Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 04 ביוני, 2019

גורד שחקים, מר מרצדס, אקסיוס: להציל את התקשורת 2, מצולמים, הטופ מודל הבאה 22, המנתחים: חוד החנית, כנסיית הרשע של טוני אלאמו, פסיכולוג לרגע, החינוך הרע של קמרון פוסט, דמיין: ג'ון לנון, פוזה, מירנדה סינגס בהופעה: העונג כולו שלכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גורד שחקים | Skyscraper, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

אקשן. סוכן פדרלי לשעבר נשלח לאבטח גורד שחקים מתקדם וחדיש בהונג קונג. כאשר עבריינים משתלטים על הבניין, עליו לגונן על הדיירים, וגם על בני משפחתו. שחקנים: דווין ג'ונסון, נב קמפבל. במאי: רוסון מרשל ת'רבר. ארה"ב / סין, 2018.

מר מרצדס | Mr. Mercedes, סלקום TV

סדרת מתח ומסתורין, המבוססת על ספריו של סטיבן קינג, אודות רוצח מטורף הנוהג במרצדס והבלש שרודף אחריו.

אקסיוס: להציל את התקשורת 2 | Axios 2, ערוץ Yes VOD

עונה שנייה, בת 4 פרקים, לסדרה מבית HBO המלווה את עורכי אתר החדשות האמריקני, 'אקסיוס', ומציגה את האופן הייחודי בו מסקר האתר מגוון רחב של תחומים באופן שמותאם לקהל הטלוויזיוני והאינטרנטי כאחד.

20:15 מצולמים, ערוץ Hot3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 30 במאי, 2019, בערוץ Hot VOD

20:45 הטופ מודל הבאה 22 | 22 America's Next Top Model, ערוץ Hot3

ריאליטי הדוגמנות המצליח בהפקתה ובהנחייתה של הסופר מודל טיירה בנקס, חוזר לעונה האחרונה ששודרה ברשת CW (לפני שעבר ל-VH1). גם העונה יתמודדו שבעה גברים ושבע נשים על התואר הנכסף לצד שורת פרסים שווים, כגון חוזה דוגמנות בסוכנות 'נקסט', חוזה בשווי 100 אלף דולר עם חברת האופנה 'זאפוס' והפקה יוקרתית במגזין 'ניילון'. אל שולחן השופטים הקבוע, לצדה של בנקס, ישובו העונה יח"צנית האופנה קלי קטרון, יחד עם מאמן המסלול ג'יי אלכסנדר. לתפקיד המנהל האמנותי חוזר העונה צלם האופנה יו טסאי.

22:00 המנתחים: חוד החנית | Surgeons: At the Edge of Life, ערוץ הבריאות

סדרת דוקו החושפת את המתחולל בבית החולים 'קווין אליזבת" שבברמינגהם, בריטניה, בו צוות מומחים כירורגים סולל נתיבים חדשים בעולם הרפואה. במהלך פרקי הסדרה – ניתוח מרתוני להסרת גידל מפניה של אישה בת 53, השתלת כבד ניסיונית והסרת גידול במשקל 19 קילו מבטנה של אישה בת 74.

22:00 כנסיית הרשע של טוני אלאמו | Ministry of Evil: The Twisted Cult of Tony Alamo, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

טוני אלאמו נחשב בשנות ה-70 לאחד המטיפים האוונגליסטים הפופולאריים ביותר באזור קליפורניה. הדרשות הפנאטיות שהשמיע ביחד עם אשתו סוזאן גרמו לאלפי מאמינים לנהור אחריו. חלקם עברו לגור ביחד איתו במתחם סגור המשתרע על פני 60 דונם בארקנסו. למרבה התדהמה, רק שנים רבות לאחר מכן התברר גודל הזוועה שהתחוללה בכת של אלאמו. הוא נעצר ובנובמבר 2009 נידון ל-175 שנות מאסר בפועל לאחר שהורשע ב-175 סעיפי אישום של נישואין לקטינות, אונס, תקיפה מינית, סחר בקטינים למטרות מין והדחתם לדבר עבירה. הוא נשאר בכלא לרצות את עונשו עד מותו ב-2017. סדרת הפשע האמיתי, בת 4 הפרקים, מביאה את סיפור עלייתה ונפילתה של הכת שהנהיגו טוני וסוזן. היוצרים, רנדי ברבטו ו-פנטון ביילי ("מייפלת'ורפ: להישיר מבט") מציגים עדויות מצמררות של חברי הכת לשעבר, המתארים את האלימות הקשה שהופנתה כלפיהם ועדויות של סוכני ה-FBI שעצרו אותו. לצד אלו מובאים קטעי ארכיון נדירים, ובהם תצהיר וידאו בלעדי בו מצולם אלאמו בעצמו, ושחזורים קולנועיים, הממחישים את השתלשלות האירועים. כל אלו מנסים לענות על השאלה שנשארה תלויה באוויר – כיצד הצליח אלאמו להנהיג כת כה קיצונית במשך חמישה עשורים עד שנעצר? ארה"ב, 2019.

22:00 פסיכולוג לרגע | Hang Ups, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

קומדיה בריטית חדשה המבוססת על הסדרה האמריקנית "Web Therapy", בכיכובו של סטיבן מנגן ("אפיזודס"), המגלם את ד"ר ריצ'ארד פיט, פסיכולוג כושל שנאלץ לסגור את הקליניקה שלו ומתחיל לקיים מפגשי בזק טיפוליים דרך מצלמת האינטרנט. הבעיה היחידה היא שחייו האישיים הסבוכים ובני משפחתו ההזויים מפריעים לו בעבודתו החדשה.

22:00 החינוך הרע של קמרון פוסט | The Miseducation of Cameron Post, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 30 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD

22:05 דמיין: ג'ון לנון | Imagine: John Lennon, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

חומרים נדירים של ג'ון לנון ו-יוקו אונו שצולמו באנגליה, ארצות הברית ויפן בליווי צילומים מהעבודה על האלבום Imagine בקיץ 1971, לפני שלנון ואונו עזבו את ביתם בבריטניה ועברו לניו יורק. בריטניה, 1972.

פוזה | Pose, נטפליקס | Netflix

דרמה להט"בית אמריקנית. בלאנקה, אושיית נשפים של קהילת הלהטב"ק בניו יורק, פותחת בשנת 1987 בית משלה. עד מהרה היא נעשית דמות אם לרקדן מוכשר ולעובדת מין שמאוהבת בלקוח יאפי.

מירנדה סינגס בהופעה: העונג כולו שלכם | Miranda Sings Live…Your Welcome, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ. כוכבת הסרטונים הוויראליים, מירנדה סינגס, חולקת את הבמה עם קולין באלינג'ר, האלטר אגו שלה מהעולם האמיתי, במופע מיוחד של מוזיקה, צחוקים ו-'קוסמות'.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן