Skip to content

עתודאי בן 21 מנהריה נעצר בחשד לפדופיליה

בעקבות דיווחי יועצת חינוכית נפתחה חקירת חשד לקשר פדופילי בין הצעיר לילדה בת 12. השניים הכירו בקבוצת ווטסאפ ובמהלך הזמן נוצר ביניהם קשר אינטימי. חקירת משטרה לא העלתה דבר אך חוקר המשטרה המשיך וחשף את פרטי הקשר. עוד עלה בחקירה כי למרות שהצעיר ידע על החקירה נגדו, המשיך בפגישותיו עם הקטינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עתודאי צעיר בן 21, תושב נהרייה נעצר השבוע לאחר שנחשב בקיום יחסי מין עם ילדה בת 12, כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. אתמול (חמישי) הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום הליכים.
מפרטי המעצר וכתב האישום שהותרו לפרסום עולה כי העתודאי בן 21 מנהריה  נחשד כי ניהל קשר  אינטימי עם ילדה בת 12 מאזור ממרחב כנרת.
חקירת הפרשה במשטרת ישראל החלה לאחר שהיועצת החינוכית בבית הספר בו לומדת הילדה  דיווחה לעובדת סוציאלית באגף הרווחה בעירייה שמשהו אינו נראה כשורה וזו דיווחה למשטרת ישראל. מיד עם קבלת ההודעה נפתחה חקירה והילדה והוריה זומנו לחוקרת ילדים מטעם משרד הרווחה. במהלך גביית עדות מהקטינה לא עלה דבר אך חוקר המשטרה לא השתכנע והמשיך בחקירת האירוע במטרה להגיע לחקר האמת ולמנוע פגיעה וניצול מיני של ילדה.

פדופיל - איור של מרטין ואן מאלה משנת 1905 מתוך הוויקיפדיה
פדופיל - איור של מרטין ואן מאלה משנת 1905 מתוך הוויקיפדיה

החשוד זומן לחקירה בתחנת המשטרה ובעקבות חקירה מיומנת של חוקר עבירות מין חלה תפנית משמעותית בחקירה והחוקר הצליח לגבש תשתית ראייתית כנגד החשוד שהובילה להגשת כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום הליכים בבית משפט השלום בטבריה אתמול באמצעות פרקליטות מחוז צפון.

מחקירה מקצועית של חוקר עבירות מין עלה כי הנאשם בן ה- 21 היה חבר בקבוצת "ווטסאפ" שבה הייתה חברה גם הקטינה. הנאשם פנה לקטינה באמצעות הודעה פרטית בווטסאפ ושאל אותה לגילה.

 הילדה השיבה כי היא בת 12 והם החלו להתכתב ביניהם ולשוחח על חייהם האישיים לרבות יחסים זוגיים. בשלב מסוים שאל הצעיר את הקטינה אם היא רוצה שהם יהיו ביחד והקטינה השיבה בחיוב והשניים החלו להיפגש ולקיים קשר זוגי ביניהם.

מהחקירה עלה כי הנאשם הסתיר מאמו וחבריו את גילה האמיתי של חברתו הצעירה וטען כי היא בת 16 או 17. הצעיר הואשם כי החל מאוקטובר 2018 ועד למעצרו נפגש הנאשם עם הקטינה במקומות שונים בין היתר גם בביתו ובביתה של הקטינה וביצע בה מעשים מגונים לשם סיפוקו המיני, ביניהם ביקש מהקטינה לצלם עצמה במקלחת בעירום, סרטון ששמר אצלו.

עוד עלה מהחקירה כי הצעיר שידע שנפתחה נגדו חקירה המשיך להיפגש עם הקטינה ולבצע בה מעשים מגונים עד למעצרו בתאריך 28.5.19.

כאמור, אתמול פרקליטות מחוז צפון הגישה בבית משפט השלום בטבריה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין שורה של מעשים שביצע בקטינה שטרם מלאו לה 14, אפילו בהסכמתה, לשם גירוי וסיפוק מיני.

מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל מנהלת חקירות יסודיות ומקצועיות תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים במטרה להגיע לאותם עברייני מין בדגש על פשיעה נגד קטינים, להביאם לדין ולהרחיקם מהחברה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן