Skip to content

נהגה בשכרות, רישיונה נפסל, נהגה שוב ונעצרה, נהגה שוב, ושוב נעצרה

תושבת בית שאן ככל הנראה מכורה לנהיגה, אחרת אי אפשר להבין מדוע המשיכה לנהוג שוב ושוב למרות אזהרות בית המשפט והמשטרה ולמרות שרכבה הושבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהגת בשנות ה-40 לחייה, שרישיונה נפסל לנהיגה נעצרה אתמול לאחר שנלכדה פעמיים נוהגת  תחת פסילה. בית משפט השלום בצפת האריך היום (שלישי) את מעצרה עד למחר, יום רביעי.

אתמול הבחינו שוטרי תנועה הבחינו ברכב שנוסע ברחוב שאול המלך בעיר בית שאן כשבתוכו יושב ילד קטן שאינו חגור בחגורת בטיחות. השוטרים הורו לנהגת הרכב לעצור והופתעו לגלות כי הילד שישב ברכב הוא רק בן 6 וכי הנהגת נוהגת בפסילה.

הנהגת עוכבה לחקירה במסגרתה עלה כי: לפני כשבועיים ימים (20.6.19) בית משפט השלום בצפת פסל את רישיונה של הנהגת בשל נהיגה בשכרות למשך 8 חודשים.

הרכב האחר בו נהגה שוב הנהגת פסולת הרישיון (צילום: משטרת ישראל)
הרכב האחר בו נהגה שוב הנהגת פסולת הרישיון (צילום: משטרת ישראל)

אבל זה לא הספיק לנהגת והיא המשיכה בשלה, וכך לפני חמישה ימים בתאריך 3.7.19 הנהגת נתפסה שוב כשהיא נוהגת בזמן פסילה.
הפעם היא עוכבה לחקירה הוגש נגדה כתב אישום ובנוסף לכך, הרכב שבו נהגה הושבת.  הנהגת  החליטה לערער והגישה בקשה לבית המשפט להחזיר לה את הרכב. הדיון בערעורה נערך לפני יומיים בבית משפט השלום בנצרת. בית המשפט דחה את בקשתה בנוכחותה והשופט טרח  והסביר לה שוב כי אסור לה לנהוג ברכב.
הנהגת הבינה ומכיוון שרכבה הושבת נטלה רכב באחר ואתמול היא נצפתה נוהגת בו כשלצדה בנה בן השש. כאמור לעיל, בסיום החקירה ולאור התנהגותה המועדת והפורעת חוק של הנהגת היא נעצרה ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והורה על המשך מעצרה עד ליום רביעי הקרוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן