Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (25.6.19)

האם המאוורר הידני החדש יציל אתכם מהחום? מה יעשה קרם ההגנה לפנים לגולשים בים? ואיך הערכות החדשות של Eaty מבית תנובה? ניסינו וחזרנו עם מסקנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאוורר בצורת פלמינגו של YOLO


הרשת השיקה מאוור חדש לעונה החמה. הוא קטן, נייד, ומעוצב בצורה של פלמינגו כאמור, עם צבע פוקסיה בולט. למי הוא מיועד? כמו כל מוצרי הרשת, קהל היעד הם ילדים ובני נוער, ונראה שהם יודעים מה הם עושים – הנסיינית הצעירה אהבה את האופן שבו המוצר נראה וגם את הרוח שהוא מפיק. בימים החמים במיוחד היא נצמדה למזגן, כמובן, אבל בין לבין הוא סיפק קצת הקלה. בנוסף למוצר הזה השיקה החברה גם מגבת חוף עם פלמינגו ורוד עליה.

49 שקלים למאוורר, 75 שקלים למגבת. להשיג בסניפי הרשת וב-yoloshops.co.il.

צילום: יח"צ

DREAM LONG של Elvive מבית לוריאל פריז

השם שקיבלה סדרת המוצרים החדשה של החברה מרמז על היעד שלה – טיפול בשיער ארוך. לשם כך השיקה החברה שמפו משקם, קונדישנר מתיר קשרים, מסכת שיער SOS להצלת אורכי השיער, וקרם משקם לאיטום קצוות מפוצלים, המבוססים כולם על שילוב של קרטין צמחי, שמן קיק וויטמינים שונים. אנו ניסינו את המוצרים, שהפתיעו אותנו לטובה – השמפו עשה עבודה בסיסית של ניקוי, בעוד שהמרכך הוסיף את הריכוך שהשיער היה זקוק לו. בעוד שהמסכה הצליחה לשפר במעט את מצב השיער, היה זה הקרם שהצליח לשמור על הקצוות מפיצולים ושבירות, ותרם למראה מלא חיים של השיער.

16.3-34.9 שקלים ל-200-500 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, ברשתות המזון, בפרפומריות מובחרות ובאתרי מסחר אלקטרוני.

צילום: יח"צ חו"ל

Skin Gard Surfers של סקין גארד

קרם ההגנה החדש של החברה מיועד לקהל מאוד ספציפי – לכל העוסקים בספורט ימי, בהם גולשים. לשם כך מכיל המוצר הגנה בדרגה של 50SPF מפני קרינת UVB בשילוב רכיבים המסננים מעל 90% מקרינת ה-UVA, והוא מיועד לעור הפנים. בנוסף לרכיבי ההגנה מכיל הקרם גם חומרים שמוסיפים מעט לחות לעור ומרגיעים אותו, עובדה בעל משמעות בהתחשב בהשפעה המייבשת של קרני השמש. נתנו את הקרם לגולש חובב והוא סיפר כי הקרם הוא לא השאיר שכבה שמנונית, ונתן הגנה מספקת מפני השמש. אך למרות הרכיבים המוסיפים לחות ורגיעה, הוא לא הרגיש בהשפעה מיוחדת שלהם על העור. כך שבסופו של דבר, אין הבדל משמעותי בינו לבין מוצרי הגנה אחרים המיועדים לעור הפנים.

39.9 שקלים ל-60 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

Pampers Premium Care של פמפרס

המותג השיק את הגרסה החדשה של החיתולים שלו. מה השתנה? שכבה פנימית המרופדת בדוגמת לבבות חדשה, במטרה לתת המעניקה לעור התינוק תחושה רכה מתמיד; מחוון ייחודי המבונה בתוך הסוגר, בעזרתו ניתן לדעת מתי כדאי לעבור מידה (כאשר הסוגר של החיתול לא מגיע לספרה הגדולה ביותר, 3). בנוסף, לחיתול צדדים רכים וגמישים שתפקידם לשמור על החיתול במקומו, מד המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב, ופתח קדמי המסייע בהגנה על חבל הטבור (במידות 1 ו- 2 בלבד). ההורים והתינוק שקיבלו את החיתולים החדשים להתנסות אהבו אות, במיוחד בכל הקשור לגמישות של החיתול, לרמת הספיגה שלו ולרכות היחסית שלו. גם המחוון זכה להערכה, וכן העובדה כי מספר החיתולים בכל חבילה גדל. החיתולים הללו, כדאי לדעת, מגיעים עד מידה 6.

מ-27 שקלים ל-26-52 חיתולים באריזה. להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובנקודות המכירה.

צילום: יח"צ

ערכות אירוח להכנה ביתית של Eaty

תנובה השיקה פעילות חדשה, במרכזה אתר אינטרנט שבו מזמינים ערכות להכנת מנות שונות. כל ערכה מכילה את מרבית המצרכים הדרושים (למעט מצרכי יסוד כמו שמן, ביצים, מלח ופלפל) ומתכונים מפורטים בליווי תמונות, המספקים את ההדרכה הדרושה להכנת המנות (בעברית בלבד). בשלב זה מציע האתר חמש ערכות, השונו תזו מזוה בהתאם לקונספט האירוח המבוקש. כלומר, ערכה להכנת מתוקים, ערכה להכנת מאפים, ערכה להכנת קינוחים טבעוניים, ערכה להכנת בראנץ' וערכה להכנת טאפאסים. ערכת "טאפאסים קלילים", לדוגמא, מכילה מצרכים להכנת לאבנה עם זעתר ושמן זית; ארטישוק ירושלמי אפוי עם לימון ושמנת; כרובית צלויה עם עגבניות מיובשות ובולגרית; וגבינת שמנת עם עיטורי עגבניות מיובשות. איך כל זה עובד? נכנסים לאתר, מזמינים את הערכה, ואם תעשו זאת עד 17:00, תקבלו את הערכה באותו ערב עם שליח של gett. מאחר וכל זה בשלב ההשקה, השירות החדש זמין רק מרכז הארץ – תל אביב, רמת גן, גבעתיים, קריית אונו, פתח תקווה, הוד השרון ועוד. מה לנו יש להגיד על זה? האתר מאוד נוח לשימוש, קודם כל. מעבר לכך, קיבלנו להתנסות את ערכת הטאפאסים, ופעלנו בהתאם להוראות המובנות. התוצאה היתה מגוון של מנות שהפכו את הארוחה המשפחתית לשנו למהנה במיוחד.

119-159 שקלים, 10 שקלים משלוח. להשיג ב-eaty.tnuva.co.il.

צילום: תנובה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן