Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 24 ביוני, 2019

נחמה, מרוץ משאיות האוכל הגדול 9, מסתורין במלון, תוצרת אמריקה, יער הפסנתר 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נחמה, ערוץ Hot VOD 

דרמה קומית הנוגעת בפחד הכי גדול של כל הורה: לגדל את הילדים לבד. באמצע החיים כשהוא איש הייטק מצליח אבל מתוסכל, תפנית לא צפויה מותירה את גיא נחמה – כאב חד-הורי לחמישה ילדים. דווקא בעיתוי הקריטי הזה, הוא בוחר להגשים חלום ישן – לעזוב את עבודתו ולכבוש את עולם הסטנד-אפ עליו ויתר לפני שנים. יוצרים: רשף לוי, תומר שני.

20:50 מרוץ משאיות האוכל הגדול 9 | 9 The Great Food Truck Race, ערוץ Food Network

משאיות אוכל הגורמה הטובות ביותר באמריקה יוצאות להרפתקה בטיול אגדי בסגנון המערב הפרוע כדי לזכות בפרס כספי גדול מהחיים. כמו החלוצים באמריקה, הם ישתמשו ברכיבים המאפיינים את המערב הפרוע באתגרי הבישול, בזמן שהם יציגו את הכישורים הקולינריים שלהם. בכל שבוע, הם ימשיכו במרוץ על פני נוף מדברי אל עבר ערים חדשות, בהן הם יתמודדו מול אתגרים חדשים, יבשלו מנות מדהימות, וכמו תמיד, ינסו לזכות בתחרות. הקבוצה שתרוויח פחות מכולם תאלץ להישאר מאחור, ובגמר – שתי קבוצות אמיצות ומוכשרות ילחמו ראש בראש בכדי לנצח בפרס הנכסף של 50,000 דולר.

21:00 מסתורין במלון | Mysteries at the Hotel Hotel | Secrets & Legends, ערוץ Travel Channel

תפוסת בתי המלון בארצות הברית עומדת על כשני מיליון חדרים מדי לילה, לכן אין זה מפתיע לגלות שכמה מהסיפורים המסתוריים, המרתקים והמוזרים ביותר בהיסטוריה של המדינה התרחשו בבתי מלון. בין אם מדובר בסיפורי שערוריות וריגול או ברגעים חורצי גורלות שהובילו לאירועים ששינו את מהלך ההיסטוריה, המלונות האהובים ביותר באמריקה טומנים בחובם סודות מופלאים מעברה של המדינה. בכל מסעדה, חדר או בר מסתתרים סיפורים על חלוצים בתקופת המערב הפרוע, סיפורי מלחמה, מרגלים חשאיים, רומנים לוהטים וסיפורים על עסקאות מפוקפקות בין ראשי כנופיות פשע. הסדרה חוקרת את האמת האפלה שמסתתרת מאחורי דלתות נעולות וחושפת את סיפורי המורשת שנותרו, זמן רב אחרי שהאורחים עזבו את המלון.

תוצרת אמריקה | American Made, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 10 ביולי, 2018, בסלקום TV

יער הפסנתר 2 | 2 Forest of Piano, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת האנימה. קאי הוא ילד שמנגן על פסנתר ישן שנזרק ביער. אבא של שוהיי הוא פסנתרן מפורסם. פגישה מקרית ביניהם משנה את חייהם ואת עולם המוזיקה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן