Skip to content

ברק: כל מי שמפריע לנתניהו וקיצוניו להגיע ולהיות בשלטון, הופך למטרה להסתה, לשקרים, הופך ל'בוגד' וגרוע מזה"

אהוד ברק זעם במסיבת עיתונאים שערך ותקף גם את בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו: "העובדה שתחת נתניהו, זנאי ומסית כבנו, זוכה להגנה ציבורית, לחיי פרזיט ולאבטחת שב"כ צמודה - חרפה היא"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעת השקת הקמפיין של יו"ר "ישראל דמוקרטית" שערך הערב (רביעי) אהוד ברק, תקף היו"ר וראש הממשלה לשעבר בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, משפחתו וסביבתו הקרובה.  "העובדה שתחת נתניהו, עבריין מין שהורחק לצמיתות מהשירות הציבורי (נתן אשל), ממשיך להיות מקורבו הקרוב ביותר ומרכיב הממשלות שלו – חרפה היא. העובדה שכל מי שהתלונן נגד העבריין הזה, נזרק ממשרד ראש הממשלה – חרפה היא. העובדה שתחת נתניהו שר בכיר (יעקב ליצמן) שנאשם בחיפוי סדרתי על פדופילים, הוא מהכי מקורבים – חרפה היא", אמר ברק. "העובדה שתחת נתניהו, זנאי ומסית כבנו, זוכה להגנה ציבורית, לחיי פרזיט ולאבטחת שב"כ צמודה – חרפה היא", אמר ברק על בנו של ראש הממשלה – יאיר נתניהו. הדברים נאמרו יממה לאחר פרסום התמונות שבהן תועד ברק ליד בית המיליארדר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין בניו יורק.

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשהצילום: ציפי מנשה


צילום: ציפי מנשה

בשעות אחר הצהרים פנו עורכי דינו של ברק להנהלת העיתון הבריטי, דיילי מייל בדרישה שיסירו  עד 19:00 זמן ישראל, את הכתבה,  שיתנצלו וישלמו לו פיצוי על נזקים שגרמו לו עקב פרסום הכתבה השקרית לדבריו.  משרד עורכי הדין הודיע כי במידה ולא יעשה כך, תוגש כנגד העיתון תביעת לשון הרע. "הכתבה מבישה. היא מעלה האשמות ורמיזות חמורות נגד מרשנו שאינן נכונות ובגדר השמצה. חמור מכך, ניסיתם לקשור את מרשנו לפרשת אפשטיין באמירה שהוא מעורב ב'טבעת הפדופיליה של ג'פרי אפשטיין'. זהו שקר, כפי שאתם ודאי יודעים", כתבו עורכי הדין המייצגים את ברק. עוד נכתב כי העיתון לא טרח לפנות לברק ולקבל את תגובתו כפי שמקובל באתיקה העיתונאית  וכי הדבר "אינו מתקבל על הדעת" בנסיבות רגילות, על אחת כמה וכמה "בזמן שידוע לכם שמרשנו לוקח חלק בקמפיין בחירות בישראל, כשהאשמות כאלו חמורות ומזיקות".
בכינוס שנערך במועדון "כולי עלמא" בתל אביב הבהיר ברק שוב שניתק כל קשר עם אפשטיין ותקף את נתניהו שמעליל לדבריו עלילת דם שקרית. "פיק ניוז שמספר פייק ראש ממשלה", תקף ברק.

הוא  טען כי "כבר יותר מ-25 שנה אנחנו חיים באווירה מורעלת, שבה כל מי שמפריע לנתניהו וקיצוניו להגיע ולהיות בשלטון, הופך למטרה להסתה, לשקרים, הופך ל'בוגד' וגרוע מזה". ברק התייחס להסתה נגד איש הליכוד לשעבר, דוד לוי, ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין, ראש המוסד המנוח מאיר דגן ויו"ר כחול לבן בני גנץ.

צילומי מסך מתוך הדילי מייל
צילומי מסך מתוך הדילי מייל

"מפקדי יצחק רבין, רמטכ"ל ניצחון ששת הימים, שר ביטחון וראש ממשלה – שהפך בהסתה, עליה ניצח ואותה תזמר נתניהו – ל'רבין בוגד' , ל'בדם ואש את רבין נגרש'. עד שהגיעו שלוש היריות בגב. יריות שהן תוצר של השקרים וההסתה", אמר.

עוד אמר ברק: "אני פמיניסט. המעשים שמיוחסים לאפשטיין הם מעשים מזעזעים ומעולם לא היה לי חלק בהם. הוריתי להוציא את אפשטיין מעסקיי ובכוונתי להגיש תביעת דיבה נגד העיתון שפרסם את העלילה נגדי. חשבתי שזו הייתה מעידה חד-פעמית של אפשטיין. אבל ברגע שזה חזר, הודעתי שאני מנתק כל קשר איתו".

בעיתון הבריטי פורסמה תמונה שבה נראה ברק מסתיר את פניו בכניסה למסיבה בביתו של המיליארדר בניו יורק. בדיווח נטען שבמסיבה השתתפו גם נשים צעירות. לפי האתר, התמונה צולמה בכניסה לבניין בינואר 2016. ברק הכחיש את הרמיזות המיניות בפרסום התמונות ואיים מפורשות בתביעת דיבה נגד העיתון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן