Skip to content

מאות עצי זית פלסטינים הושחתו ונכרתו בידי מחבלים אלמונים

260 עצי זית נכרתו, הושחתו ונעקרו בסמוך לסוסיא ותורמוס. אתמול הוצתה אש בשדות בורין. החקלאים הפלסטינים אינם מצפים שהמשטרה תתעשה משהו בנדון. בכפר קדיס הושחתו רכבים ורוססו כתובות נאצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחבלים אלמונים כרתו והשחיתו הבוקר (חמישי) מאות עצי זית של פלסטינים בסמוך להתנחלות סוסיא ובאדמות תורמוס עיא.  160 עצים נכרתו בסמוך לסוסיא ועוד 100 עצים באדמות תורמוס.
טרם הוגשה תלונה למשטרת ש"י.

צילום: נאסר נאווג׳עה, בצלם
צילום: נאסר נאווג׳עה, בצלם

אתמול חדרו מחבלים אלמונים לכפר דיר קדיס בו חי קטוסה, הפלסטיני שנחשד ושוחרר ללא כל תנאי באונס הילדה בת ה-7  מישוב חרדי בשטחים. כזכור מחמוד קטוסה, איש חינוך לשעבר שעבד כשומר בבית ספרה של הילדה, נחשד, נעצר ושוחרר לאחר שלא נמצא בדל של ראייה הקושר אותו לחשדות ולמעשה המחליא. המחבלים ריססו כתובות נאצה" "הזונה יעשו את אחותנו?" ו- "דורשים עונש מוות למחמוד קטוסה". בנוסף השחיתו האלמונים כלי רכב בכפר.

צילום: מועצת דיר קדיס
צילום: מועצת דיר קדיס
צילום: מועצת דיר קדיס
צילום: מועצת דיר קדיס
צילום: מועצת דיר קדיס
צילום: מועצת דיר קדיס

במקביל לכך הגיע אתמול דיווח ארגון "יש דין", דיווח לפיו בסביבות השעה 14:45 נצפה אלמוני בעת שירד מכיוון התנחלות יצהר הידועה בקיצוניות מתנחליה, לטענת המדווח הצית האלמוני אש בשדה הסמוך לבורין, הסמוכה להתנחלות וחזר מייד לכיוון הישיבה שבהתנחלות.
האש פרצה בצד הדרומי של בורין, ובצד הצפוני של יצהר. האדמות עצמן הן ברובן אדמות פרטיות של פלסטינים, ובין היתר נשרפו גם עצי זית רבים. רק במאמצים רבים הצליחו תושבי בורין לכבות את השריפה שהשתוללה ואיימה לחדור לבתיהם.
זה המקום לציין כי הפלסטינים שבגדה המערבית התייאשו מזה זמן רב מלהגיש תלונות במשטרת ש"י שמודיעה מצידה על פתיחת חקירה שמצטרפת למאות תיקי חקירה שבהם לא נעשה כמעט דבר. לשאלת מגפון אמרו חקלאים פלסטינים כי שנמאס להם להגיש תלונות שנופלות על אוזניים ערלות.  "איש לא נעצר ואיש לא הואשם במעשי החבלה הללו", אמרו הדוברים. מאוחר יותר הודיעה משטרת ש"י בקצרה כי לטענת פלסטינים נכרתו עצי זית ליד יצהר ובבורין וכי משטרת ש"י פתחה בחקירה.


צילום: יש דין

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן