Skip to content

קסם על ים כנרת

כשמפלס הכנרת עולה, מצב הרוח הלאומי עולה ובנוף גינוסר עושים הכול להפוך את החופשה על שפת הכנרת למוצלחת , בבית המלון הקיבוצי הראשון והכי ישראלי.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יש הטוענים שמפלס מי הכנרת מהווה מדד למצב הרוח הלאומי, אם כך מצבנו מזמן לא היה טוב יותר (לפחות מבחינת מפלס מי הכנרת) .גשמי הברכה שירדו השנה העלו את מפלס מי הכנרת בקרוב לשלושה וחצי מטרים, העלייה הגבוהה ביותר במפלס מאז שנת 2003. בקיצור, הכנרת מזמן לא נראתה כל כך טוב וזה ממש הזמן לבוא לנפוש על שפת האגם היפיפה.

נוף גינוסר מבט מהסירה (צילום:דן בר-דוב)
נוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)
נוף גינוסר טובל בשטחים ירוקים (צילום:דן בר-דוב)

אחד המקומות הטובים ליהנות ממה שיש לכנרת וסביבתה להציע הוא המלון הוותיק "נוף גינוסר". מסתבר שכבר בשנת 1964, היו חברי קיבוץ גינוסר הראשונים לעלות על הסטרטאפ  שנקרא תיירות מלונאית, הפוטנציאל הטמון במלון ישראלי – קיבוצי על שפת הכנרת. מאז מים רבים זרמו בירדן ובים כנרת, המלון שינה את פניו, צמח והתפתח, אבל שמר על גישה ייחודית, בה מייצרים תיירות ישראלית איכותית ומוקפדת.  כפי שאומר רוני מנור מנכ"ל המלון "תיירות נוף גינוסר, מתהדרת בהיותה מיצוי הישראליות, תייר שמגיע למלון חווה את קסמה של הכנרת לצד ארץ ישראל היפה, המרחבים הירוקים, השמש, השקט, חיי הקיבוץ ואת היחס האדיב והשפע שאנו דואגים להעניק לאורחינו",

זריחה על נוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)
חדר בנוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)

על שפת הכנרת למרגלות הארבל ואל מול הרי גולן, על פני 40 דונם של מרחבים ירוקים לצד חוף ים פרטי מתפרשים המלון וכפר הנופש (הווילג') שמשדר ישראליות בכל צעד ושעל בו. 245 חדרים מפנקים ומרווחים, סוויטות מפוארות מעוצבות בקפידה ומאובזרות בכל צרכי הלקוח.

נוף גינוסר מציע שפע של אפשרויות אירוח ונופש (במגוון מחירים). מלון נוף גינוסר מזמין אתכם ליהנות מחופשה זוגית או משפחתית, במלון עומדים לרשותכם 170 חדרים, חלקם משקיפים אל עבר הכנרת וחלקם צופים להר הארבל ולגינות היפות והמטופחות במלון. חדרי המלון מאובזרים במיטב הציוד. כמו כן במתחם תיירות נוף גינוסר בסמוך למלון נוף גינוסר ניצב כפר הנופש בסגנון כפרי, גינוסר ווילג', כפר נופש קטן ושליו עם אווירה קסומה ובו 75 חדרים עם כרי דשא נרחבים ומתקני גריל לרשות האורחים. מתחם המלון  טובל ב 40 דונם של מדשאות מוריקות ומטופחות. כל זאת, במרחק קצר מכל אתרי התיירות והבילוי בצפון ובגליל העליון. גם הפן הקולינרי  במלון זוכה לתשומת לב רבה, עליו מופקד צוות ותיק ומנוסה שמפיק מהמטבח  היצע קולינרי עשיר  ומרשים.

החוף של נוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)

לקראת חופשת הקיץ, ערוך המלון עם תכנית פעילות ישראלית מגוונת שכוללת, מופעי מוזיקה ובידור, הרצאות, הפעלות ופעילות לילדים. ושימו לב, בקיץ הקרוב, ייהנו בני הנוער מהטבה משמעותית. הנחת ילדים של 50%  תינתן עד גיל 16 (בדרך כלל זה עד גיל 12). חובבי הספורט ואוהבי החיים הטובים ימצאו במלון מגוון אפשרויות בילוי, מבריכת שחייה צמודה למלון ורצועת חוף פרטית, מוצלת בה מתקיימת פעילות ספורט ימי, מגרשי טניס, אולם כדורסל, קט רגל, ביליארד לצד מרחבים מוריקים וטיילת נהדרת.  בכל ערב שישי יתקיים בלובי המלון מופע ישראלי איכותי. הזמרות ורדינה כהן וסי היימן יופיעו במהלך הקיץ לסירוגין, כל אחת עם המופע שלה וינעימו לאורחים את שהייתם בזמר ישראלי. ורדינה כהן, "נוסעת בעקבות האהבה" תגיש במופע את מיטב להיטיה הידועים, זמר עברי במיטבו ומחרוזות שירים סוחפות בשיתוף הקהל. (ימי שישי 22:00 בתאריכים 6.7, 12.7 ,19.7, 30.8).  סי היימן ואלעד שודלר במופע שירים וסיפורים מבית אבא (נחום היימן) ורוק'נרול, וממיטב שיריה (ימי שישי 22:00 בתאריכים:26.7, 2.8, 9.8, 16.8, 23.8)

האוטובוס הצהוב של נוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)
סיור במטע הבננות עם האוטובוס הצהוב (צילום:דן בר-דוב)

אטרקציות לא מעטות נמצאות ממש על מפתן הדלת החל ב"אוטובוס הצהוב", אטרקציה המוצעת לאורחי המלון במחיר סמלי, וכוללת טיול ברחבי הקיבוץ, סיור ברפת ובמטע הבננות של הקיבוץ. ילדים יאהבו את זה. ויש כמובן אפשרות לשייט על פני הכנרת –  שיט חביב של כחצי שעה לכיוון כפר נחום יעלה 20 שח לאדם.

שייט על הכנרת (צילום:דן בר-דוב)

אחד הדברים המרתקים (והמומלצים בחום) הוא מיצג הסירה העתיקה בבית יגאל אלון הסמוך. הסירה העתיקה, שלא מעט מהנוצרים הרבים שעולים אליה לרגל מכנים אותה "סירתו של ישו" היא סירת עץ שהתגלתה באקראי בשנת 1986 בין קיבוץ גינוסר למושבה מגדל, כאשר מי הכנרת היו בשפל על ידי האחים יובל ומשה לופן דייגים בני גינוסר וארכיאולוגים בנשמתם . אופייה של הסירה ובדיקה באמצעות פחמן 14 תיארכו אותה לתקופה בה פעל ישו באזור . הסירה מוצגת במוזיאון בית יגאל אלון בגינוסר ואם יתמזל מזלכם תשמעו את סיפורה המרתק (וסיפור השחזור המרתק לא פחות) מפי יובל לופן שמצא אותה.

"סירתו של ישו" האמנם? (צילום:דן בר-דוב)

מחירי הלינה: ביולי ועד 12.8 החל מ 830 ₪ לזוג באמצ"ש ו-1,130 ₪ בסופ"ש.  12.8 ועד סוף אוגוסט: החל מ 1,180 ₪ אמצא וסוף שבוע. המחירים ללילה, ע"ב לינה וארוחת בוקר בחדרי הוילג'. ילד בחדר הורים משלם 1/4 מחדר זוגי, (שימו לב, ילד הוא עד גיל 16). תוספת לחדר דה לקס במלון  200 ₪ ללילה.

לפרטים והזמנות: 046700320   WWW.GINOSAR.CO.IL

לאחרונה השיק המלון, מועדון חברים "מועדונוף ונופש" לאורחיו הקבועים,  מועדון לקוחות  אינטרנטי המקנה 10% הנחה אוטומטיים להזמנה דרך האתר, פינוקי VIP ביום ההגעה והפתעות. (הצטרפות כרגע, ללא עלות)

קולינריה מושקעת בנוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)
קולינריה מושקעת בנוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)
קולינריה מושקעת בנוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)
קולינריה מושקעת בנוף גינוסר (צילום:דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן