Skip to content

בלום וילג', מתחם קמפינג חדש בקייקי כפר בלום

בקייקי כפר בלום גאים להציג את ה"בלום וילג'", מתחם קמפינג, מאובזר ואיכותי למשפחות, קבוצות ויחידים בקייקי כפר בלום, להענקת חווית חופשה כוללת של אטרקציות, קמפינג ולינה לכל המשפחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בקייקי כפר בלום לא נסחפים עם הזרם, אלא מנווטים בבטחה במימי האטרקציות התיירותיות ומנסים לחדש מידי עונה. אז החידוש האחרון מבית קייקי כפר בלום הוא ה"בלום וילג' " מתחם קמפינג, מאובזר ואיכותי למשפחות, קבוצות ויחידים בקייקי כפר בלום, חווית חופשה כוללת בדגש על זמן איכות משפחתי. לפיכך הוזמנו ,חבורה של עיתונאים, לחוות את האטרקציה החדשה (וכמובן גם את האטרקציות הוותיקות יותר). מתחם הקמפינג "בלום וילג'", כולל 35 אוהלים משפחתיים מרווחים וממוזגים היטב ,(בנוסף יש במקום מתחם עם 20 אוהלי קולמן ללא מזגן ולחובבי קמפינג "מקצוענים" קיימת גם אפשרות להקמת אוהל עצמאית).  האירוח במתחם כולל כרטיס לשייט משפחתי, כרטיס לפארק החבלים ולסרט בתלת מימד. מיקום המתחם משיק  למתחם האטרקציות הגדול של קייקי כפר בלום ולכן אורחי הוילג' נהנים מאירוח אטרקטיבי המשלב נופש כולל פעילויות מהנות.

"בלום וילג'- מתחם הקמפינג החדש (צילום:דן בר-דוב)
"בלום וילג'- מתחם הקמפינג החדש (צילום:דן בר-דוב)

כל אוהל ממוזג, מאובזר במיטות עם כריות, סדינים וציפיות, שקע חשמלי להטענת פלאפונים, מקרר עם מקפיא, תאורה, בחוץ מרפסת דק מעץ, שולחן קק"ל ופינת ישיבה. בנוסף, לנוחות האורחים, מדשאות רחבות, פינות ישיבה, מנגלים, מטבחון מרכזי מאובזר בכיורים, מיקרוגל, קומקומים חשמליים, מקלחות, שירותים ומזנון.  עלות לינה משפחתית באוהל ממוזג 1290שח ל-5 נפשות (ניתן למצוא גם במחיר נמוך יותר במבצעי מועדוני צרכנות וכרטיסי אשראי) כאשר המחיר כולל שימוש בכל האטרקציות של המקום (שייט קייקים בלבד עולה 100שח ליחיד) כך שמדובר במחיר אטרקטיבי מאד.

אוהלים מרווחים וממוזגים (צילום:דן בר-דוב)

אומר גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום. "טרנד לינות השטח תופס תאוצה בשנים האחרונות, משפחות רבות מבקשות לעצמן, פסק זמן משפחתי ומגבש ללא מסכים, הזדמנות לעשות על האש יחד, או לשבת סביב המדורה בקומזיץ, כל זה בשילוב מחיר אטרקטיבי לחופשה ואפשרות ליהנות אצלנו באתר משלל הפעילויות והאטרקציות, זהו  מוצר תיירותי, חוויתי שמשאיר זיכרון לכל החיים".

צילום:דן בר-דוב
זה הזמן להינות משיפעת המים שבירדן (צילום:דן בר-דוב)

עונת השייט הרשמית בקייקי כפר בלום, נפתחה השנה יחסית באיחור מסיבה טובה של זרימה חזקה בנחלים עקב הגשמים הרבים שירדו השנה .  השייט מהווה, חוויית קיץ אולטימטיבית שמציע הצפון לאלפי נופשיו ותייריו. בקייקי כפר בלום מגוון מסלולים: שייט משפחתי דרך מפגש הנחלים הגולשים אל הירדן, בקייק זוגי או בסירה משפחתית (מגיל 5), שייט אתגרי במסלול הארוך ממעין ברוך ועד האתר בכפר בלום (מגיל 16 בליווי מבוגר מעל גיל 18), שייט קטנטנים מגיל שנתיים ועד 5 פעיל במועדים נבחרים. בנוסף באתר, פארק חבלים "טופרופ", אומגה למים, קיר טיפוס המתנשא לגובה 12 מ', מתחם חץ וקשת וקולנוע רב חושי D3, חידוש נוסף באתר, סרט לילדים "צעצוע כביש" TOY ROAD)). מזנון, שירותים, מקלחות, מים חמים ומרחבי דשא מטופחים לפיקניק משפחתי.  להזמנות "בלום וילג'"  : 072-3954415 מחיר שייט משפחתי ליחיד: 100שח (ניתן לרכוש כרטיס מראש בהנחה דרך אתר האינטרנט או מועדוני הצרכנות השונים). פרטים קייקי כפר בלום:  04-6902616, WWW.KAYAKS.CO.IL

שייט קייקים (צילום יח"צ יוסי אלוני)
אומגה לירדן,אחת האטרקציות באתר (צילום:דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן