Skip to content

הפגנת הלהט"בים כנגד שר החינוך: רפי, רפי תתפטר, החינוך שווה יותר

מאות בני אדם הפגינו היום ודרשו את פיטורי הרב רפי פרץ שר החינוך על דבריו המקוממים בעניין טיפולי המרה להומוסקסואלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למעלה מ-600 הני אדם השתתפו הערב בהפגנת מחאה של הקהילה הגאה מול קריית הממשלה בתל אביב. המפגינים קראו ודרשו מראש הממשלה בנימין נתניהו,  לפטר לאלתר את שר החינוך רפי פרץ בעקבות דבריו הקשיים בראיון שנתן לטלוויזיה ולפיו אינו שולל לבצע טיפולי המרה בהומוסקסואלים. המפגינים הניפו שלטים שעליהם נכתב, בין היתר, "יפוטר לאלתר. טיפולי המרה – לא בבית ספרנו", "ההומופוביה מתחילה במסדרונות הממשלה" ו

למעלה מ-600 הני אדם השתתפו הערב בהפגנת מחאה של הקהילה הגאה מול קריית הממשלה בתל אביב. המפגינים קראו ודרשו מראש הממשלה בנימין נתניהו,  לפטר לאלתר את שר החינוך רפי פרץ בעקבות דבריו הקשיים בראיון שנתן לטלוויזיה ולפיו אינו שולל לבצע טיפולי המרה בהומוסקסואלים. המפגינים הניפו שלטים שעליהם נכתב, בין היתר, "יפוטר לאלתר. טיפולי המרה – לא בבית ספרנו", "ההומופוביה מתחילה במסדרונות הממשלה" וקראו "רפי, רפי תתפטר, החינוך שווה יותר". בהפגנה נאמו איש התקשורת נדב בורנשטיין, הזמר והמלחין אוהד שרגאי, אילה כץ ( אמו של ניר כץ ז"ל שנרצח בבר נוער), ושרת החינוך לשעבר, לימור לבנת.

צילום: רפי מיכאלי
צילום: רפי מיכאלי
צילום: רפי מיכאלי
צילום: רפי מיכאלי
צילום: רפי מיכאלי
צילום: רפי מיכאלי

ח"כ עופר כסיף, (חד"ש), שהיגיע להפגנה מטעם צפלגשת חד"ש, אמר כי "שר החינוך הביע תמיכה גם בטיפולי המרה וגם באפרטהייד באותו ראיון, ובכך הוכיח מה שאנחנו טוענים כבר שנים: הומופוביה וגזענות הן חלק מאותה האלימות. המינוי של פרץ לא היה טעות של נתניהו, אלא בחירה מודעת להפקיר את ילדי ישראל להשקפתו החשוכה ובלבד שיסייע לו לחמוק ממשפט צדק על פשעיו". עוד הגיעו להפגנה – ראש הממשלה לשעבר ויו"ר ישראל דמוקרטית, אהוד ברק,  חברי הכנסת קארין אלהרר ויעל גרמן (כחול לבן), ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ.


צילום: רפי מיכאלי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן