Skip to content

מיני חוגגת 60 ומשיקה מהדורה מיוחדת

דלק מוטורס משיקה בישראל את המהדורה המיוחדת של MINI לכבוד חגיגות 60 שנים למותג, והיא תוצג לראשונה בפסטיבל המוזיקה מג'סטה, שיתקיים במלון אלמא בין התאריכים 12-15 ביוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני 60 שנה, הציג סר אלק איסיגוניס,  מהנדס רכב ראשי בתעשיית הרכב הבריטית, את חזונו למכונית קטנה וחסכונית בדלק, המסוגלת לשאת 4 מבוגרים. ב-26 באוגוסט 1959 הוצגה ה-MINI הראשונה (תחת השם מוריס מיינור / אוסטין 7) וגרמה למהפכה בפלח שוק המכוניות הקומפקטיות. מחירה הנגיש והעיצוב האייקוני שלה הפכו את ה-MINI להצלחה מיידית.

60 שנות היסטוריה מוטורית (צילום:יח"צ)

היו כאלו שראו דווקא את הפוטנציאל הספורטיבי שבמכונית הקטנה.  אגדת המרוצים ג'ון קופר, חברו של איסיגוניס, מחליט להפוך את ה-MINI למכונית מרוץ, ושולח אותה להתחרות בלא פחות מראלי מונטה קרלו היוקרתי. מול פניהם המשתהות של הסובבים, זוכה ה-MINI במקום הראשון 3 פעמים ומשנה את התפיסה של תעשיית הרכב על "המכונית האנגלית הקטנה".  לאורך 60 שנותיה, MINI מושרשת היטב במסורת, עם עיצוב אייקוני, התנהגות כביש של מכונית קארטינג, טכנולוגיה מתקדמת וקסם בריטי שחצה מזמן את גבולות עולם הרכב.

מיני קופר הגיל עשה לה טוב (צילום:יח"צ)

שישה עשורים מיום השקת הMINI  הראשונה, מציגה MINI מהדורה מיוחדת ומוגבלת החוגגת 60 שנים של חווית נהיגה ייחודית ועיצוב שובה לב, אשר מהווה את יריית הפתיחה לחגיגות ה-60 שילוו בשלל פעילויות ואירועים נוספים בהמשך השנה. מהדורת 60 שנה כוללת עיצוב חיצוני ופנימי ייחודי העושה שימוש בלוגו חדש שעוצב לכבוד האירוע: צביעה ייחודית British Racing Green המתכתבת עם עברו של המותג ואופייה של MINI כמכונית קארטינג מהנה לנהיגה, חישוקי סגסוגת קלה 17" בעיצוב ייחודי ושני גוונים, פסי קישוט על מכסה המנוע עם לוגו 60 שנה, עיטורי לוגו בצידי הכנפיים הקדמיות, ספי דלת עם לוגו 60 שנה, גלגל הגה בעיצוב ייחודי, הקרנת הלוגו ממראת הנהג בנוסף, מוצעים כאופציה גימור פנים וריפוד ייחודי וצבע גג בגוון לבן שמנת. המהדורה המיוחדת מוצעת ברכבי MINI Cooper S ברמת אבזור Chili במרכב 3 ו-5 דלתות בלבד, במלאי מוגבל. MINI Cooper S Chili 3D במחיר 247,500שח, MINI Cooper S Chili 5D  במחיר 258,500 שח, תוספת עבור חבילת ה 60 תעמוד על 5000 שח.

ברק כהן, מנהל חטיבת BMW  ו- MINI בדלק מוטורס: "המותג האייקוני MINI חוגג  60 שנים של עיצוב על זמני, איכות והנאה מנהיגה, והוא עושה זאת בדרך הייחודית לו, עם מהדורה מיוחדת במלאי מוגבל."

מיני קופר במהדורה מיוחדת (צילום:יח"צ)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן