Skip to content

ישראל וצ'ילה אישררו הסכם התעופה ביניהן

הסכם החדש שנחתם מאפשר בתאום להגדיל את היקף הטיסות לישראל ולצ'ילה

שר התחבורה בצאל  סמוטריץ  חתם אתמול (רביעי)  על הסכם תעופתי דו צדדי חדש  עם מנכ"ל משרד החוץ של צ'ילה השוהה בימים אלה בארץ במסגרת ביקורו של נשיא צ'ילה סבסטיאן פיניירה ופגישותיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

חתימת ההסכם החדש נערכה בלשכת ראש הממשלה בעת הביקור של נשיא צ'ילה ומנכ"ל משרד החוץ הצ'יליאני. בהמשך להסכם הקיים משנת 1982, ועליו חתמו רשות התעופה האזרחית של ישראל והמקבילה של בצ'ילה. לפי ההסכם הזה פועלות שלוש טיסות בקו סאן דיאגו- וסאו פאלו לתל  אביב, מבצעת את הטיסות החברה הצ'יליאנית לאטם, המטיסה נווסעים ומטענים , לפי הסכם שיתופי פעולה (קוד שריניג)  עם אל על, על פי ההסכם אל על תוכל למכור לטיסות  האלה כרטיסי טיסה ושטרי מטען בטיסות ישירות ולא ישירות ובכלל זה טיסות של איבריה מתל אביב למדריד עם איבריה ושם לצ'ילה.

צילום: לע"מ
צילום: לע"מ

ההסכם החדש נחתם כבר במסגרת השמיים הפתוחים , המאפשר בתאום להגדיל את היקף הטיסות לישראל  ולצ'ילה ולהשיק טיסות ישירות עם חברות ישראליות  ובמסגרת הסכמי קוד שר.  (הכרטוס המשותף)  חתימת השר סמוטריץ על ההסכם הדו צדדי המשותף היא רק אקט סימלי, ואת סעיפי ההסכם יסכמו כבר  אנשי המקצוע ברשות התעופה האזרחית בישראל וצ'לה

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן