Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 13 ביוני, 2019

סיביר, פתאום משפחה, מוחות אפלים, היורשות, ראפיקי (חברה), אני עדיין רואה אותך, נורם בעיר הגדולה 2, פאזל, טקסי בהילוך חמישי, טוני ארדמן, שעות קריטיות, חלוצה 20, מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 7, שקרים קטנים גדולים 2, גרג לוגניס: שוב על המקפצה, הונאה מובטחת, בית בסטייל, לצאת מהארון, ג'יני, העין השלישית 2, קאקגורוי 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סיביר | Siberia, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן פשע בכיכובו של קיאנו ריבס. סוחר אמריקני מגיע לרוסיה על מנת למכור יהלומים כחולים נדירים. במהלך המשא ומתן על העסקה, הוא פוצח ברומן סוער עם בעלת בר מקומית בסיביר ומסתבך עם המאפיה הרוסית. במאי: מת'יו רוס. ארה"ב, 2018.

פתאום משפחה | Instant Family, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה מצליחה המבוססת על סיפור חייו של במאי הסרט שון אנדרס ("גבר גבר"). זוג לא צעיר וחשוך ילדים, מחליט לאמץ בבת אחת שלושה ילדים. לאט לאט השניים מגלים כי חיי משפחה יכולים להיות מאתגרים, אך גם מחממי לב. שחקנים: מארק וולברג, רוז ביירן, אוקטביה ספנסר. ארה"ב, 2018.

מוחות אפלים | The Darkest Minds, ערוץ Yes VOD

מותחן על טבעי. לאחר מגיפה שהשמידה כמעט את כל בני הנוער באמריקה, מפתחים הנערים שנותרו כוחות על ונלקחים למעצר על ידי השלטונות. נערה בת 16 בעלת כוחות חזקים במיוחד מובילה קבוצת נערים לניסיון בריחה שאפתני ונועז. משחק: אמנדלה סטנברג, מנדי מור. בימוי: ג'ניפר יון נלסון. ארה"ב, 2018.

היורשות | Las Herederas | The Heiresses, ערוץ Yes VOD

זוכה פרס פיפרסקי ודב הכסף בפסטיבל ברלין, זוכה הפרס הבינלאומי בסן סבסטיאן, סנטיאאגו, סיאטל. זוג לסביות מבוגרות חיות בפרגוואי ברווחה יחסית. כשהמצב הפיננסי מתחיל להשתבש, אחת מהן נשלחת לכלא באשמת הונאה ואילו השנייה מתחילה להשלים הכנסה כשהיא מסיעה אנשים ברכבה הפרטי. השינוי מוביל אותה למקומות מפתיעים בחייה, אך אלו עומדים למבחן כשבת הזוג יוצאת מהכלא. משחק: אנה ברון, מרגריטה אירון. בימוי: מרצ'לו מרטינסי. פרגוואי, 2018.

ראפיקי (חברה) | Rafiki, ערוץ Yes VOD

הסרט הקנייתי הראשון שהשתתף בפסטיבל קאן; הסרט נאסר להקרנה בקנייה ועורר הדים כשהוקרן לבסוף למשך כמה ימים (בכדי להיות כשיר למועמדות לאוסקר לסרט הזר). עלילה צנועה ונוגעת ללב, עם מוזיקה מצוינת, המתרחשת בניירובי שבקנייה. במהלך בחירות מקומיות, מתפתח רומן אסור בין הבנות של שני המועמדים. בחברה הומופובית, זה חמור אפילו יותר מסיפור רומיאו ויוליה. שחקנים: סמנתה מוגאציה, שילה מוניבה. בימוי: וואנארי קאהיו. קניה, 2018.

אני עדיין רואה אותך | I Still See You, סלקום TV

מותחן מסתורי אפוקליפטי. תשע שנים לאחר אירוע אפוקליפטי שהרג מיליונים ועזב את העולם, מאוכלס כעת על ידי רוחות רפאים. שחקנים: דרמוט מלרוני, יו דילון, בלה ת'ורן. במאי: סקוט ספיר. 107 דקות, ארה"ב, 2018.

נורם בעיר הגדולה 2 | Norm of the North 2: Keys to the Kingdom, סלקום TV

סרט המשך עלילותיו של דב הקוטב המסתבך בעיר הגדולה ניו יורק. נורם, המלך החדש, משתמש בכישורי הקוטב שלו כדי להוכיח שהוא ראוי לכתר, אך הופך מגיבור למבוקש מספר 1 בניו יורק. בזמן שנורם מנסה לטהר את שמו, הוא לא מודע לבעיות שמתרחשות בבית, כשחברת מים מינרלים מגיעה ומחליטה להפוך את הקרח מהקטבים למים בבקבוקים. האם נורם יצליח לטהר את שמו, להציל את הקוטב ולהוכיח שהוא ראוי להיות מלך? במאי: טים מלטבי. ארה"ב, 2018.

פאזל | Puzzle, סלקום TV

סרט דרמה, עקרת בית מופנמת מגלה את כשרונה בהרכבת פאזלים ובעזרת אלוף הרכבה ותיק מתחילה לעשות שינויים בחייה, עם כניסתה לעשור החמישי של חייה. שחקנים: קלי מקדונלד ("טריינספוטינג"), אירפן חאן ("לאנצ'-בוקס"). במאי: מייקל טורלטאוב. 103 דקות, ארה"ב, 2018.

טקסי בהילוך חמישי | Taxi 5, סלקום TV

קומדיית אקשן צרפתית. סילבאן, שוטר פריזאי ביחידה מובחרת ונהג מיומן, מועבר בניגוד לרצונו לתחנת המשטרה העירונית בעיר מרסיי. גיברט, מי שמכהן כראש העיר ובעברו היה מפקד משטרה, מבקש מסילבאן לעצור את 'כנופיית האיטלקים', אשר מחזיקה בתכשיטים גנובים, ומצליחה להימלט באמצעות פרארי. כדי להשיג את המטרה סילבאן יהיה חייב לשתף פעולה עם אחיינו של דניאל – אדי מקלוף, הנהג הגרוע ביותר במרסיי, אבל היחיד שיכול להשיג את המונית הלבנה והאגדית. במאי: פרנק גסטמבייד. צרפת, 2018.

טוני ארדמן | Toni Erdmann, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 10 בפברואר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

19:35 שעות קריטיות | The First 48, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

סדרת פשע אמיתי זוכת 20 פרסי אמי, החוקרת את הפשעים הכי מסקרנים ובוחנת את התיקים המשפטיים הכי מעניינים שנוגעים בכל תחומי ההתנסויות האנושיות, בכללן תאוות בצע ותשוקה. במהלך השנים, הסדרה יצרה היסטוריה של דיווחים ממקור ראשון והשפעה עיתונאית שעזרו לזכות אנשים שהורשעו בטעות, לפתוח תיקים ישנים שנסגרו ללא פתרון ולהביא לפתרונם, ובדרך עזרה לשנות חיים של אנשים רבים.

20:50 חלוצה 20 | 20 The Pioneer Woman, ערוץ Food Network

לבשל ארוחות עבור בוקרים וילדים רעבים אינו משימה פשוטה, אבל אשת העיר הגדולה לשעבר, רי דראמונד, משתלטת על המצב בעזרת המתכונים הטעימים שלה. היא מגישה בישולים ביתיים מיוחדים בחוות הבקר שלה באוקלהומה, ונותנת לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של החיים בחווה. החל מארוחות ערב פשוטות ומהירות וכלה בארוחות חג אלגנטיות, לשפית רי יש שלל של מתכונים נהדרים לכל המשפחה. רי נהנית מההזדמנויות שחבויות בכל ארוחה וכולם מוזמנים לטעום מהאוכל המדהים בתפריט שלה.

22:00 מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 6 | 6 Jamie and Jimmy's Food Fight Club, ערוץ האוכל

חברותם של השף ג'יימי אוליבר והחוואי ג'ימי דוהרטי החלה עוד כשהיו ילדים. כבר אז חלקו השניים אהבה משותפת למזון שהייתה להם בסיס לשנים ארוכות של שיתוף פעולה. כעת הם שבים הביתה למחוז אסקס שבבריטניה ומקימים דוכן אוכל קטן בשם 'מועדון קרב האוכל'. מדי פרק יטיילו השניים ברחבי אירופה, יפגשו ידוענים מקומיים ויעמידו את הגרסה הבריטית שלהם כנגד מאכליהם המפורסמים של שכניהם. בין הסלבס שיופיעו העונה: פטריק סטיוארט, ג'סיקה צ'סטיין, דני דה ויטו, סטיבן פריי ואחרים..

 

22:00 שקרים קטנים גדולים 2 | Big Little Lies 2, ערוץ Yes Drama

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 10 ביוני, 2019, בשעה 04:00, בערוץ Yes VOD + ערוץ Hot HBO + סלקום TV.

 

22:00 גרג לוגֵניס: שוב על המקפצה Back on Board: Greg Louganis, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 23 בנובמבר, 2015, בשעה 22:00, בערוץ Yes דוקו

22:50 הונאה מובטחת | Pros & Cons | Friheden , ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

כשהם היו צעירים ומאוהבים, נינה ואריק חיו חיים מלאי הרפתקאות ואדרנלין כרמאים מדופלמים. יחד עם שותפתם לפשע, ז'קלין, הם הצליחו לרמות כל אחד. אבל כשנינה נכנסה להריון הזוג הצעיר עזב את חיי הפשע והשאירו את ז'קלין לבדה. הם החלו לחיות חיים רגילים במסגרת החוק ובנו את ביתם בפרברי קופנהאגן, עם שני ילדיהם המתבגרים. ההונאות היצירתיות והמלהיבות הוחלפו בפגישות עם המורים ומשכנתא. נישואיהם של נינה ואריק הפכו למעשיים בלבד, ההתלהבות והתשוקה של צעירותם נעלמו מזמן. נינה המשיכה הלאה מהעבר ההרפתקני שלהם, התקדמה בעבודתה, ומצליחה יפה בחייה. אריק לעומת זאת נשאר בעבר, אינו מצליח לשמור על מקום עבודה לאורך זמן ומתקשה לפרנס את המשפחה שתלויה בנינה. בעיצומו של משבר בחיי הנישואין שלהם, ז'קלין מופיעה ומשנה את הכל. היא המשיכה בחיי ההונאה לאחר פרידתם לפני 17 שנים, ובעזרת איום לחשוף את פשעיהם מן העבר ואת זהותם האמיתית, היא משכנעת את נינה ואריק להשתתף בהונאת ענק אחרונה – לרמות חברת תרופות גדולה. הזוג צריך כעת לנווט בין חייהם כהורים שומרי החוק מהפרוורים לחייהם כפושעים. אבל שקרים קטנים מובילים לשקרים גדולים וכשתכניתם מתחילה לצאת אל הפועל, הם מגלים שהכל עתיד להסתבך.

22:50 בית בסטייל | Sweet Home Oklahoma, ערוץ החיים הטובים

ג'ניפר וולץ', מעצבת שהפכה שם נרדף לחזון יצירתי ופורץ גבולות, ומי שהחברה בבעלותה התבססה כמוסד של ממש בשדה עיצובי היוקרה. הסדרה תעקוב אחר רכבת ההרים הרגשית של ניהול עסק משגשג והיחסים הסבוכים עם צוות העובדים, הכולל את בעלה לשעבר של ג'ניפר ממנו, לדבריה, היא 'גרושה באושר'.

23:25 לצאת מהארון | Out, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הצצה נדירה לרגע האינטימי והרגיש ביותר עבור עשרות נערים היוצאים מהארון בפני הקרובים אליהם ביותר. חלקם מתקבלים באהבה ובזרועות פתוחות, חלקם מתקבלים בבלבול וחלקם נתקלים בתגובה עוינת ואלימה עד כאב. כיצד ניתן לחשוף את עצמנו בצורה הכנה והפגיעה ביותר מול האנשים היקרים לנו מכל? איך ניתן להתמודד עם תגובותיהן הלא צפויות? נערים ונערות מכל רחבי העולם נאלצים להסתיר את זהותם האמיתית לאורך שנים רבות. גם בחברה מתקדמת כמו החברה שלנו כיום, ישנה עדיין סטיגמה חזקה ונוקבת כנגד חברי הקהילה הגאה. הדעה כי זו 'בחירתם' או 'אמונתם' של חברי הקהילה הופכת את היציאה מהארון לשיחה קשה וכואבת. צרפת, 2019.

ג'יני | Jinn, נטפליקס | Netflix

סדרת מתח לנוער. בטיול כיתתי לפטרה, שני ג'ינים – האחד טוב, השני רע – נכנסים לעולמם של בני האדם והופכים את בית ה ספר התיכון לשדה קרב על-טבעי.

העין השלישית 2 | The 3rd Eye 2, נטפליקס | Netflix

סרט אימה על טבעי. אלייה פוגשת את נדיה בבית היתומים שבו היא עובדת, ונדיה מספרת לה שהיא שומעת קול מוזר מתוך הקירות. כשהן מנסות לאתר את מקור הקול, העניינים מסתבכים מאוד. שחקנים: נבילה איו, ביאנקה הלו, ג'סיקה מילה. במאי: רוקי סוראיה. 115 דקות, אינדונזיה, 2019.

קאקגורוי 2 | 2 Kakegurui, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת המאנגה. המהמר הכבד יומקו ג'אבאמי לעשות קופה באקדמיה הפרטית 'היאקאו', בית ספר שבו התלמידים נמדדים אך ורק על פי כישורי ההימורים שלהם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן