Skip to content

כדורסל: כשריבלין פגש את אבדיה

נשיא המדינה אירח היום בבית הנשיא את נבחרת העתודה בכדורסל עם זכייתה באליפות אירופה זו השנה השנייה ברציפות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שחקני הנבחרת הנרגשים הגיעו הבוקר, יום שלישי, לבית הנשיא, ועימם שני הגביעים – גביע האליפות לשנת 2019 וזה של שנת 2018. אל השחקנים הצטרפו מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי, המנהל המקצועי פיני גרשון, יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי וכל הצוות המקצועי.

ביקור נבחרת העתודה בכדורסל בבית הנשיא. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
ביקור נבחרת העתודה בכדורסל בבית הנשיא. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

הנשיא שיבח את השחקנים הצעירים: "כמה גאווה הבאתם לנו, ואיזו קבוצה נהדרת שאתם". ריבלין הוסיף, כי "בכל הקבוצות הגדולות שראיתי, הכוכבים הגדולים שעושים את המשחק לא היו יכולים להצליח בלי עבודת צוות," ופנה לבית הלחמי: "אם המערכת לא עובדת יחד, היא לא יכולה להצליח באמת. כשראינו אתכם – הנכדים שלי ואני – התפעלנו מאוד מהיכולת שלך לייצר 'טים וורק' – עבודת צוות שלא היה כדוגמתה. ראינו התקפה והגנה שמכסות אחת על השנייה ולא נותנות לצד האחר לנשום! התגלמות עבודת הצוות".

עוד אמר ריבלין: "אני מוכרח להסיר את הכובע בפני כולכם. אני מצדיע לכם לא רק כמי שהשיגו הישג בשם מדינת ישראל, אני מצדיע לכם גם כאדם שאוהב ספורט כבר 70 שנה, מגיל 10, אתם התגלמות של היכולת הקבוצתית." הנשיא סיפר לשחקנים על נכדתו זיו, שמשחקת כדורסל בעצמה והתרגשה לשמוע על הגעת הנבחרת, "אני לא אמלא את תפקידי כסבא אם היא לא תצטלם אתכם".

נבחרת העתודה בכדורסל בבית הנשיא. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
נבחרת העתודה בכדורסל בבית הנשיא. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
נבחרת העתודה בכדורסל בבית הנשיא. וגם הנכדה זיו. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
נבחרת העתודה בכדורסל בבית הנשיא. וגם הנכדה זיו. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

שחקן הנבחרת יותם חנוכי הודה לנשיא על ההזמנה וסיפר על העבודה הקשה והתמיכה של הקהל: "כולם היו מחויבים לתהליך הזה לייצג את המדינה בכבוד. בשבוע של האליפות בכל משחק היה אולם מלא. עשינו הכול, נתנו את כל כולנו בכל משחק, ועשינו עבודה מצוינת. תודה לכל מי שנתן חלק ותרם מהקהל עד המאמנים ולכל האנשים מסביב שלקחו חלק באליפות הזאת".

דני אבדיה, שהוביל את הנבחרת לניצחון ונבחר ל- MVP של הטורניר, הוסיף: "במשך כל ההכנה החבורה הזו הפכה להיות משפחה. יחידה אחת. גיבינו אחד את השני כל הזמן גם כשלחלקנו היו ימים טובים יותר או פחות כולם עזרו ותמכו".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן