Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 29 ביולי, 2019

המודיע, מי הרג את גארת' פיליפס, במעמקי החקירה, שתים עשרה לנצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 המודיע | The Informer, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD 

דרמת מתח וריגול. לאחר מספר אירועים מצערים שלא במקרה קשורים לצבע עורו ולמוצאו, רזא (נבהאן ריזוואן), ילד טוב מהשיכון, נאלץ בעל כורחו להפוך למודיע הסמוי החדש של גייב ווטרס (פאדי קונסידיין), הקצין האחראי על סיכול טרור נגדי. אל גייב – שיש פרטים רבים בעברו שאינו מעוניין לחשוף – מצטרפת הולי (בל פוולי), השותפה החדשה, הצעירה והשאפתנית שלו, שסקרנותה הבלתי נלאית מאיימת עליו. ככל שרזא נכנס עמוק יותר אל תוך הרשת הסבוכה של טרוריסטים מסוכנים, ושעון איום הטרור על לונדון מתקתק, גם האיום על שלושתם יגדל ויגיע לשיאים חדשים.

22:00 מי הרג את גארת' פיליפס? | ?Who Killed Garrett Phillips, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 24 ביולי, 2019, בסלקום TV 

22:45 במעמקי החקירה | Taken Down, ערוץ Yes Action

דרמת מתח אירית. ילדה ניגרית, אסמה לוקסה, נמצאת מתה בתחנת אוטובוס וחקירת מותה האלים מובילה את החוקרת הראשית ג'ן רוני (לין רפרטי) ואת הצוות שלה למרכז סיוע למבקשי מקלט, ובמהרה הם מגלים שילדה נוספת מהמרכז נעלמה. המשטרה נכנסת לעולם התחתון, הקודר והמושחת של בתי זונות, משכירי דירות העוני במחירים מופקעים והסוחרים בבני אדם, כדי לגלות מי הרג את אסמה.

שתים עשרה לנצח | Twelve Forever, נטפליקס | Netflix

סדרה מונפשת אקסנצטרית. הדמיון העשיר של רג'י פותח דלת לעולם מוזר ומופלא שבו היא יכולה להיות עצמה, בלי מסכות, ולהמלט מהלחץ שמתלווה להתבגרות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן