Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 17 ביולי, 2019

הפרבר, הסוד שכולם יודעים, פינקי מלינקי 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפרבר | Redfern Now, סלקום TV 

סדרת דרמה אוסטרלית, המתרחשת בפרבר בסידני, ומביאה לקדמת הבמה את הילידים האוסטרלים, המהווים מיעוט. כל עונה כוללת שישה סיפורים נפרדים, שעומדים בפני עצמם.

21:00 הסוד שכולם יודעים | Best Unkept Secret, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורו של נער הגבעות שחייו התהפכו על פיהם. גלעד גדל כנער גבעות בהתנחלות, כבנו המאומץ של טירן פולק, סגנו של הרב כהנא. אלא שיום אחד נלחש על אוזנו שהסיפור שסופר לו כל חייו לגבי זהותו, רחוק מאד מהאמת. מדוע אוּמץ? מיהו אביו האמיתי? למה אמא שלו שמרה בקנאות את הסוד? וכיצד בנצי גופשטיין וארגון להב"ה קשורים לכל זה? במשך 15 שנה תיעד הבמאי אילן מזרחי את סיפורו המטלטל של גלעד – החל מימי נעוריו הפרועים, במהלכם נעצר לא אחת על ידי כוחות הביטחון הישראליים, דרך נישואיו, עזיבתו את ההתנחלות ואת המשפחה שהקים, ויציאתו בשאלה. במהלך מסע החיפוש האמיץ של חייו, יתמודד גלעד עם פחדיו וימצא תשובות לשאלות שרודפות אותו מילדותו. 57 דקות, ישראל, 2019.

פינקי מלינקי 3 | 3 Pinky Malinky, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרה המונפשת. פינקי מלינקי תמיד רואה את חצי הכוס המלאה, גם בכל הקשור לעובדה שנולד כנקניקייה. ביחד עם חבריו הטובים, הילד הקטן והארוך הזה לוקח ביס גדול מהחיים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן