Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 09 ביוני, 2019

מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה, בית בגליל, האתגר הגדול 2, אבא אווזה, הפוני הקטן שלי 2, בני דודים לחיים, אהבה בשחקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה | Hotel Transylvania 3: Summer Vacation, סלקום TV 

הסרט השלישי בסדרת סרטי האנימציה. דרקולה שבדרך כלל מארח מפלצות בחופשה במלון שלו יוצא לשייט תענוגות קיצי ומשפחת המפלצות לא יכולה שלא להצטרף אליו. העניינים מתחילים להסתבך כאשר דרקולה מתאהב באריקה, הקפטנית המסתורית של האונייה. דיבוב: אדם סנדלר, סלינה גומז, אנדי סמברג, סטיב בושמי. במאי: גנדי טרטקובסקי. ארה"ב, 2018.

בית בגלילOutdoors, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 08 ביוני, 2019, בשעה 22:30, בערוץ Yes קולנוע ישראלי 

האתגר הגדול 2, ערוץ HOT VOD

גבי המפקדת וגיבורי העל ממשיכים לקבל קריאות לעזרה. בעזרת ילדים ממועצת הילדים העליונה, הם מצליחים להתגבר על ארבעת האתגרים: מח, כח, לב ומזל ולהציל את המצב.

10:00 אבא אווזה | Duck Duck Goose, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 ביוני, 2019, בערוץ Yes VOD

16:55 הפוני הקטן שלי 2 | 2 My Little Pony, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה העוקבת אחר סוסת פוני קטנה והמנטורית שלה, הנסיכה ססיליה, שמלמד אותה הכל אודות רזי החברות. יחד עם חבריה האחרים מייצגת סוסת הפוני הקטנה פן מסוים של מושג החברות ויחדיו פותרים החברים בעיות הצצות ביחסיהם.

17:05 בני דודים לחיים | Cousins for Life, ערוץ טין ניק

סדרה קומית חדשה. קלארק ובנו סטיוארט עוברים לגור עם אחיו הלחוץ של קלארק, לואיס, וילדיו: אייבי וליף. על אף ההבדלים ביניהם, סטיוארט ואייבי מפתחים חברות מפתיעה המובילה אותם לשלל הרפתקאות.

22:00 אהבה בשחקים | Top Gun, ערוץ Yes3

דרמת אקשן. טייס קרב, מוכשר אך חם מזג, נשלח לקורס מובחר בבית הספר לקרבות אוויר של צבא ארצות הברית. שם הוא נאבק להיות הטוב מכולם ובמקביל מתאהב במדריכה שלו. הסרט המכניס של 1986, זכה באוסקר על השיר Take My Breath Away והוליד אינספור מחוות, פארודיות וציטוטים לאורך השנים. משחק: טום קרוז, קלי מגיליס, ואל קילמר, מג ריאן. בימוי: טוני סקוט. ארה"ב, 1986.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן