Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 16 ביולי, 2019

מיטב המקומות לזלילה מטורפת, פיקניק בהאנינג רוק, הליכה בחלל, המפלצת של פרנקנשטיין פרנקנשטיין המפלצת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מיטב המקומות לזלילה מטורפת | Best Places To Pig Out, ערוץ Travel Channel 

הסדרה שמראה את המקומות המיוחדים והמוגזמים ביותר לאכול בהם ברחבי ארצות הברית, ומציגה את המסעדות והמזללות המתמחות בכמות כמו גם באיכות. משולשי פיצה מכוסים בפסטה כה גדולים שפעוטות יכולים להתחבא מאחוריהם, המבורגרים בגודל של ראש של בן אדם וסנדוויצ'ים כל כך גדולים ומלאים בכל כך הרבה מרכיבים שאתם חייבים לראות כדי להאמין.

22:00 פיקניק בהאנגינג רוק | Picnic at Hanging Rock, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

המיני סדרה האוסטרלית בת ששת הפרקים היא עיבוד מחודש לרומן פרי עטה שלג'ואן לינדסימשנת 1967. דרמת מסתורין בכיכובה של נטלי דורמר ("משחקי הכס", "שושלת טיודור") המחזירה אותנו לשנת 1900. הסטר אפליארד (דורמר) רוכשת אחוזה מבודדת באיזור הבוש האוסטרלי והופכת אותו לבית ספר לנערות צעירות שבמהרה הופך לסיפור הצלחה עד שמספר תלמידות יחד עם האומנת שלהן נעלמות בעת טיול בית ספרי להאנגינג רוק. לאירוע יש השלכות מרחיקות לכת על התלמידים וצוות בית הספר ובעיקר על המנהלת המסתורית, גברת אפליארד. תאוריות מתפשטות במהירות, פרנויה נזרעת וסודות ישנים צפים על פני השטח, כשהסלע התלוי מפעיל את כוחותיו המיוחדים והאפלה מכתימה את חיי המעורבים, כל זמן שאין פתרון לתעלומה.

22:00 הליכה בחלל | Spacewalk, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

שובר קופות רוסי מספר את הצד השני של המרוץ לירח – מהכיוון הרוסי. 1965, מרוץ החלל בין ברית המועצות וארצות הברית בעיצומו. אמריקה מתכוננת לשגר חללית לירח, והרוסים חייבים להקדים אותם בכל מחיר. הסרט מוקדש לטיסה לחלל שבמהלכה לראשונה בהיסטוריה של הרוסים יצאו הקוסמונאוטים לחלל החיצון (כלומר, מחוץ לכלי טיס) והודיעו על כך בשידור ישיר מהחלל לכל העולם. כדי לבצע את המשימה ולחזור הביתה בשלום, הקוסמונאוטים היו צריכים להתגבר על תקלות טכניות חסרות תקדים ולגלות כוח רוח בלתי רגיל. משחק: ייבגני מירונוב (שגם הפיק), קונסטנטין קבנסקי. במאי: דימיטרי כסליו. רוסיה, 2017.

המפלצת של פרנקנשטיין, פרנקנשטיין המפלצת | Frankenstein’s Monster’s Monster, Frankenstein, נטפליקס | Netflix

השחקן דיוויד הרבור מוצא צילומים אבודים של תוכנית הטלוויזיה שבה העלה אביו הפקה איומה של קלאסיקה ספרותית, ומגלה סודות משפחתיים מזעזעים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן