Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 05 ביולי, 2019

מפצח האגוזים וארבע הממלכות, אגדת המלך שלמה, ננסי דרו, בל קנטו, באמבלבי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפצח האגוזים וארבע הממלכות | The Nutcracker and the Four Realms, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

פנטזיית הרפתקאות לכל המשפחה. נערה יוצאת למסע חיפוש אחר מפתח למתנה שהורישה לה אימה, ובמהלכו נסחפת להרפתקה בלתי נשכחת ב-4 ממלכות מוזרות. דיבוב לעברית: משי קלינשטיין. במאי: לאסה הלסטרם, ג'ו ג'ונסטון. ארה"ב 2018.

14:35 אגדת המלך שלמה | The Legend of King Solomon, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרט מונפש לילדים, עיבוד קולנועי הומוריסטי של אגדות חיים נחמן ביאליק ועוד אגדות עם המתבססות על הסיפור תנ"כי. מלך אגדי בימי מלכותו הראשונים, בעודו נער צעיר, ולאחר שקיבל את המלוכה מאביו – המלך דוד. המום מיופייה של מלכת שבא, אשר מגיעה לירושלים כדי לנסות אותו בחידות, שלמה מתאהב בה ממבט ראשון. בלהיטותו להרשימה, הוא מפר את מצוות אביו ומשחרר מכלאו בבטן האדמה את השד הנורא אשמדאי. אשמדאי משתלט על ממלכתו של שלמה ומעיף את שלמה למדבר, יחד עם חברו הטוב, טובי השועל. שם הוא פוגש את הנסיכה נעמה שמתאהבת בו ועוזרת לו למצוא את השמיר, הייצור הפלאי היכול לחצוב באבן ולהחזיר את אשמדאי לבטן האדמה, ובכך לשים קץ לעריצותו ולתאוותו לכוח. דיבוב: אורי פפר, חנה לסלאו, עודד מנשה, עדן הראל. בימוי: חנן קמינסקי. 80 דקות, ישראל, 2018.

17:00 ננסי דרו | Nancy Drew, ערוץ Yes5

ננסי דרו היא נערה חובבת ספרים שבזמנה הפנוי היא גם בלשית חובבת. ננסי נתקלת בתעלומת רצח של שחקנית הוליוודית, ובעזרת חבריה היא יוצאת לפענח את הפרשייה. במאי: אנדרו פלמינג. ארה"ב, 2007.

21:30 בל קנטו | Bel Canto, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 04 ביולי, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 באמבלבי | Bumblebee, ערוץ Yes2 + ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 03 ביולי, 2019, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן