Skip to content

משתלם להתלבש ב-RESERVED ירכא

ירכא מתחדשת ברשת האופנה RESERVED שפותחת סניף שלישי ענק, במתחם מיי בייבי, המשלב לראשונה מחלקת אופנת תינוקות וילדים לצד מחלקת נשים במחירים אטרקטיביים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עבור תושבי הצפון, ירכא מהווה מוקד עליה שבועי או חודשי לרכישת פריטי אופנה, עיצוב הבית, אוכל וכו'. זה התחיל מחנות קטנה שבתחילה שכנה בקרוואן, ומכרה מותגים במחירים אטרקטיביים, תושבי הכפר זיהו את הפוטנציאל, והפכו את המסחר בכפר לעיקר, הכפר שופע חנויות וקניונים בעיקר חניות עודפים ומבצעים והכל בעיצוב חדשי ובגדול.

הריכוז הגדול של החנויות ענק ,במקום סניפי רוב הרשתות, פתיחת מיי ביבי , החנות המפורסמת, שהפכה לשם דבר בכל הארץ באשר למוצרי תינוקות, ולמתחם הלונה פארק הענק שבשטחה, ירכא הפכה למקום המועדף עליי ועל חברותיי לבצוע קניות, כמו גם לתושבי האזור, ובשבתות ירכא מוצפת גם בתושבי המרכז.

סניף ריזרבד בירכא (צילום: אלעד גוטמן)
סניף ריזרבד בירכא (צילום: אלעד גוטמן)

מששמעתי שרשת רשת האופנה RESERVED פותחת סניף בירכא הבנתי שאנחנו הולכות לחגוג ובגדול רשת RESERVED הינה רשת המיובאת מפולין, ע"י H&O, זהו מותג בצמיחה אדירה בעולם שמשנה את השוק בגלל שהוא משלב איכות, אופנתיות ומחיר זול יותר מהמתחרים. זו הסניף שלישי של הרשת, שממוקם במתחם טרמינל 2, ( מתחם מיי בייבי) בירכא, אולם זהו הסניף הראשון שייפתח במתכונת המשלבת מחלקת ילדים לצד מחלקת נשים, כאשר בסניף תהיה מחלקה ייעודית רחבה מגילאי תינוקות ועד למידה 14.

סניף ריזרבד בירכא (צילום: אלעד גוטמן)
סניף ריזרבד בירכא (צילום: אלעד גוטמן)

הפתיחה החגיגית נערכה בשבוע שעבר (יום ה' ) והגיעו אליה כל בכירי הרשת, כשעה לפני הפתיחה נערך אירוע VIP ע"י הנהלת O&Hהמייבאת ומשווקת בישראל את ריזרבד בישראל, בניהם סוניה לבנת ועמיר משה יחד עם נציגי המותג מחו"ל, בראשם מיכאל קנייס – מנהל השיווק העולמי של המותג.

מימין: עמיר משה, סוניה לבנת, וג'ס כנען (צילום: בן פרידמן)
מימין: עמיר משה, סוניה לבנת, וג'ס כנען (צילום: בן פרידמן)

את האירוע פתח עמיר משה, שאמר: "RESERVED הוכיח בישראל שיש צמא למותג נחשק. בחרנו להרחיב את הרשת גם לאזור הצפון , ירכא הוא אבן שואבת לכל תושבי האזור ובסופי שבוע מכל הארץ". עוד הוסיף משה ואמר: "הסניף השלישי יפתח בהשקעה של 8 מיליון ₪ ולראשונה המותג פותח בישראל מחלקה ייעודית לתינוקות וילדים. אחד היתרונות של המותג, הינו חידוש קולקציה פעמיים בשבוע במחירים אטרקטיביים מאוד, גם קולקציית הילדים החדשה, כמו קולקציית הנשים, תתחדש בסחורה חדשה על בסיס שבועי ורמת המחירים בישראל תישאר זהה לזו שבאירופה."

ג'ס כנעאן מבעלי מתחם מיי בייבי אמר: "מתחם מיי בייבי הוא הפנינה של הגליל, ואבן שואבת למשפחות המגיעות מכל הארץ. המקום מספק חוויית קניה לצד בילוי. החלטנו להביא את הבשורה האופנתית לאזור הצפון ובחרנו בריזרבד כמותג מוביל , אופנתי, איכותי, שמתחדש תדירות ובמחיר לכל כיס, יצירת מחלקת ילדים ריזרבד לראשונה בארץ הופכת את הסניף לייחודי ובעל ערך מוסף. "

בסוף האירוע ערך ג'ס כנעאן סיור לאורחים שהגיעו ממרכז הארץ וסיפר על התוכניות להרחבת המקום וכניסה של מותגים חדשים. יש  למה לצפות..

צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן