Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 26 ביוני, 2019

מאשה והדוב 3, ילדים רוצחים, חייזרים מן העבר 12, עב"מים: תיקי חקירה, היקארו אוטדה: סיבוב הופעות 2018, Unbroken
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאשה והדוב 3 | Masha and the Bear 3, סלקום TV

עונה שלישית לסדרת הילדים.

21:55 ילדים רוצחים | Children who Kill, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ארצות הברית היא אחת המדינות היחידות בעולם המטילות מאסר עולם ללא אפשרות חניה על ילדים מתחת לגיל 18 שביצעו מעשי רצח. האם דין ילד צעיר, שיש האומרים כי עדיין לא פיתח מודעות מלאה למעשיו, כדין אדם בוגר? האם ניתן לשפוט אותם ילדים, שביצעו את הנורא מכל, לבלות את שארית ימי חייהם בבית כלא? בהיותו בן 15 בלבד, הורשע ג'וש פיליפס ברציחתה של שכנתו בת ה-8 – מאדי קליפטון, ונידון למאסר עולם ללא אפשרות חנינה. מורגן לפרט הייתה בת 15 כשנידונה למאסר עולם ללא חנינה על רציחתו של ג'יימס סטיוארט – נכה בן 66. ארצות הברית היא בין המדינות היחידות המאפשרת לקטינים להישפט, לקבל עונש מאסר עולם ולהישאר בכלא עד סוף ימיהם. האם ניתן להגיד כי ילדים צעירים מודעים ואחראים לפעולותיהם באותה דרך בה אדם מבוגר מודע למעשיו? האם ניתן להגיד בלב שלם כי ילד שביצע את הנורא מכל אינו מסוגל להשתקם? ארה"ב, 2018.

22:30 חייזרים מן העבר 12 | Ancient Aliens 12, ערוץ ההיסטוריה

עונה חדשה לסדרה הוותיקה. האם חייזרים עתיקים ביקרו אותנו? מי הם היו? מהיכן הגיעו? מה הייתה משימתם? האם הותירו רמזים על נוכחותם? מה הייתה המורשת שהותירו אחריהם? האם הם יחזרו?

23:15 עב"מים: תיקי חקירה | Unidentified: Inside America's UFO Investigation, ערוץ ההיסטוריה

בדצמבר 2017, חשף הניו יורק טיימס את דבר קיומו של מיזם עב"מים מסתורי בפנטגון. במסגרת אותה חשיפה, ראויין לואיס אליזונדו, קצין מודיעין לשעבר וסוכן מיוחד שניהל בעבר את הפרויקט הסודי, שנוסד מטרה לחקור, לתעד ולבחון אינספור דיווחים, תצפיות וסטרוני וידאו המתעדים מפגשים עם עצמים בלתי­-מזוהים בשמיים; כששלושה מהסרטונים הללו שוחררו לצפיית הציבור ההמום בשנת 2017. אליזונדו התפטרו מתפקידו במחאה על-כך שלטענתו, המימשל לא נערך באופן מספיק על נהת להתמודד עם האיום הפוטנציאלי הטמון באותם עצמים בלתי מזוהים.

היקארו אוטדה: סיבוב הופעות 2018 | Hikaru Utada Laughter in the Dark Tour 2018, נטפליקס | Netflix

היקארו אוטדה חוגגת 20 שנה לאלבום הבכורה שלה ועולה על הבמה במסגרת ההופעה האחרונה בסיבוב ההופעות 'צחוק באפלה'.

אין שם עברי | Unbroken, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי הודי על הצער שבעקבות אובדן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן