Skip to content

הבריטים לא מבינים הומור

קבוצת בריטים צעירים ששבה הביתה מתל אביב, התבדחה בעת ההכנה להמראה ואחד מהם פלט: אני אפוצץ את המטוס. בבריטיש איירוויס סירבו להטיסם ודרשו מהם לרדת מהמטוס

קבוצת צעירים מאנגליה שהגיעו לביקור פרטי בישראל , לא הורשו אמש  לטוס  חזרה לאנגליה והורדו בבושת פנים מהמטוס. הסיבה – התרברבות מי מהקבוצה שיפוצץ את המטוס.

18 צעירים שכבר עברו את הבידוק הבטחוני   נכנסו אתמול בשעות הצהרים לתא הנוסעים במטוס ותפסו את מקומותיהם, מי מהם אמר בקול כי "הוא יפוצץ את המטוס". הדיילת העבירה את ההודעה לקברניט הטיסה שהתקשר להנהלת החברה באנגליה כדי לקבל הנחיות נוכח האיום.  בינתיים גורמי הבטחון בנמל התעופה בן גוריון הוזעקו למטוס כדי לבדוק את האירוע הביטחוני. ולעשות בידוק נוסף  בהתאם לנהלים.

בריטיש איירוויס (צילום: יח"צ החברה)
בריטיש איירוויס (צילום: יח"צ החברה)

בלונדון לא אהבו בלשון המעטה את :"הבדיחה" ושם החליטו להוריד מהטיסה את 18 הצעירים על מטענם. מטעם קברניט המטוס, הועבר מסר לגורמי הביטחון כי הוא מסרב להטיסם . כשקברניט מדגיש כי בתחום הביטחון לא לוקח צאנסים. זה לא צחוק.

את הצעירים העונש כלל לא הצחיק' הם נאלצו לחפש מלון  ולהמתין להחלטת הנהלת בריטיש מה אם יורשו לטוס הטיסה אחרת של החברה או ידרשו לרכוש כרטיסי טיסה בחברה  אחרת ויטמיעו את האמירה מביטוחן לא צוחקים. ולא מתבדחים,

בתגובה לפניית מגפון מסרו דוברי בריטיש כי "בבריטיש ארוויס הביטחון מעל לכל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן