Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 03 ביוני, 2019

עשיר בהפתעה, אימה במצולות, שרדתי, מלכי המכירות הפומביות, נקודת זינוק, השעות האחרונות של... 3, ג'ון ויוקו: רק שמיים מעל, חטיפה בלב ים 2, משמר מאליבו: הסדרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עשיר בהפתעה | Crazy Rich Asians, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

קומדיה רומנטית אודות בחורה המוזמנת על ידי החבר שלה לארץ מולדתו כדי להכיר את משפחתו. היא לא יודעת שמשפחתו היא מהעשירות במדינה, ושהוא עד לפני רגע היה הרווק הכי לוהט בסינגפור. מפה העניינים כמובן מסתבכים – כל הרווקות בסינגפור מתנכלות לה ואמו מסרבת לקבל את החברה פשוטת העם שבנה הביא הביתה. שחקנים: קונסטנס וו, הנרי גולדין. במאי: ג'ון מ. צ'ו. ארה"ב, 2018.

אימה במצולות | The Meg, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

ג'ונאס הוא צוללן לשעבר בחיל הים האמריקני, אשר נקרא למשימת הצלה מיוחדת כאשר צוללת מחקר טובעת במעמקי האוקיינוס. במהלך משימת החילוץ, מגלים אנשי הצוות כי הם עומדים בפני מפלצת תת ימית שנחשבה לנכחדת – כריש פרהיסטורי ענק בשם מגלודון. ג'ונאס נאלץ להילחם במפלצת הקטלנית בלב ים על מנת למנוע ממנה להגיע אל החוף. שחקנים: ג'ייסון סטיית'האם, ריין ווילסון. במאי: ג'ון טורטלטאוב. ארה"ב, 2018.

17:30 שרדתי | I Survived, ערוץ Yes Action

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 27 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD

21:10 מלכי המכירות הפומביות | Auction Kings, ערוץ CBS Reality

פול בראון וצוותו מנהלים את אחד מבתי המכירות הפומביות המוצלחות בארצות הברית, ועובדים מדי יום עם תערובת אקלקטית של אנשים שמביאים את אוצרותיהם המגוונים למכירה. הסדרה מספקת מבט אל מאחורי הקלעים של הטירוף במכירות פומביות, וכל הפריטים המופלאים המוצעים למכירה. אסטרטגיה ואגו באים לידי ביטוי כאשר המתחרים מתחרים על אותו פרס.

22:00 נקודת זינוק | Curfew, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

דרמת אקשן המתרחשת בעתיד הקרוב. בעקבות התפרצות וירוס אלים מוטל עוצר – פינוי גורף של כל הרחובות – על כל האזרחים החל מרדת החשיכה במטרה לשמור על בריאותם. אך יש כאלו שחושבים שמחיר החופש שהם משלמים, גבוה מידי. כשהאפלה יורדת אנשים רגילים, כאלו שאינם מסוגלים לסבול יותר את העוצר כל אחד מסיבותיו, יוצאים להתחרות עבור החופש שלהם במרוץ הרחוב הקטלני ביותר בעולם. המרוץ מציע למשתתפים הזדמנות לברוח לחיים טובים יותר בעולם טוב יותר, אבל בשביל להשתתף הם צריכים לאמץ התנהגות מרדנית ופזיזה יחד עם תקווה, אומץ ובטחון עצמי. כשתרד האפלה, 25 צוותים ייערכו בנקודת הזינוק בדרום לונדון לתחילת המרוץ. הם יצאו במהירות מסוכנת ולא ירפו עד שיעברו את קו הסיום בסקוטלנד. יהיה רק מנצח אחד – זה הכלל היחיד – אבל לפני שנגלה מיהו, הצוותים יצרו בריתות וישברו אותם, חברויות חדשות ייווצרו וישנות יפורקו, הורים ייפרדו מילדיהם, אוהבים מאהוביהם – הכל לטובת החופש המובטח. במהלך הסדרה נכיר לעומק את עברם של המתחרים ונבין מה דחף אותם לקחת את גורלם בידיהם ולהצטרף למרוץ. אנסמבל הסדרה כולל את שון בין ("משחקי הכס"), בילי זיין ("טיטאניק"), מירנדה ריצ'ארדסון ("צ'רצ'יל"), אדם ברודי (".The O.C"), מאלכי קירבי ("מראה שחורה") ועוד.

22:00 השעות האחרונות של… 3 | 3 …Autopsy: The Last Hours of, ערוץ הבריאות

סדרה דוקומנטרית הבוחנת את מותם הטרגי, השערורייתי והפתאומי של ידוענים שונים. בין הסלבס שגוויותיהם תיבחנה מחדש: אלביס פרסלי, ריבר פיניקס ו-ניקול סימפסון.

22:05 ג'ון ויוקו: רק שמיים מעל | John & Yoko: Above the Only Sky, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ג'ון לנון ממלא את המסך בכריזמה: פשוטה, כובשת ומעוררת השראה. לנון ליד הפסנתר, לנון בארוחת הבוקר, לנון במיטה ואפילו לנון בשירותים הוא אדם מצחיק ומפתיע, תאב חיים, צנוע, וכמובן מוכשר להחריד. העבודה המשותפת של ג'ון ויוקו על אלבומו המשובח Imagine החלה ב-1963 והסתיימה רק ב-1971. רובה נעשתה באחוזה הכפרית לשם נמלטו ג'ון ויוקו מלחצי העיר. צילומי ההקלטות (עם מוזיקאי ענק כמו קלפטון והריסון) והרגעים האישיים (שבהם מתגלה יוקו רכה להפתיע) נחשפים לראשונה כמעט 50 שנה אחרי, ומאפשרים לעקוב מקרוב אחרי תהליך היצירה המורכב והמרתק של הזוג. בריטניה, 2019.

22:45 חטיפה בלב ים 2 | Below the Surface 2, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לדרמת המתח הדנית. ספוילר – בהמשך לסיום הדרמטי של העונה הקודמת, פיליפ נמצא בחופשה ללא תשלום מהכוח ללחימה בטרור ומתחיל לחקור את היעלמותה המסתורית של מכרה שלו מן העבר, ג'ון. הסטודנטית הצערה למדעי המדינה חזרה זה עתה מסוריה שם הוטל פרס על ראשה בזמן שלחמה נגד דאע"ש. שלושה טרוריסטים איסלמיים חטפו אותה כדי לקבל את הפרס. החקירה של פיליפ מובילה אותו לעלות על מעבורת בדרכה לשוודיה, אך כשהמצב מסלים והטרוריסטים חוטפים את המעבורת וכל מי שעליה, פיליפ מוצא את עצמו במרכזו של משבר פוליטי בינלאומי. פיליפ מבין שיצטרך להילחם לא רק על חייה של ג'ון וחייהם של שאר הנוסעים, אלא גם על חייו שלו.

משמר מאליבו: הסדרהMalibu Rescue: The Series, נטפליקס | Netflix

סדרה ילדים לכל המשפחה. אחרי ההכשרה לצעירי המשמר, צוות סנדל שב אל החוף לסדרה של חילוצים מותחים ואמיצים מלווים בצחוק קליל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן