רכבת ישראל נערכת למנהרות בקווי המסילה

רכבת ישראל רכשה 4 מנופים ב-50 מיליון שקל לגרירת קרונות וציוד כבד אם יתקעו בתוך מנהרות הרכבת

Print Friendly

ברכבת ישראל נערכים לעתיד ובימים אלה הושלמה רכישת ארבעה מנופים מיוחדים למקרה שיהיה צורך לחלץ קרונות מתוך המנהרות, אם בשל תקלה  טכנית כל שהיא ואם בשל צורך אחר בפינוי מנהרות המסילה, כך נמסר היום (שלישי) מהנהלת הרכבת.

קליטתם של ארבעת המנופים כבר החלה השבוע  וגם הכשרת המפעילים יוצאת לדרך, במשך שלושה שבועות יעברו עובדים שנבחרו לכך, קורס מיוחד בהפעלת המנופים, ובסיומו הם ישולבו במערך אגף מסילה וסביבה של הרכבת.

פריקת המנופים בנמל (צילום: דוברות רכבת ישראל)

פריקת המנופים בנמל (צילום: דוברות רכבת ישראל)

מחירם של ארבעת המנופים מגיע כדי 50 מיליון שקלים, המנופים מתוכננים לקחת חלק נכבד בתכנית הפיתוח הכללית של רכבת ישראל עד לשנת 2040. התכנית כוללת הקמת קווי רכבת חדשים והגדלת מספר הנוסעים ל300 מיליון. המנופים ישמשו לכל מקרה של צורך בגרירת ציוד כבד מהפסים.

רכבת ישראל מפעילה כיום יותר מ 670  נסיעות רכבות ביממה,מתוכן 580 רכבות נוסעים . ו-90 רכבות משא. על פי תכנית הרכבת , יוגדל מספר רכבות  שיובילו משאות בקו רכבת העמק מאזור בית שאן בואעה נימלי ישראל.

 

.

Print Friendly

על אודות יצחק פרי

כתב התעופה התחבורה והתיירות בקול ישראל לשעבר, המפיק השני של תוכנית הכדורגל שירים ושערים, ממנהלי בעבר של הסניף הישראלי של אל על.
פוסט זה פורסם בקטגוריה א, אקטואליה, בארץ, בטיחות בדרכים, חדשות בארץ, טכנולוגיה, רכב, תחבורה ציבורית, תיירות, תיירות בארץ, תיירות נכנסת, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.