Skip to content

הדור החדש של דגמי BMW עכשיו בישראל

דלק מוטורס משיקה חמישה דגמי BMW חדשים : ספינת הדגל BMW סידרה 7 החדשה, BMW X7 הראשונה אי פעם והגדולה ביותר ש-BMW ייצרה, BMW סידרה 8 קבריולה החדשה, BMW Z4 רודסטאר הייחודית ומכונית הספורט-סדאן המצליחה בעולם ה-BMW סידרה 3 החדשה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

BMW  משיקה דור חדש של רכבים.  במרכזו, שפת עיצוב חדשה למותג, המתבססת על האלמנטים המוכרים ממסורת העיצוב הארוכה של BMW באינטרפרטציה חדשה ומקורית. התוצאה – עיצוב נועז יותר, אגרסיבי יותר ובלתי מתפשר אשר בא לידי ביטוי בין השאר בתצורת פנסים חדשה קדמית ואחורית עם חותמות תאורה ייחודיות ותלת ממדיות, גריל הכליות המיתולוגי, רק גדול ודומיננטי הרבה יותר ובצורות גיאומטריות חדשות, קווי עיצוב פחותים אך דרמטיים ואפשרויות התאמה אישית מורחבות בהתאם להעדפותיו של הלקוח.

BMW סידרה 7 החדש (צילום:יח"צ)

הדור החדש זוכה לעיצוב ודור מערכות חדש גם בתא הנוסעים, אשר מתאפיין בעיצוב מינימליסטי וחדשני מוכוון נהג, עם שימוש נרחב בדיפונים וגימורים יוקרתיים, חלקם טרם נראו בעולם הרכב, ובעיקר, ממשק קישוריות ושליטה מדור חדש המתאים עצמו לעולם המודרני.

BMW הצעידה את עולם הרכב קדימה לפני שנים עם הצגת מערך ה-iDrive המקורי, וכעת היא עושה זאת שוב. מערך ה-BMW Live Cockpit Professional החדש כולל זוג מסכים גדולים (עד "12.3) ברזולוציה גבוהה, ממשק הפעלה מדור חדש, אשר דומה בתכנונו לממשקי הפעלה מעולם התקשורת הסלולרית, אותו יכול הנהג להגדיר ולהתאים ע"פ העדפותיו, אמצעי שליטה שונים ומגוונים (מגע, פקדים, קול, מחוות יד) ואת העוזר האישי של BMW (BMW Intelligent Personal Assistant), המצטרף לעוזרים חכמים אחרים כגון Siri ו-Alexa המוכרים מעולמות תוכן אחרים.

BMW סידרה 8 קבריולט (צילום:יח"צ)

יחידות ההנעה שודרגו כולן, וכוללות עדכונים למנועי ה-4 וה-6 צילינדרים, דור חדש למנועי ה-8 צילינדרים (עם עלייה בהספק של מעל 80 כ"ס בחלק מהדגמים), ודור חדש לתיבת הילוכים המוערכת של BMW בת 8 ההילוכים. כלל הדגמים חזקים יותר מהדגמים אותם החליפו וחסכוניים יותר בדלק ובפליטת מזהמים, בחלק מהמקרים בצורה דרמטית. את השיפור המשמעותי מכולן, שמרה BMW ליחידות ההנעה ההיברידיות הנטענות של דור המוצרים החדש (Plug-in Hybrid). דור סוללות חדש עם קיבולת גדולה יותר, ניהול אנרגיה יעיל יותר, מנועי בנזין מעודכנים ומעבר למנועי 6 צילינדרים בדגמים הגדולים, מאפשרים טווח נסיעה חשמלי גדול משמעותית, שימור אנרגיה משופר במהלך הנסיעה וביצועי מנוע זריזים יותר.

 הדור החדש מביא עימו גם שלל טכנולוגיות בטיחות ונוחות, על מנת לשמור, להקל ולענג את הנהג בזמן הנסיעה כגון: מערך ה-Driving Assistant Professional החדש, הכולל לא פחות מ-12 מערכות בטיחות שונות, שומר על הנהג ממרבית המצבים המסוכנים בהם הוא עשוי להיתקל במהלך נסיעה שגרתית, מתריע ומסייע בפתרון המצב בעת מצב חירום ובנוסף, מאפשר את יכולות הנהיגה הסמי-אוטונומית הסדרתית המתקדמות ביותר וכולל מצלמה המצלמת את הנהג עצמו, מעריכה את רמת מעורבותו בנהיגה ומאפשרת את פעולת הנהיגה הסמי-אוטונומית לאורך זמן אורך יותר ללא התערבות הנהג.

BMW Z4 (צילום:יח"צ)

מערך ה- Parking Assistant Professional, מחפש מקום חניה מתאים, מחנה את הרכב ואף מוציאו ממקום החניה בלחיצת כפתור אחת, בשעה שהוא מציג את התהליך בתצוגה תלת ממדית של חוץ הרכב בצג המרכזי וכולל את המאפיין החדשני Reverse Assistant אשר מאפשר נסיעה אוטומטית לאחור של 50 המטרים האחרונים אותם נסע הרכב. דור המוצרים החדש מבצע קפיצה טכנולוגית משמעותית, אך הוא עושה זאת מבלי לוותר על הערכים החשובים ביותר במכוניות המותג, שמזוהים איתו כבר למעלה מ-100 שנים. מה שהופך את הנהיגה בהן לחוויות הנהיגה המושלמת, והן היכולות הדינאמיות. לטכנולוגיית המנועים החדשה, מצטרף מערך ה-EfficientDynamic המלא, הכולל חיסכון במשקל ע"י שימוש בחומרים הנכונים במקומות הנכונים, חלוקת משקל נכונה, טכנולוגיית שלדה, מתלים, והיגוי מהמתקדמות ביותר שיש לתעשיית הרכב להציע ובעיקר – איזון מושלם בין היכולות הדינאמיות הגבוהות ביותר בכל סגמנט לבין איכות נסיעה עילאית, נוחה וחסרת מאמץ כפי שמצופה ממי שהיא אמת המידה בתחום.

BMW X7 הגדולה ביותר (צילום:יח"צ)

ראשית, יוצאת BMW למתקפה על קטגוריית הפאר ומרחיבה משמעותית את היצע דגמי הקצה שלה. בחזית, עומדת מתיחת הפנים המשמעותית שעברה על ספינת הדגל של המותג, הסידרה 7 החדשה. לצידה, משיקה BMW לראשונה קרוס-אובר פאר גדול ועוצמתי, BMW X7. מצידה השני, מציבה BMW את משפחת סידרה 8 העוצמתית בגרסאות Coupe שהוצגה בתחילת השנה, Convertible אשר מוצגת כעת, וגרסת Gran-Coupe – קופה 4 דלתות ייחודית, שתוצג בשבועות הקרובים. לכל אחת מבנות המשפחה יצטרפו בהמשך גרסאות BMW M8 וב-BMW M8 Competition. יחד איתן, מציגה כעת BMW את ממשיכת שושלת הרודסטרים המפוארת של המותג – הBMW Z4- החדשה, ואת ה-Sport Sedan האולטימטיבית, המכונית המזוהה ביותר עם המותג, הסידרה 3 החדשה. הפגנת הכוח המרשימה של דור מוצרים חדש זה לא תיעצר במהלך הנוכחי, ועד סוף השנה תציג BMW בישראל את הסידרה 1 החדשה והמבטיחה, את מתיחת הפנים לדגם ה-X1  המצליח, ואת הדור השלישי והמסקרן של דגם ה-X6.

ברק כהן, מנהל חטיבתBMW  בדלק מוטורס: "אנו נמצאים בפתחו של עידן חדש ב- BMW,  עם השקתם של לא פחות מחמישה דגמים ממגוון הקטגוריות שאנו מציעים, חזקים יותר, מעוצבים יותר, טכנולוגיים יותר ויוקרתיים יותר"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן