Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 30 במאי, 2019 / שי שגב

מצולמים, החינוך הרע של קמרון פוסט, מילה של כלב, צ'פקווידיק, בלגן בממלכה, בעולם טוב יותר, מסע של מאה צעדים, צעצוע של סיפור 2, צעצוע של סיפור 3, המעילה הגדולה בעולם, בובה של רצח, היעד... חתונה, צ'ופסטיקס, חוקר הכתות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מצולמים, ערוץ Hot VOD

קומדיה דרמטית עם שלישיית 'מה קשור' (ציון ברוך, אסי ישראלוף ו-שלום מיכאלשווילי). שש דמויות הנמצאות בנקודות מפנה בחייהן, מתעדות את עצמן מול המצלמה בסיטואציות קיצוניות ובמונולוגים חושפניים תוך שימוש בשפה של "מחוברים".

החינוך הרע של קמרון פוסט | The Miseducation of Cameron Post, ערוץ Yes VOD

זוכה פרס חבר השופטים – סאנדנס 2018. בשנת 1993, נתפסת טינאייג'רית לסבית על חם עם 'ידידה' באוטו, בזמן נשף סיום התיכון. זועמים ומפוחדים, שולחים אותה הוריה למוסד שנועד להמיר לסביות והומואים אל עבר הסטרייטיות. שם היא פוגשת בחברים וחברות חדשים, ויוצאת אל העולם מחוזקת. משחק: קלואי גרייס מורץ, סשה ליין ("אמריקן האני"). בימוי: דזירה אקאוואן (הסדרה "ביסקסואלית"). ארה"ב, 2018.

מילה של כלב | Show Dogs, ערוץ Yes VOD

קומדיה פרוותית, מהיוצרים של "הדרדסים". כלב משטרתי מדבר ושותפו האנושי, שלא מסתדר עם כלבים, יוצאים למשימה חשאית בתחרות יוקרתית בלאס וגאס. שחקנים: ויל ארנט, סטנלי טוצ'י. דיבוב לעברית: שגיא 'ביטבוקס' ברייטנר. במאי: ראג'ה גוסנל. ארה"ב, 2018.

צ'פקווידיק | Chappaquiddick, ערוץ Yes VOD

דרמת מתח על פי מקרה שהסעיר את אמריקה. בשנת 1969 היה טד קנדי, אחיו של הנשיא הנערץ, מועמד מוביל לנשיאות. אולם תאונת דרכים קטלנית בה היה מעורב וחקירת משטרה שהגיעה בעקבותיה, שינתה את הכל. משחק: ג'ייסון קלארק, קייט מארה, אד הלמס, ברוס דארן. בימוי: ג'ון קורן. ארה"ב, 2017.

בלגן בממלכה | Charming, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 18 במאי, 2019, בשעה 09:20, בערוץ Hot Cinema3

בעולם טוב יותר Hævnen In A Better World, סלקום TV 

 

דרמת מתח. זוכה פרס האוסקר ופרס גלובוס הזהב לסרט הזר טוב ביותר לשנת 2011. אנטון הוא רופא הנע בין ביתו בעירה אידיאלית בדנמרק, לבין עבודתו במחנה פליטים באפריקה. בשני עולמות שונים אלו, הוא ומשפחתו נקלעים לקונפליקטים שמחייבים אותם לבחור בין שתי בחירות, נקמה או מחילה. אנטון ואישתו מריאן חיים בנפרד ונאבקים באפשרות של גירושין. הבן הבכור אליאס, בן 10 וסובל מבריונים בבית הספר עד כאשר מגיע לעזרתו כרסטיאן, תלמיד חדש שעבר יחד עם אביו קלאוס מלונדון, שאמו נפטרה לאחרונה ממחלת הסרטן. אליאס וכרסטיאן יוצרים חברות אמיצה בינהם, אך כאשר כרסטיאן מסתבך במעשה נקמה מסוכן החברות שלהם נבחנת וחייהם בסכנה. במקביל אנטון עובד כרופא באיזור מלחמה בסודן. אל המרפאה מגיע אדם הסובל מנמק ברגלו ומתברר שאדם זה הוא לוחם אלים במיוחד, כאשר נודע לאחרים שהוא שם, ישנם המבקשים לנקום בו על מעשיו כלפיהם. שחקנים: מיקייל פרסברנדט, אולריך טומסון. במאי: סוזנה בייר

מסע של מאה צעדים | The Hundred-Foot Journey, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 ביוני, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

צעצוע של סיפור 2 | Toy Story 2, סלקום TV

סרט המשך ללהיט של פיקסאר. אל באז, וודי ועוד צעצועים מוכרים מצטרפות כעת דמויות חדשות וצבעוניות וכולם ממלאים את המסך בהרפתקה קומית ומלאת פעולה והפתעות. שחקנים: טום הנקס, טים אלן, ג'ואן קיוזאק. במאי: ג'ון לאסיטר. 92 דקות, ארה"ב, 1999.

צעצוע של סיפור 3 | Toy Story 3, סלקום TV

הסרט השלישי בסדרת הלהיט של פיקסאר. באז, וודי ושאר חבריהם מקופסת המשחקים מושלכים במעון יום לילדים, לאחר שהבעלים הקודמים שלהם אנדי, עוזב את הבית לקולג'. שחקנים: טום הנקסמייקל קיטוןג'ואן קיוזאק. במאי: לי אונקריש. 105 דקות, ארה"ב, 2010.

22:00 המעילה הגדולה בעולם | Kleptocrats, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + בשעה 22:10 בערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מסע מצמרר בעקבות הכסף הגנוב ששימש, בין השאר, להפקת הסרט "הזאב מוול סטריט". ב-2013 צילם מרטין סקורסזה את סרטו שובר הקופות בכיכובו של לאונרדו דיקפריו. חמש שנים מאוחר יותר מתברר שהסרט המצליח הופק למעשה מכספים שנגנבו באחד מהפשעים הפיננסים הגדולים ביותר שנעשו אי פעם בעולם. 3.5 מיליארד דולר נגנבו מקרן ממשלתית במלזיה ושימשו, דרך תיווכו של אלמוני בשם ז'ה וו, למימון עסקאות של נכסי נדל"ן יוקרתיים, מסיבות מפוארות של מיטב הסלבס בהוליווד ואף להפקת הסרט. סרט הדוקו מביא את החקירה המסועפת שביצעו מספר עיתונאים חוקרים מ'הניו יורק טיימס', 'הוול סטריט ג'ורנל' ו-'ההוליווד רפורטר' בעקבות המסע שעבר הכסף הגנוב ממלזיה לרחבי הגלובוס. בימוי: סם הובקינסון. 85 דקות, בריטניה, 2018.

22:00 בובה של רצח | The Happytime Murders, ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

קומדיית פעולה. קוני אדוורדס היא בלשית משטרה בת אדם החוברת ליריבה, בובה בלשית שחזרה מפרישה על מנת לפתור יחד מקרה רצח בו בובות מתוכנית טלוויזיה אהובה משנות ה-80 נרצחות אחת אחרי השנייה. שחקנים: מאיה רודולף, אליזבת בנקס, מליסה מקראתי. במאי: בריאן הנסון. ארה"ב, 2018.

22:00 היעד… חתונה | Destination Wedding, ערוץ Hot Cinema3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 29 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV 

צ'ופסטיקס | Chopsticks, נטפליקס | Netflix

סרט הודי. אישה מוכשרת אבל חסרת ביטחון מבקשת מנוכל מסתורי לעזור לה להחזיר את רכבה, שנגנב על ידי בריון ממומבאי. החוויה שמחכה לה עומדת לשנות לה את החיים. שחקנים: אבהאי דאול, מיטהילה פאלקר, ויג'אי ראז. במאי: סשין ירדי. הודו, 2019.

חוקר הכתות | Svaha – The Sixth Finger, נטפליקס | Netflix

סרט מתח קוריאני. חוקר כתות פונה לחברו, נזיר בודהיסטי, כדי שיחזור לו לחקור כת חדשה שמקורותיה אפופים מסתורין. שחקנים: לי ג'אנג-ג'ה, פארק ג'אנג-מין, לי ג'ה-אין. במאי: צ'ה-היון צ'אנג. 122 דקות, דרום קוריאה, 2019.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן