Skip to content

בן שנה וחצי מת לאחר שנותר סגור שעות במכונית במודיעין עלית

התינוק התגלה ב13:17 בצוהריים אחרי שהיה סגור כמה שעות במכונית. הוא הועבר במצב אנוש לבית החולים ושם נקבע מותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תינוק כבן שנה וחצי, מת לאחר שנשכח היום (שני) כשלוש שעות ברכב במודיעין עלית הסמוכה לקו הירוק בשטחים. האירוע הנורא התרחש ברחוב חזון איש, בשכונת גרין פארק שבעיר החרדית.
בתקשורת החרדית פורסם כי אם הפעוט – המתגוררת מחוץ לעיר החרדית – היא זו שהגיעה תחילה לרכב המשפחה וגילתה בעיניה את הזוועה.

אהרון ולדשיין חובש באיחוד הצלה שהגיע למקום סיפר: "לדברי בני המשפחה הפעוט כבן חצי שנה נשכח ברכב בבוקר וכשהגיעו בצהריים הוא היה ברכב ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה בבית הכנסת בסמוך לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשמצבו מוגדר אנוש. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

זירת האירוע (צילום: נפתלי אייזנברג תיעוד מבצעי מד"א)
זירת האירוע (צילום: נפתלי אייזנברג תיעוד מבצעי מד"א)

ממד"א נמסר כי בשעה 13:17 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על תינוק ששהה ברכב סגור במודיעין עילית, וחולץ כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו להעניק לו במקום טיפול רפואי ראשוני ופתחו בפעולות החייאה שנמשכו כחצי שעה.
פרמדיק מד"א אורי גבריאל וחובש רפואת חירום במד"א שמואל מונק סיפרו: "מדובר באירוע קשה. ראינו רכב עם דלתות פתוחות שמתוכו חולץ תינוק כבן חצי שנה לאחר ששהה ברכב סגור. אנשים במקום הכניסו את התינוק לתוך מבנה של בית כנסת סמוך והתחילו להעניק לו סיוע ראשוני. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם סימני מכת חום. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ממושכות. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע במהירות ממשיך להיאבק על חייו".

מבית החולים אסף הרופא נמסר כי למרות מאמצי ההחייאה, לצערנו הרב נקבע מותו של התינוק לפני דקות אחדות. המרכז הרפואי משתתף בצער המשפחה.
 ממשטרת ש"י נמסר כי
במוקד המשטרה התקבל דיווח על פעוט כבן שנה שככל הנראה נשכח  3 שעות ברכב בעיר מודיעין עלית, על פי גורמי רפואה הפעוט מפונה לבית החולים אסף הרופא במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, וכי המשטרה בודקת את נסיבות המקרה.

על פי נתוני ארגון "בטרם" למניעת היפגעות ילדים, מאז שנת 2008 מספר המקרים המדווחים של ילדים שנשכחו או נלכדו ברכב עומד על 801 ילדים. ב-76% מהמקרים הילדים היו מתחת לגיל שלוש ו-30 ממקרים אלו הסתיימו במוות. אלפי מקרים נוספים לא מדווחים או לא מגיעים לכדי טיפול גורמים רפואיים. בשנת 2018 בלבד שלושה ילדים מצאו את מותם בעקבות שכחה במכונית. עד כה, בשנת 2019 לא מת אף ילד מהשארה או הילכדות ברכב.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן