Skip to content

חשד לפשע שנאה בכפר קאסם. מחבלים השחיתו משאיות וריססו כתובות נאצה

המחבלים ניקבו צמיגי משאיות ומכוניות, ריססו כתובות גרפיטי על כלי הרכב וקירות. ראש עיריית כפר קאסם: "אף פעם לא שמענו על מעצרים וכתבי אישום וזה חמור מאוד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחבלים אלמונים חדרו הלילה (ראשון)  לכפר קאסם שבמשולש ריססו כתובות תג מחיר – נאצה על קירות שכונה בכפר וחיבלו במשאית ומכוניות שהיו במקום. בין השאר רוסס על גבי הקירות והמשאיות: "גזענות או איתבוללות", "נלחמים היתבוללות"  (השגיאות במקור), "אחותי לא הפקר", עם ישראל חי" ו-"מוות לערבים". על המשאיות רוססו גם מגיני דוד.
תושב הכפר סיפר כי האירוע תועד במצלמות אבטחה כאשר "בין השעות 1:00 ל-3:00 לפנות בוקר, כמה רעולי פנים נכנסו לשכונה וביצעו את הפשע הזה". הוא הוסיף כי השכונה ממוקמת בקרבת כביש מספר 5, ובחודשים האחרונים נסללה דרך עפר שמחברת בין השכונה לכביש. לדבריו, ייתכן שהחשודים הגיעו משם.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר כי הבוקר התקבל דיווח על נזק למשאיות וכתוביות גרפיטי על קירות חצרות בכפר קאסם. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי בכל משאית שניזוקה התגלו תקרים בגלגל וכיתוב על המשאיות בנוסף לכיתוב על קירות חצרות וכי נסיבות האירוע נבדקות.

ראש עיריית כפר קאסם, עו"ד עאדל בדיר, גינה בתוקף את התקרית וציין שבשנים האחרונות היו כמה אירועים דומים בעיר. "אף פעם לא שמענו על מעצרים וכתבי אישום וזה חמור מאוד", אמר בדיר, "אני מקווה שהפעם כן יצליחו, כי זה הולך ומחמיר ואני לא יודע מה יהיה בעתיד אם לא ירגישו אותם פושעים שהם מורתעים"

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בחודש שעבר הושחתו מספר כלי רכב בכפר יאסוף הסמוך להתנחלות תפוח ולאריאל מצפון. שמשות הרכבים נופצו ונזק נגרם להם. במשטרת מחוז ש"י פתחו בחקירת האירוע וכמו במקרים רבים אחרים לא נמצאו האשמים.  אתמול  בבוקר גילה תושב כפר יאסוף כי מחבלים אלמונים חדרו למטעי הזיתים שלו. גם במקרה זה הוגשה תלונה והמשטרה תחקור.  

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן