Skip to content

חוגגים שבועות בדרום: טקס שבועות קיבוצי מחוץ לקיבוץ

פסטיבל "שבועות בטעם של פעם" שיתקיים ביום שני הקרוב בדרום, יאפשר לכל המשפחות ליהנות מטקס שבועות דומה לזה הנערך בקיבוצים: תצוגת כלים חקלאיים, טקס ביכורים וסדנאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תמיד רציתם לחוות טקס שבועות קיבוצי אבל לא התאפשר לכם? יוזמה מקורית של חברת "נגב ברמה אחרת" תאפשר לכם ולילדיכם ליהנות מטקס "קיבוצי" מושקע ביום שני הקרוב, איסרו חג (10.6.2019) במרכז לחקלאות מדברית (מו"פ) ברמת הנגב.

חוגגים טקס שבועות בדרום, כמו בקיבוצים

עד כה רק חברי קיבוץ או אורחי צימרים בקיבוצים יכלו ליהנות מטקסי השבועות המרגשים הנערכים בקיבוצים. ב"שביל הידע במדבר" מבית "נגב ברמה אחרת", המתמחים בסיורים ואירועי תוכן באזור רמת הנגב, החליטו לערוך את פסטיבל "שבועות בטעם של פעם", בהתאם למסורת טקסי הקיבוץ הידועים. הפסטיבל ייערך בשיתוף מועצה אזורית רמת הנגב וקק"ל.

נורית גיא, מנהלת בחברת "נגב ברמה אחרת" ומרכזת את פעילות "בשביל הידע במדבר". לדבריה האירוע מתקיים ביום שני אחר הצהריים, באיסרו חג, על מנת לאפשר למשפחות דתיות להשתתף באירוע.

מימין: נורית גיא ודורית קוראין מנהלות "נגב ברמה אחרת"

"המרכז לחקלאות מדברית, מהווה מקור גאווה ישראלית על ההישגים פורצי דרך בתחום החקלאות המדברית", אומרת דורית קוראין מיוזמות הפסטיבל ומנהלת "נגב ברמה אחרת". "לכן זה טבעי בעיננו להציג בפני המשפחות את מסורת שבועות במקום שבו באים לידי ביטוי החדשנות הטכנולוגית במדבר".

מהשעה 15:00, תחל תצוגת הכלים החקלאיים,  בשעה 18:00 יחל טקס שבועות שיכלול גם תוכנית אמנותית.

מה בתוכנית? מופע של חבורת הזמר רמת הנגב, ריקודי עם, טקס הבאת ביכורים, תיאטרון קהילתי והמחזת מקור הלחם. כמו כן, משפחות עם תינוקות שנולדו השנה יוכלו להציגם על הבמה, ולקבל מזכרת מהאירוע (מותנה בהרשמה מראש באתר www.moprn.co.il).

משחקי מים בפסטיבל

הכניסה היא חינם, אך יש להירשם מראש באתר (מספר המבקרים מוגבל מסיבות של בטיחות ורישוי, ולכן מומלץ לשריין מקום מראש).

סדנאות ופעילויות במחיר סמלי

הפסטיבל הססגוני יציע לילדים ולמשפחות פעילויות בתשלום סמלי, ביניהן: שוק איכרים מהחקלאי לצרכן, עמדת צילום עצמי – כחקלאי, עמדת משחקי מים, הכנת פיתות על הסאג', סיורים וטעימות בחממות הירקות, סדנאות לילדים ברוח החג. כל זאת לצד דוכנים של יינות ממגוון יקבים, ומבחר גבינות משובחות.

* מחירים מוזלים לנרשמים מראש לפעילות בתשלום .

לפרטים מלאים: 08-8528852 www.moprn.co.il.

דף הארוע.

לטיולים ואטרקציות נוספות בחג השבועות היכנסו לכאן.

תוכנית טקס שבועות במרכז לחקלאות מדברית
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן