Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 09 ביולי, 2019

החופשה האיטלקית של ג'ינו 4, הרקדן, אישה במלחמה, עזיז אנסרי: תמונת מצב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 החופשה האיטלקית של ג'ינו 4 | 4 Gino's Italian Escape, ערוץ הטיולים 

השף ג'ינו דקמפו שב אל מולדתו איטליה. הוא יוצא למסע לאורכו של קו החוף שייקח אותו אל פינות החמד האהובות עליו: טוסקנה, לציו, קלבריה וקמפניה. ויחשוף בפנינו אתרים מרהיבים, ערים עתיקות ובשלנים מקומיים המשמרים טכניקות בישול עתיקות, תוך שימוש במרכיבים הטובים בעולם. בתום כל מפגש ישחזר ג'ינו את המנות בסגנונו הייחודי ועל רקע נופים עוצרי-נשימה.

21:45 הרקדן | Dancer, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

הסרט עוקב אחר סיפור חייו המרתק של רקדן הבלט הצעיר והמוערך, סרגיי פולונין, מילדותו באוקראינה, דרך לימודיו באקדמיה המלכותית לריקוד באנגליה, המשבר האישי בחייו, ההתגברות עליו, הפריחה מחדש וצילומי אחד הקליפים הנצפים ביותר ביוטיוב – "Take Me To Church" של הוזייר. פולונין נחשב על ידי לא מעט חובבי הבלט לאחד מהרקדנים המוכשרים בכל הזמנים. פולונין, שנולד באוקראינה בשנת 1989, היה בן 4 כשהחל לרקוד ונחשב לילד פלא. במהרה החלה הקריירה שלו לתפוס תאוצה, וכשהיה בן 20 הפך פולונין לרקדן הסולו הצעיר ביותר בתולדות הבלט המלכותי של אנגליה, אחד ממוסדות הבלט הנחשבים ביותר בעולם. אך מאחורי ההצלחה הסתתר ילד כואב שנכווה קשות מעולם הזוהר, תוך כדי ניסיון לאחד את פצעי משפחתו שהתפרקה תחת לחץ המסעות מסביב לעולם על מנת לתמוך בקריירה שלו. בריטניה, 2016.

22:00 אישה במלחמה | Woman at War, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

זוכה 10 פרסי האקדמיה האיסלנדי, זוכה פרס התסריט בשבוע המבקרים בקאן. מותחן שופע הומור ודמיון, שהשתתף בעשרות פסטיבלים וכבש גם את הקהל הישראלי בפסטיבל חיפה האחרון. על מנת להציל את הסביבה, מנצחת מקהלה שקטה למראה, פוגעת באספקת החשמל של מפעל מזהם באיסלנד. בעוד היא חומקת מהמשטרה, מתקבלת ההודעה שבקשתה לאמץ ילדה התקבלה… משחק: הלדורה גירהרוסדוטיר. במאי: בנדיקט ארלינגסון. איסלנד, 2018.

עזיז אנסרי: תמונת מצב | Aziz Ansari: Right Now, נטפליקס | Netflix

עזיז אנסרי משתף בתובנות עמוקות (ומצחיקות עד דמעות) על מודעות לצדק חברתי, על משפחה ועל האקלים התרבותי, בספיישל קומדיה שביים ספייק ג'ונז.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן