Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 08 ביולי, 2019

שחור על לבן, משימה בלתי מסווגת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שחור על לבן | Blackkklansman, ערוץ Yes VOD + סלקום TV 

קומדיית פשע, המבוססת על סיפור אמיתי, זוכת התסריט הטוב ביותר באוסקר 2019. סיפורו של השוטר השחור הראשון במשטרת קולורדו שבמסגרת תפקידו התחזה לאדם לבן, והצליח לחדור לשורות ארגון ה-KKK. שחקנים: אדם דרייבר, ג'ון דייוויד וושינגטון, לורה הארייר, טופר גרייס, הארי בלפונטה, אלק בולדווין. במאי: ספייק לי. ארה"ב, 2018.

22:00 משימה בלתי מסווגת | Mission Declassified, ערוץ Travel Channel

במשך יותר מ-20 שנה, העיתונאי החוקר, כריסטוף פוצל, חשף סיפורים מרכזיים שאנשים בעלי שררה רצו לשמור חבויים. הוא חשף ארגונים לא חוקיים של הברחות נשק, מחנות עבודה לילדים ועוד רבים נוספים. כעת, בסדרה מרתקת זו, הוא מכוון את מבטו לכמה מקרים ידועים לשמצה שמעולם לא נפתרו. תוך שימוש במסמכים ממשלתיים שסיווגם הוסר וכישוריו האישיים כחוקר, הוא שואף לשפוך אור על כמה מן התעלומות הגדולות ביותר שקיימות. מה הייתה זהותו האמיתית של חוטף המטוס האגדי די.בי. קופר? בנוסף, מי היה אחראי לגנבה המפורסמת של יצירות אמנות בשווי מאות מיליוני דולרים ממוזיאון איזבלה סטיוארט גרדנר בבוסטון? בעזרת כל המידע החדש הזה, כריסטוף שואף לפתור סופית את התעלומות האלו ורבות נוספות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן