Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 10 ביוני, 2019

מיקי ומכוניות המירוץ 2, שקרים קטנים גדולים 2, טופאק: כל העיניים שלי, אקסיוס: להציל את התקשורת 2, מעל החוק, (אי)מהות, מרי ברי מתקתקת ארוחה, פינקי מלינקי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיקי ומכוניות המירוץ 2 | Mickey and the Roadster Racers 2, סלקום TV 

עונה שנייה לסדרת ההנפשה הממוחשבת האמריקנית המהווה המשך לסדרת הטלוויזיה מועדון החברים של מיקי מאוס.

04:00 שקרים קטנים גדולים 2 | Big Little Lies 2, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot HBO + סלקום TV

המיני-סדרה בבימויו של ז'אן-מארק ואלה ("ויקטוריה הצעירה", "מועדון הלקוחות של דאלאס") ובהפקתו של דיוויד אי. קלי, חודשה לעונה שנייה, שכבר אינה מבוססת על רב המכר של ליאן מוריארטי (אם כי מוריארטי ממשיכה לכתוב גם את העונה החדשה). ספוילר – אל העונה החדשה מצטרפת מריל סטריפ בתפקיד מארי לואיז רייט, אימו של פרי רייט האנס המתעלל שמצא את מותו בעונה הראשונה, וחמותה של סלסט (ניקול קידמן) שמגיעה למונטריי בעקבות מות בנה ומקיימת מערכת יחסים סבוכה עם כלתה. הדרמה הקומית האפלה המתרחשת במונטריי השמשית, ממשיכה לבחון את יכולתן של חברויות אמיצות, מערכות נישואים וגידול ילדים, לשרוד את רשת השקרים השזורה בהם. הדמויות יצטרכו להתמודד עם מותו של פרי ולהבין איך ממשיכים לחיות בשלום לאחר אירוע משנה חיים.

10:40 טופאק: כל העיניים עליי | All Eyez On Me, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 26 באפריל, 2019, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

21:30 אקסיוס: להציל את התקשורת 2 | Axios 2, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 04 ביוני, 2019, בערוץ Yes VOD

22:00 מעל החוק | Shot Caller, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 20 במאי, 2018, בשעה 22:00, בערוץ Yes4

22:00 (אי)מהות | M]otherhood], ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

האם אישה שלא מעוניינת לגדל ילדים היא פחות נשית? מהו אינסטינקט אימהי? האם הוא טבעי וקיים אצל כל הנשים? אם כן, מדוע בני האדם הם היונק היחיד בטבע שצריך להסביר לו כיצד להניק, לחתל, לרחוץ ולהאכיל, בעוד שאצל חיות אחרות זה טבעי לחלוטין? קבוצת האי-אימהות, נשים בוגרות ומשכילות שלא מעוניינות לגדל ילדים. בניגוד לסטריאוטיפים, ולמרות שחלקן מגדלות חתולים, אף אחת מהן לא רעה או בודדה כמו אמה החורגת של שלגייה וקרואלה דה ויל. הן כולן סופגות מהחברה ביקורת תמידית וכעת הן באו להשמיע את קולן – אישה רווקה שמעולם לא רצתה להפוך לאם, נערה מתבגרת שהרתה ללא תכנון מוקדם ונאלצה לגדל את בתה בעל כורחה, ואם שוויתרה על המקצוע שכל כך אהבה בעבור גידול ילדתה. כך נראה תחילתו של שינוי בתפישה החברתית. גרמניה / צרפת / בריטניה, 2018.

22:00 מרי ברי מתקתקת ארוחה | Mary Barry's Quick Cooking, ערוץ האוכל

אשפית המתכונים, מרי ברי ("מרי ברי על בטוח", "מרי ברי יום-יום"), היא אחת מאושיות הבישול המוכרות והאהובות ביותר בבריטניה. בתכנית זו תחקור ברי את עולם הבישול המהיר ותספוג השראה מהמקומות אותם היא פוקדת, כגון: שדה התעופה הית'רו, שוק הומה במרוקו, שייטת של חיל הים הבריטי ופסטיבל מוסיקה שוקק.

פינקי מלינקי 2 | Pinky Malinky, נטפליקס | Netflix

פרקים נוספים בעונה 2 של הסדרה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן