Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 02 ביוני, 2019

ממלכת החיות 4, פוקימון 6, רובוטריקים סייבר, שושלת פיין, דור המומנטום, יוצאי הדופן, דין, מועדון אמא אווזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ממלכת החיות 4 | Animal Kingdom 4, סלקום TV 

עונה רביעית לדרמת הפשע המבוססת על סרטו האוסטרלי המהולל משנת 2010 של דייוויד מישוד.

16:30 פוקימון 6 | Pokémon: Advanced, ערוץ הילדים (סלקום TV + פרטנר TV + ערוץ Hot VOD)

בעונה השישית, אש יוצא למסע חדש במחוז הואן יחד עם שותפו האהוב, פיקאצ'ו. אליהם מצטרף חברם הוותיק, ברוק, וצמד האחים מיי ומקס, במטרה לגלות פוקימונים חדשים ולהגשמת חלומו של אש להפוך לפוקימון מאסטר.

16:30 רובוטריקים סייבר | Transformers: Cyberverse, ערוץ ניקלודיאון

סדרת אנימציה. כאשר באמבלבי מתחיל לסבול ממחלת השכחה, השותף שלו, ווינדבלייד, מסייע לו להיזכר בהרפתקאותיו הקודמות בסייברטרון. לאחר שזכרונו משוקם, זוכה באמבלבי ברמז המוביל אותו ואת ווינדבלייד להשלים את המשימה להצלת חבריהם, מבלי לדעת כי השקרניקים כבר בעקבותיהם.

21:00 שושלת פיין | The Fine Dynasty, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

תקומת מדינת ישראל התאפשרה לפני הכל בזכות חלוצים-איכרים שבדם, יזע ודמעות גאלו את אדמות הארץ השוממות והפכו אותן למטעים פורחים ואת החקלאות הישראלית לאחת המפוארות והמצליחות בעולם כולו. משפחת פיין ממטולה הייתה אחת ממשפחות החלוצים הללו, שבמו ידיה גאלה את אדמותיה הצפוניות ביותר של המדינה שבדרך, והקימה בה מטעי פרי לתפארת. עכשיו, נכדיהם של מייסדי השושלת הזו, בניגוד מוחלט לציווי אבותיהם ולצו ליבם, עלולים להביא את הכורת לא רק על המטעים אלא גם על חלום אבותיהם וחלומם הם.

22:00 דור המומנטום | Momentum Generation, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בסוף שנות ה-80, כשעולם הגלישה עדיין לא הגיע לרמת המקצוענות והפופולאריות של היום, התגבשה באואהו – בחופה הצפוני של הוואי, קבוצת גולשים בגילאי העשרה שזכתה לכינוי 'דור המומנטום'. הם חיו בבית קטן וצפוף בקרבת נקודת הגלישה הידועה – 'הצינור'. חלקם, כבר בנו קריירת גלישה בגלים קטנים יותר בפלורידה ובקליפורניה והגיעו לשם כדי להוכיח את עצמם מול הגולשים הטובים ביותר של הוואי, חלקם מקומיים צעירים שחיפשו גולשים נוספים לגלוש איתם – וכולם חיפשו קהילה של אנשים שעליהם יכלו לסמוך. הם נהגו לצאת לסשנים של גלישה בגלים האימתניים כשעל החוף תיעד אותם הצלם האגדי טיילור סטיל עם מצלמת וידאו מגושמת. בסוף כל סשן צפו בעצמם וניתחו את ביצועיהם. הסרט מביא כעת, 30 שנה אחרי, באמצעות קטעי הארכיון שצולמו אז וראיונות עם הגולשים האגדיים (בינהם – קלי סלייטר, רוב מצ'אדו, שיין דוריאן, פט אוקונל, קלאני רוב) את סיפורה של החבורה שהעלתה את עולם הגלישה לגבהים חסרי תקדים והפכה ברבות השנים לגורם המשפיע ביותר על ענף הגלישה של היום. בימוי: ג'ף צימבליסט, מייקל צימבליסט. 103 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 יוצאי הדופן | The Misfits, ערוץ Yes3

דרמה של הבמאי ג'ון יוסטון, שהייתה סרטה האחרון מרלין מונרו, וגם הסרט האחרון שבו הופיע קלארק גייבל. מונרו מגלמת אישה שהגיעה לנבדה להתגרש ופוצחת ברומן עם קאובוי שרמנטי ומזדקן. את התסריט כתב ארתור מילר, שהיה בעלה של מונרו, והוא עמוס בפרטים ביוגרפיים וחושפניים. הסרט לא זכה להצלחה אבל נחשב היום ליצירת מופת ולאחת מתצוגות המשחק הטובות והמרגשות ביותר של מונרו. ארה"ב, 1961.

דין | Dean, נטפליקס | Netflix

סרט קומי עצמאי. דין עדיין מתאבל על מות אמו, אבל אביו כבר רוצה להמשיך הלאה. ביקור בלוס אנג'לס פותח בפני דין אפשרויות חדשות, שאולי יעזרו לו לצאת סוף סוף מהדכדוך. שחקנים: דמיטרי מרטין, קווין קליין, ג'יליאן ג'ייקובס. במאי: דמיטרי מרטין. 94 דקות, ארה"ב, 2016.

מועדון אמא אווזהMother Goose Club, נטפליקס | Netflix

פזמוני ילדים קלאסיים נהנים מגרסה רעננה בתוכנית נמרצת, שעוזרת לילדים ללמוד תוך כדי ריקודים ושירים.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן