Skip to content

בן 70 ששהה בצימר עם בת 12, נעצר בצפון

המשטרה חושדת כי אמה של הילדה סרסה בבתה. האם ודודתה של הילדה נעצרו אף הן. בירושלים הוגשה הצהרת תובע כנגד תושב בית שמש שעל פי החשד עשה מעשה מגונה בילדה שגילה מתחת לגיל 10
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתום פעילות סמויה פשטו היון (חמישי) לפנות בוקר  בלשי משטרת ישראל וחוקרי מחלק הנוער ובלשי היחידה המרכזית, על צימר בצפון וחילצו ממנו ילדה בת 12 ששהתה במקום עם גבר בן 70. בנוסף נעצרו גם אימה ודודתה ובעל הצימר.

לפי חשד  המשטרה בוצעו עבירות מין כלפי הילדה והאימא, שככל הנראה עוסקת בזנות ותוך כך גם סרסרה בבתה. כאמור השוטרים עצרו את החשוד ששהה בצימר(70), בעל הצימרים(63), אם הילדה(38)ודודתה של הילדה(40). הילדה הוחזרה באמצעות משרד הרווחה למעון שבו היא שוהה.
העצורים הובאו היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום בנצרת, הדיונים בכך התקיימו בדלתיים סגורות. מעצרו של נגבר בן ה-70 הוארך עד יום שני הקרוב.
עו"ד סרי חורי שמייצגן מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "מדובר באדם כבן 70 ללא עבר פלילי. האיש משתף פעולה עם חוקריו מכחיש את החשדות ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו, לאור המצב המשפחתי המורכב והקשה של הילדה ואמא הוא סיפק לילדה מזון וקורת גג. אנו מקווים שהמשטרה תחקור בהקדם את גרסתו כדי לצמצם את ימי מעצרו".

בתמונה איור מעשה ידי מרטן ואן מאלה משנת 1905. התמונה היא נחלת הכלל
בתמונה איור מעשה ידי מרטן ואן מאלה משנת 1905. התמונה היא נחלת הכלל

מעצרה של האם הוארך אף הוא עד יום שני הקרוב. עו"ד רן שחם שמייצגה מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר: "הארכת המעצר היא עד יום שני בלבד. החשודה מכחישה מכל וכל את החשדות המיוחסות לה, וטוענת לחפותה. אנו מקווים  שהדברים יבדקו במהרה והיא תשוחרר במהרה".
מעצרה של האישה הנוספת, דודתה של הילדה, הוארך גם הוא עד יום שני ועו"ד לירון מלכה שמייצגת אותה מטעם הסניגוריה הציבורית הגיבה כי מרשתה "מכחישה את החשדות ומשתפת פעולה עם החוקרים. אנו נמצאים בתחילתה של החקירה אבל כבר כעת נראה ששמה של החשודה השתרבב לפרשה רק בגלל שעבדה במקום". בית המשפט הטיל צו איסור פרסום שמותת החשודים, עד יום שני.

מוקדם יותר הוגשה היום הצהרת תובע כנגד תושב בית שמש  בן 35 שמש בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 10.  חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל אודות חשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 10, חוקרי המשטרה איתרו את זהותו של החשוד, תושב העיר כבן 35, ועצרו אותו. הבוקר בסיום חקירת המשטרה ניתנה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים הצהרת תובע. בהמשך לכך יובא היום החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן