Skip to content

בצריכה מתמדת: מוצרים חדשים לשבועות

עוגות גבינה, ממרחי "גבינה" טבעוניים, פסטה מצוננת ותבניות אפייה, כל אלה נכנסו למדור המיוחד שלנו לקראת חג השבועות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ממרחים טבעוניים של משומשו

מה עושים כדי ליצור ממרח המזכיר גבינה אבל אינו מכיל חלבון מן החי? משתמשים בקוקוס. זה הבסיס של סדרת הממרחים החדשה של החברה, שממנו נוצרו ארבעה ממרחים – טבעי, זיתים ושום שמיר, כל אחד עם 9% שומן; וטבעי עם 25% שומן. אלו הפתיעו לטובה גם את מי שמורגל בגבינות שמנת – הטעם והמרקם אינם זהים לחלוטין לאלו של גבינת שמנת, הם קרובים מאוד ל"מקור". המרקם קל למריחה, עשיר, והטעמים המובטחים מוצלחים.

16.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות מזון ובחנויות טבע.

צילום: גיא צורף

עוגות גבינה של בייקרי

העוגה המוכרת ביותר מבין אלו שמציעה הרשת לקראת החג היא עוגת גבינה "קופי בר", הנקראת על שם המסעדה בה מוגשת העוגה הזו כבר שנים ארוכות. אם אינכם מכירים, זו הזדמנות להשלים את הפער: עוגת גבינה אפויה, דחוסה במידה הנכונה, מתוקה אך לא מתוקה מדי, זו אחת מעוגות הגבינה הטובות שיש. מי שמחפש עוגות מיוחדות יותר ימצא כאן את הקסטה הסיציליאנית. זו עוגה מסורתית מסיציליה, המשלבת ריקוטה עם מרציפן, שוקולד, תפוז מסוכר, יוזו ופיסטוק. מומלץ לאוהבי עוגות עשירות

68-186 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: עידית בן עוליאל

פסטה מצוננת של Eat Good מבית שטראוס

ההשקה של המותג החדש, במסגרתו משווקת החברה מוצרי פסטה מצוננים, היא מהלך מוצלח. לא בזכות המיתוג והאריזות החדשות, כמובן, אלא בזכות המתכון המשופר של המוצרים. מדובר ברביולי ובטורטליני שעברו הפחתה של כמות המלח שיש בהם, והם נעדרים כל חומרים משמרים ומייצבים. טורטליני פטריות, רביולי בטטה, רביולי במילוי גבינות ורביולי תרד וגבינות עם ארבעת המוצרים החדשים, ואני ניסינו את אחד מסוגי הרביולי. מה יש בו? כמות גדולה של מילוי, הבצק מעט עבה, ושילוב טוב של טעמים ומרקמים.

19.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

עוגות גבינה של פיס אוף קייק

עוגת גבינה בוואריה היא אחת משתי עוגות חדשות שהרשת השיקה לקראת שבועות. מדובר בעוגת גבינה אפויה המורכבת מבסיס של בצק פריך ומעליו קולי פירות יער ושכבה סוגרת של מוס בוואריה וניל; הטופ של העוגה מעוטר עם קרם פיסטוק, דומדמניות ומקרונים בטעם וניל. זו עוגה מרשימה במראה שלה כמו גם בשילוב הרכיבים, והיא מומלצת לארוחה מיוחדת. העוגה השניה היא טירמיסו בננה – ביסקוויטים טבולים באספרסו, מוס טירמיסו ומוס בננה, עם פירורי עוגיות תמרים, קינמון ואגוזים. אמנם הדומיננטיות של הבננה מאפילה על הקפה, אך המרקם הרך והשילוב של שני המוסים ביחד עשה אותה למהנה במיוחד.

59.9-98 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: רן יסטרוב

תבניות אפייה של סולתם

החברה השיקה מספר תבניות חדשות לקראת החג, והיא מציעה אותן במבצע של 50% בעת רכישה של יותר משני מוצרים. המבחר החדש כולל תבנית קפיץ בקוטר 28 ס"מ, תבנית קוגלהוף מתפרקת ותבנית לב עם תחתית נשלפת. אנו ניסינו את זו בצורת לב, אשר כמו כל שאר התבניות עשויה מאלומיניום שעבר, כך לפי החברה, תהליך Silver Anodized המקנה חוזק ועמידות לשנים רבות. התבנית הוכיחה את עצמה כיעילה מאוד – פיזור החום מצוין והעוגה נאפת באופן אחיד ומלא. בשימוש ביתי לא ארוך היא הנוכיחה עמידות והיא קלה לניקוי.

95.4 שקלים במבצע. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן