Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 07 ביולי, 2019

נקודות שוויון 2, גבולות, מפלצות בשלג, באנשי, ג'ורדי שור 19, הימאליה בהליכה, נזירות הקנאביס, עשה את הדבר הנכון, עידן הקרודים 3-4, הפיתוי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נקודת שוויון 2 | 2 The Equalizer, סלקום TV 

סרט המשך לסרט האקשן משנת 2014, המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה משנות ה-80. רוברט מק'קול, לוחם קומנדו לשעבר, שביים את מותו כדי לחיות חיים שקטים בבוסטון, רודף צדק ומגן על המנוצלים והמדוכאים. שחקנים: דנזל וושינגטון, פדרו פסקל, ביל פולמן. במאי: אנטואן פוקואה. ארה"ב, 2018.

גבולות | Boundaries, סלקום TV

דרמה קומית. אישה נאלצת להסיע את אביה המנוכר, שסולק מבית האבות בו גר – מפורטלנד, ללוס אנג'לס. שחקנים: ורה פרמיגה, כריסטופר פלאמר, פיטר פונדה. במאית: שאנה פסט. 104 דקות, ארה"ב, 2018.

מפלצות בשלג | Smallfoot, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אנימציה. יטי צעיר וסקרן מנסה לשכנע את חבריו כי ראה את היצור המסתורי המכונה סמולפוט, שהוא בעצם בן אנוש. משחבריו מסרבים להאמין, יוצא היטי להביא לכפר הוכחה חיה. דיבוב לעברית: תמיר גינזבורג. במאי: קארי קירקפטריק. 119 דקות, ארה"ב, 2018.

באנשי | Banshee, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

דרמה של רשת סינמקס, שנוצרה על ידי ג'ונתן טרופר ("לוחם") ו-דיוויד שיקלר. הכוכב הניו זילנדי אנת'וני סטאר מגלם נוכל ופושע נמלט המתחזה ללוקאס הוד, שריף בעיירה באנשי שבמחוז האמיש בפנסילבניה. הוד נוטל את זהותו של השריף שנרצח כדי להתחבא מפני מאפיונר בשם לורד ראביט ומנסה להתפייס עם אהובתו לשעבר, אנסטסיה – בתו של ראביט, שבעצמה אימצה זהות חדשה, נישאה והקימה משפחה בזמן שהוד ריצה עונש מאסר. הוד נאבק לשמור על זהותו הסודית תוך מלחמה בפשע לצד שותפיו ג'וב ושוגר, ומוצא עצמו ראש בראש עם איש עסקים בעל השפעה בעיירה, קאי פרוקטור.

22:00 ג'ורדי שור 19 | Geordie Shore 19, ערוץ MTV Show

הגרסה הבריטית ל-"ג'רזי שור" שבה בעונה חדשה. גם הפעם יתעדו פרקי הסדרה את מעלליה ההורמונליים של החבורה הלוהטת ויספקו מבט אינטימי אל חייהם האישיים של חבריה. העונה החדשה תכלול חברים חדשים, כמו גם את אדם ואבי שישובו לחלק מהזמן.

22:00 הימלאיה בהליכה | Levison Wood: Walking The Himalayas, ערוץ הטיולים

ההרפתקן לויסון ווד צועד לאורכו של רכס ההרים המפורסם בעולם, מאפגניסטן עד לבהוטן. ווד ומורה הדרך שלו, מלאנג, יתחילו את המסע בעמק וואחן שבאפגניסטן, מקום בו מעט מערביים דרכו, בטרם ימשיכו אל קיר בן 5,000 מטרים של שלג וקרח המוביל אל צפון פקיסטן. בהמשך יגיעו השניים אל פארק טבע מרהיב בנפאל, יחוו תאונת דרכים דרמטית, ויסיימו בבהוטן, אחת המדינות המבודדות בעולם.

22:00 נזירות הקנאביס | Breaking Habits, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

האחווה הנשית הכי שנויה במחלוקת בארצות הברית. במרסד, קליפורניה, אחת הערים המסוכנות ביותר באמריקה, אחוות נזירות אקטיביסטיות בשם 'אחיות העמק', הקימו חוות קנאביס לא-חוקית. הן משתמשות בסם כדי לעזור לאנשים חולים, מייצרות ממנו מוצרים רפואיים לכל דבר, מאפילפסיה ועד לסרטן, וכל זה נעשה למרות התנגדותם של השלטונות, אנשי החוק והקרטלים המקומיים. מקימת ומנהיגת האחווה,כריסטין מיוסין ('האחות קייט'), עזבה את בעלה עם ילדיה לאחר שגילתה שגנב ממנה מיליון דולר. מתוך צורך דחוף בהכנסה חדשה היא מקימה ומנהיגה את הקבוצה. בימוי: רוברט ראיין. 87 דקות, בריטניה, 2019.

22:00 עשה את הדבר הנכון | Do the Right Thing, ערוץ Yes3

דרמה שהייתה מועמדת לשני פרסי אוסקר. ביום החם ביותר בשנה בברוקלין, מחלוקת קלה בפיצרייה המקומית מתפתחת לקרב אלים בין תושבי השכונה. משחק: דני איילו, רוזי פרז, ספייק לי, סמואל ל. ג'קסון. במאי: ספייק לי. ארה"ב, 1989.

עידן הקרודים 3-4 | 3-4 Dawn of the Croods, נטפליקס | Netflix

עונות 3-4 בסדרה המונפשת. המשפחה הראשונה בעולם חוזרת להצחיק, כשחבריה מגלים את הספורט, שינה אצל חברים ושאר פלאים, בעולם של יצורי אקזוטיים והרפתקאות.

הפיתוי | The Beguiled, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 07 ביולי, 2018, בשעה 13:15 בערוץ Hot Gold + סלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן