Skip to content

חמאס ערך תרגיל פתע: סגר את המרחב הימי והמעברים ברצועה

בתרגיל פתע סגר ארגון החמאס את המרחב הימי, מעברים ופרש מחסומים ברצועה. צה"ל התיר לפרסם צילומי המנהרה שנחשפה על ידו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חמאס העלה הערב (יום ג') באופן פתאומי את הכוננות של כל כוחותיו בעזה, סגר את כל המעברים ואת המרחב הימי ופרש מחסומים בכל רחבי רצועת עזה, זאת כחלק מתרגיל פתע רחב היקף.
לפני זמן קצר ערך ארגון הטרור החמאס תרגיל פתע ברצועה. לדברי החמאס זהו תרגיל המדמה תרחיש של תקיפה וכניסות כוחות צה״לים לרצועה. במהלך התרגיל הוטל סגר מלא על האזור הימי ונסגרו כל המעברים, כמו כן דווח על פינוי מפקדות מצב חירום כללי ועוצר מלא ברצועת עזה. נכון לרגע זה אין חריג בעוד זמן קצר צפויה לצאת הודעה רישמית מרצועת עזה בנוגע.
במקביל פרסם החמאס הודעה ולפיה
"העם שלנו וההתנגדות עברו לחימה הירואית במהלך מערכת 'צוק איתן', שהדהימה את האויב וגם את ידידינו. מאז שהסתיימה המערכה, לא נפסקו ההכנות וקרב המוחות עם ישראל אשר נחשף לחלק מהעוצמה של ההתנגדות במערכה בחאן יונס, שההשלכות שלה עדיין מטלטלות את יסודות מערכת הביטחון והצבא בישראל. היכולות שההתנגדות עוד שומרת לעצמה (כלומר שלא נחשפו עדיין, א"ל) עוצמתיות".

פנים המנהרה (צילום: דובר צה"ל)
פנים המנהרה (צילום: דובר צה"ל)
פנים המנהרה (צילום: דובר צה"ל)
פנים המנהרה (צילום: דובר צה"ל)
פנים המנהרה (צילום: דובר צה"ל)
פנים המנהרה (צילום: דובר צה"ל)

אתמול הודיע צה"ל כי במהלך עבודות לבניית המכשול התת-קרקעי בגבול רצועת עזה, אותר אתמול תוואי מנהור ישן. כוחות צה״ל חקרו את התוואי במהלך היממה האחרונה וימשיכו במשימה זו. מאז מבצע "צוק איתן" אותרו ונוטרלו 18 מנהרות טרור אשר נחפרו על ידי ארגוני הטרור במטרה לפגוע באזרחי ישראל ובריבונותה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן