Skip to content

בהשראת איי סיישל: מראה איפור לקיץ של חברת PRECISE

הקולקציה כוללת בסיס קליל ליצירת גוון אחיד, פלטה מגוונת של סמקים, הצללות וכן, מגוון צלליות פסטליות עם הברקה עדינה, שפתונים חצי שקופים לצד שפתונים אטומים ועמידים בצבעוניות של קורל, כתום וניוד על גווניו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מותג הקוסמטיקה והאיפורהמקצועי PRECISE, מציג מראה איפור לקיץ 2019 בהשראת החופים הבתוליים באיי סיישל. קולקציית האיפור המקצועית של המותג כוללת מגוון רחב של מוצרים המבוססים על מרכיבים מטפחים כשהדגש הוא על עמידות מרבית ופיגמנטים עמוקים, המקנים חיסכון בזמן ובכסף.

התאימי את האיפור לאתרי תיירות! מראה הקיץ של PRECISE בהשראת איי סיישל. צילום: שי יחזקאל

בין מוצרי הדגל הבולטים של המותג הישראלי אייליינר ג'ל עמיד ביותר, פלטה מגוונת של צלליות, שימרים וסמקים המעניקים הברקה עדינה בצבעוניות מגוונת של פסטל המותאמת לכל גווני העור. מייק אפ במראה קליל המעניק לעור מראה אחיד, או BB  קרם – לאלה הרוצות מראה קליל ובלתי מתאמץ, שפתונים בצבעי קורל על גווניו ליצירת מראה קורן ובריא.

המראה השולט הקיץ מורכב בעיקרו ממראה חיוני וטבעי, המושג באמצעות הצללות עדינות כאילו השמש נשקה לפנים באמצעות ברונזר המותאם לכל גווני העור, הודות לפיגמנט ייחודי אשר פותח בבלעדיות עבור המותג.

צלליות פסטליות עדינות בצבעי אפרסק וקורל, שפתון חצי שקוף המקנה מראה מפתה לשפתיים והטוטאל לוק יוצר מראה רענן, עדין והרמוני העוטף את תווי הפנים ומדגיש את יופיין.

חברת PRECISE הוקמה מתוך רצון לספק מענה אמיתי ומדויק ללקוחותיה. מוצרי הטיפוח והאיפור של המותג מיוצרים מתוך הכרות מעמיקה וארוכת שנים עם העור הישראלי וצרכיו המשתנים. PRECISE עובדים עם המעבדות המתקדמות ביותר, עם חומרי גלם פעילים איכותיים ועדכניים, מלווים במחקרים קליניים מוכחים המפתחים מוצרים המעניקים תוצאותמהירות, איכותיות ונראות לעין.

פלטה בהשראת איי סיישל. צילום: עדי גלעד

דרור נתן, מבעלי מותג PRECISE ומאפר ראשי בחברה: "המראה שלנו לקיץ הקרוב נועד להעצים את היופי הטבעי של הלקוחה עם הדגשות קלות ומינוריות להשגת מראה קורן ואצילי. אם בשנים האחרונות השימר היווה שחקן מרכזי להארות הפנים באיפור, הקיץ המגמה העולמית הינה לצמצם את הברקות הפנים ולהתמקד באזורים ממוקדים של העיניים והשפתיים בלבד. אזורים אלו יאופרו במראה טבעי בצבעי קורל, אפרסק וניוד כתמתם כחלק ממגמת Less is more".

עוד הוסיף נתן, "בשעות הערב ניתן להמשיך בקו המינימליסטי והעדין לצד אופציות נוספות להותרת אזור העיניים חשוף ונקי בעוד השפתיים יזכו להבלטה דומיננטית באמצעות שפתון בגווני האדום – כתום. כמו כן, חובבות המראה החתולי יוכלו מנגד לאפר את העיניים במראה חתולי, מודגש ודרמטי ולרכך אותו עם שימוש בשפתון בהיר וניוד יהתואם לגוון העור".

טווח המחירים למוצרי איפור PRECISE: החל מ- -90 ₪ ועד 300 ₪. להשיג בחנות הדגל של המותג בדיזינגוף סנטר, או אצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן