Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 02 ביולי, 2019

גירושים 3, המנתחים: חוד החנית, להגן על רוצח, פריסינג, אלוף הקצבים, סדרות תאילנדיות בנטפליקס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גירושים 3 | Divorce 3, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

הסדרה חוזרת בעונה חדשה בת שישה פרקים. ספוילר – בעונה החדשה השניים עומדים בפני הפתעות שייקחו את חיי-אחר-הגירושין שלהם לכיוונים לא צפויים. אל העונה מצטרף ג'יימס לזור ("לאס וגאס") כמי שעתיד אולי להיות בן זוגה של פרנסס, וחוזרים מולי שאנון ו-טרייסי לטס וגם בקי ניוטון ("בטי המכוערת") שמגלמת את ארוסתו של רוברט.

22:00 המנתחים: חוד החנית 2 | Surgeons: At the Edge of Life, ערוץ הבריאות

סדרת דוקו החושפת את המתחולל בבית החולים 'קווין אליזבת" שבברמינגהם, בריטניה, בו צוות מומחים כירורגים סולל נתיבים חדשים בעולם הרפואה. במהלך פרקי העונה נחזה בניתוח המורכב ביותר להסרת רקמה עודפת מהבטן שבוצע בבית החולים, ניתוח שכרוך בשבירת עמוד השדרה של המטופל, מטופל שנאלץ לעבור ניתוח מוח בעודו בהכרה ועוד.

22:00 להגן על רוצח | In Defense of, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

סדרת פשע אמיתי המתעדת את האתגרים העומדים בפני עורכי הדין המגנים על הרוצחים הנתעבים ביותר. הסניגורים מתארים את מאמציהם ארוכי השנים להגן על הלקוחות שלהם במשפטים שגבו מהם מחירים כבירים ושינו את חייהם לעד.

22:00 פירסינג | Piercing, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

קומדיית אימה מקאברית. אב טרי שחיי המשפחה לוחצים עליו מחליט לפרוק את יצריו האלימים מחוץ לבית. הוא מזמין נערת ליווי ומתכנן לבצע בה את זממו, אך לזו יש תכניות אחרות… שחקנים: כריסטופר אבוט ("מלכוד 22"), מיה וסיקובסקה. במאי: ניקולאס פשה. ארה"ב, 2018.

23:15 אלוף הקצבים | The Butcher, ערוץ ההיסטוריה

תחרות סוחפת ומלאת אקשן, המעמידה את יכולתם, ידיעתם, מיומנותם וכישורים של מיטב הקצבים למבחן האולטימטיבי. מדי פרק יתחרו ארבעה קצבים מומחים במגוון אתגרים קשים על פרס כספי נאה של 10,000 דולרים ותואר 'אלוף הקצבים'. מצויידים בסכינים חדות וכישורים חדים אף יותר, המתחרים בסדרה יתמודדו עם שלל אתגרים קשים לביצוע, ינצלו את מומחיותם המיוחדת על-מנת להסתגל למבחנים היסטוריים, ויחשפו תוך כדי כך את הסודות המרתקים של עולם הקצבים.

סדרות תאילנדיות בנטפליקס | Netflix: אין שם עברי | Bangkok Love Stories: Objects of Affection, אין שם עברי | Bangkok Love Stories: Plead


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן