Skip to content

בעין צרכנית: שעון BIG BOLD של סווטש

סווטש תמיד היו באופנה, אבל הדגם החדש BIG BOLD הוא להיט של ממש, נוכחות ואמירה אופנתית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום חמישי(20.6) הגיעו לעופר גרנד קניון חיפה בכירי מותג SWATCH להשקת הקולקציה החדשה של שעוני BIG BOLD האופנתיים.

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית שעוני BIG BOLD (ביג בולד) האופנתיים של סווטש, הושקה בסניף הדגל של המותג בצפון הארץ, בעופר גרנד קניון חיפה, ותוך כך ובמקביל בכל סניפי החברה ברחבי העולם.
להשקת המותג בישראל הגיעו אן שרנסקי מנהלת 'סווטש' ישראל, דניאל רחום, מנהלת השיווק של קבוצת 'רולטיים' ומנהלת השיווק של 'סווטש', ויקיר נגר מנהל רשת 'סווטש'. הם חשפו לראשונה בישראל את הקולקציה החדשה, שעוצבה בהשראת הערים המובילות בעולם: ניו יורק, לונדון, שנחאי, הונג קונג, מוסקבה ועוד

צילום: ליאורה הרשקו
צילום: ליאורה הרשקו

בקולקציית השעונים החדשה Swatch BIG BOLD שישה דגמים מדהימים, בקוטר 47 מ"מ, מעוצבים בטאצ' אורבני ובעלי אמירה אופנתית המאופיינת בעיצוב מאסיבי ובעל מראה אורבני מתוחכם.
בנוסף, הוצג גם שעון מאותה סדרה שיוצר במהדורה מוגבלת של 1993 שעונים בשם BAPE  שמאופיין בעיצוב שונה של הלוח ובתופסת של תאריכון. מחיר ההשקה לצרכן הינו 639 שקלים.
דניאל רחום סמנכ'לית השיווק של קבוצת רולטיים סיפרה: "סווטש הוא מותג אייקוני לשעונים טרנדים ועכשוויים. הקולקציה כוללת שישה דגמי שעונים שונים, בהשראת תרבות הביטוי העצמי ומתאפיינת בעיצוב בועט וחצוף. לדבריה: 'לרגל ההשקה בישראל מחירי הסדרה החדשה ישווקו במחיר עממי מיוחד: 429 ₪ בלב'. משם המשיכו בכירי החברה להשקת הקולקציה בסניף 'סווטש' , בקניון עופר הקריון, קריית ביאליק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן