Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 22 ביוני, 2019

מילה של כלב, בקשה מסתורית, רצח בדרך לתהילה 6, שגעון פרנטה, סיביר, דרייבר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 מילה של כלב | Show Dogs, ערוץ Yes5 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 30 במאי, 2019, בערוץ Yes VOD

20:00 בקשה מסתורית | A Simple Favor, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 20 ביוני, 2019, בסלקום TV

22:00 רצח בדרך לתהילה 6 | Murder Made Me Famous 6, ערוץ CBS Reality

קלי סיגלר, תובעת לשעבר מטקסס אשר במשך 21 שנים ניהלה בהצלחה 68 משפטי רצח, וצוות חוקרים ובלשים מאומנים, משתמשים בניסיון הרב שלהם כדי לסייע לקציני אכיפת החוק המקומיים ומשפחות של קורבנות אלימות להגיע אל האמת. עם זוג חדש של עיניים על ראיות ישנות, חקירה מיומנת וגישה לטכנולוגיות DNA מתקדמות ובדיקות מעבדה, סיגלר נחושה בדעתה לפענח המקרים ישנים.

22:00 שגעון פרנטה | Ferrante Fever, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

אלנה פרנטה היא ללא כל ספק הסופרת האיטלקייה המצליחה ביותר בדורנו. מאז שהחלה לכתוב ספרים, בתחילת שנות ה-90, היא סחפה אחריה מיליוני קוראים נלהבים מכל רחבי העולם, שקראו באדיקות את ספריה – מ'אהבה מטרידה' ועד 'סיפור של הילדה האבודה'. עם זאת, למרות ההצלחה הגדולה, ולמעשה גם בגללה, זהותה של האישה שמאחורי שם העט נחשבת עדיין לאחת התעלומות הספרותיות המסעירות ביותר של העשורים האחרונים. סרטו התיעודי של ג'יאקומו דורזי בוחן לעומק את העשייה הספרותית של פרנטה, ובמילותיו של הבמאי, 'מנסה לעורר מחשבות על הסיבות המיוחדות שהובילו להצלחתה של פרנטה מבלי להתפתות לפרובוקציה שבעשיית סרט רכילותי על זהותה העלומה'. הסרט, שצולם באיטליה ובארצות-הברית, כולל שורה ארוכה של ראיונות עם אישי מפתח, בהם הסופרים ג'ונתן פרנזן ו-אליזבת סטראוט. 74 דקות, איטליה, 2017.

22:00 סיביר | Siberia, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 13 ביוני, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:30 דרייבר | Before Memory, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

נחמן הוא נהג חרדי שמתפרנס מהסעת שנוררים בין נדבנים ידועי-שם. לאחר שאשתו נעלמה בפתאומיות, נאלץ נחמן להתמודד לבדו עם גידול בתו בת התשע. שחקנים: משה פולקנפליק, רבקה מיכאלי. במאי: יהונתן אינדורסקי. ישראל, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן