Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 21 ביולי, 2019

סלנדרמן, הנזירה, כבודו 2, אתגר הנינג'ה 10, אפולו: ההקלטות האבודות, הרווק בגן עדן 5, מוחקי המחשבות, איש קטן גדול, פרדייז הוטל, משיכה בעירום 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סלנדרמן | Slender Man, סלקום TV 

סרט אימה שובר קופות העוסק בארבע תלמידות תיכון המנסות לחשוף את המסתורין מאחורי הדמות המכונה סלנדרמן. שחקנים: ג'ואי קינג, ג'וליה גולדני, חוויאר בוטט. במאי: סילביאן ווייט. 91 דקות, ארה"ב, 2018.

הנזירה | The Nun, סלקום TV + ערוץ Yes VOD

סרט האימה המצליח של 2018, וה-5 בהיסטוריה, עם מעל ל-350 מיליון דולר הכנסות ברחבי העולם. החמישי ביקום הקולנועי שובר הקופות של "לזמן את הרוע". 1952, כומר ונזירה נשלחים על ידי הוותיקן לרומניה כדי לחקור מוות מסתורי של נזירה מקומית. משחק: דמיאן ביצ'ר, טאיסה פרמיגה. במאי: קורין הארדי. ארה"ב, 2018.

כבודו 2 | Your Honor 2, ערוץ Yes VOD

עונה שנייה לסדרה הישראלית. ספוילר – מיכה אלקובי (יורם חטב), כשגבו אל הקיר – נהיה גרוע מהעבריינים בהם הוא נלחם. אחרי שהעונה הקודמת הסתיימה בדרמה ענקית, השופט אלקובי מגשים את חלומו ומתמנה לשופט בבית המשפט המחוזי, אך מוצא את עצמו מסובך עד צוואר לא רק עם משפחת בן עטר, אלא גם עם משפחת הפשע הקווקזית בדרום, הגדולה והאכזרית מכולן. בראש משפחת זו עומדים יוליה (יבגניה דודיה) ופתחוב (אלכס סנדרוביץ), שמבינים את חשיבותו של שופט במחוזי שנמצא אצלה בידיים. בנו של מיכה, שי (ארז עובד) מרצה עונש מאסר. מיכה סופר את הימים ליום ששי ישתחרר, אז סוף סוף הם יוכלו לשכוח את כל מה שקרה ולחזור לחיים נורמלים. אלא ש-שי שמשתחרר מהכלא אינו אותו שי שנכנס אליו. כשמיכה מבין זאת, זה כבר מאוחר מדיי. אודי בן עטר (תום חגי), מתחיל לחשב מסלול מחדש בעניין מעשיהם הבלתי נסלחים של משפחתו, דבר שעולה לו בקרע מאביו אריה (דני שטג) שעדיין יושב בכלא. חאלד, חברו הטוב של מיכה, שילם בחייו כשניסה לעזור למיכה. עכשיו כל מה שנותר למיכה הוא לעזור לנורה (לוסי האריש), אלמנתו של חאלד, מה שמעמיד אותו ראש בראש מול משפחת מסרי שרוצה לסגור את החשבון שיש לה עם חאלד דרך נורה. תחושת האשמה שמיכה חש כלפי נורה והדאגה שלו לבנו, מנוצלים היטב על ידי משפחות הפשע. רופוס אובססיבית להפיל את מיכה. היא משוכנעת שכל מקרי הרצח שקרו בדרום, כולל חיסולו של השופט פונדק קשורים אליו. אלא שמיכה צובר כוח והשפעה. בנוסף לעבריינים שמגנים על ה'שופט שלהם' במחוזי מיכה יוצר קשרים פוליטים בצמרת השלטון בארץ. ההפללה שלו נהיית קשה אם לא בלתי אפשרית.

20:30 אתגר הנינג'ה 10 | American Ninja Warrior 10, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי. לעונה מצטרף אתגר חדש: 'מגה קיר' בגובה 5 וחצי מטרים שיאפשר למתמודדים, אם יבחרו, הזדמנות אחת לעבור אותו ולזכות ב-10,000 דולר. במידה ויוותרו על המגה קיר, יהיו להם, כרגיל, 3 נסיונות לעבור את הקיר המעוות. במידה ויחליטו בכל זאת לקחת סיכון ולא יצליחו, יקבלו הזדמנות נוספת אחת בלבד…

22:00 אפולו: ההקלטות האבודות | Apollo: The Lost Tapes, ערוץ דיסקברי

בשעה 22:00 ב-21 ביולי, 1969, נעשתה היסטוריה כאשר 600 מיליון איש צפו בזינוק הענקי של ניל ארמסטרונג עבור האנושות על פני הירח. אך מאחורי התמונות האייקוניות הללו יש סיפור שלא סופר, המתגלה כעת עם עדויות מותחות מיד ראשונה מאת שמונת האסטרונאוטים שנותרו בחיים ממשימות אפולו, כולל טייס תא הפיקוד של אפולו 11, מייק קולינס, ועדויותיהם של האנשים שעבדו בחדר הבקרה ביוסטון ובמרכז החלל קנדי בפלורידה. סדרת התעודה משלבת יחדיו במיומנות צילומי ארכיון יוצאי דופן, אשר רובם עברו – עיבוד מחדש וסוננו מבין אלפי סלילי צילום נשכחים. היא מציגה את המשימה הנועזת וההיסטורית של אפולו 11 באור חדש ומפתיע.

22:00 הרווק בגן עדן 5 | 5 The Bachelor in Paradise, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD 

הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות "הרווק" וגם הנבלים הגדולים ביותר, חוזרים. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה וברווק בגן עדן הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם. לעונה החדשה מצטרפים יוצאי "הרווקה 14" ווילס רייד וגם שחקן הפוטבול קולטון אנדרווד, שהפך בהמשך לרווק בעונת "הרווק" ה-23.

22:00 מוחקי המחשבות | Eminent Monsters, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור הניסויים השערורייתיים שבדקו האם ניתן למחוק מחשבות ממוחם של בני אדם באמצעים רפואיים. בשנות ה-50 ערך הפסיכיאטר, ד"ר יואן קמרון, ניסויים מחרידים על בני אדם בהם נוסו טיפולים בהליך חשמלי אינטנסיבי, תרופות ניסיוניות וסמים פסיכו-אקטיביים קשים, כולל הזרקות LSD. כוונתו היתה לבדוק האם ניתן למחוק תכנים ממוחם של בני אדם ולגרום לדפוסי התנהגות חדשים בעזרת אמצעים רפואיים. הניסויים השערורייתיים שלו התבצעו על חולי נפש, ללא הסכמת בני משפחותיהם, ונתמכו על ידי ממשל הקנדי. ה-CIA אף ביסס את ה-CIA Mind Control Program על מחקריו מתוך רצון לבנות מחדש את תודעת החיילים שחזרו ממלחמת קוריאה, כשהם תומכים בקומוניזם. אותם ניסויים שימשו בהמשך גם לצורך עינויי שבויים ואסירים בצפון אירלנד, במתקן הכליאה גואנטנמו ואף בישראל, אפגניסטן ו-27 מדינות נוספות ברחבי העולם. בימוי: סטפן בנט. 89 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 איש קטן גדול | Little Big Man, ערוץ Yes3

מערבון. גבר זקן מגולל את סיפור חייו הלא יאומן – כיצד גדל עם האינדיאנים, פגש את הגנרל קאסטר והיה עד לכמה מהאירועים הידועים בתולדות אמריקה. משחק: דסטין הופמן, פיי דאנוואי. במאי: ארתור פן. ארה"ב, 1970.

22:45 פרדייז הוטל | Paradise Hotel, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

סדרת הריאליטי חוזרת בעונה חדשה, 11 שנים לאחר שהסתיימה, ועוקבת אחר קבוצת רווקים ורווקות שניתנה להם הזדמנות של פעם בחיים: להיכנס לאתר נופש טרופי מפנק ויוקרתי ולצאת עם הרבה מאוד כסף. הם אמנם יהיו מוקפים בנופים יפהפיים, בשמש, כיף ורומנטיקה – אבל כל הפינוקים יכסו על תחרות פראית: גן העדן לא יימשך לעד. הם יצטרכו לבנות אסטרטגיה כי להישאר במשחק. בכל שבוע הרווקים יתחלקו לזוגות – מי שנותר לבד יצא מהמשחק ומישהו חדש יכנס במקומו. נהיה עדים ליפים ויפות תככים ומזימות, ויצרים רוחשים מתחת לפני השטח. האדם האחרון שישרוד את תלאות פרדייז הוטל יזכה ברבע מיליון דולר. את הסדרה מנחה המעצבת קריסטין קאוולירי.

23:30 משיכה בעירום 3 | Naked Attraction 3, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD 


סדרת הלהיט שסחפה את הממלכה הבריטית חוזרת בעונה חדשה. בכל פרק מתוודעים לרווק או רווקה חמודים אשר מחפשים אהבה. אליהם מצטרפת מנחת תוכניות הבוקר הפופולארית בבריטניה, אן ריצ'רדסון, אשר תציג בפני רווק או רווקה (בעודם לבושים) – 6 קוביות צבעוניות…

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן