Skip to content

הקורקינט השיתופי מגיע לאילת

חברת הקורקינטים השיתופיים LEO חתמה היום על הסכם עם רשת המלונות הגדולה בישראל - מלונות פתאל, עבורו תקצה קורקינטים לשימוש האורחים. באמצעות שיתוף פעולה זה, תהיה LEO הראשונה להציב קורקינט שיתופי באילת ב-10 המלונות של הרשת בעיר. המחיר באילת יעמוד על 4 שח להשכרת הקורקינט ו- 0.5 שקל על כל דקת שימוש.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הקורקינטים השיתופיים הישראלית הראשונה בבעלות אייל ברקוביץ והאחים כפיר ודרור בן שושן חתמה היום על הסכם עם רשת פתאל, רשת המלונות הגדולה בישראל, עם כ-40 מלונות ברחבי הארץ. באמצעות ההסכם תהיה LEO הראשונה להציב קורקינט בעיר הדרומית, אילת, ב- 10 המלונות של הרשת הקיימים בעיר. המלונות יקצו חניות ייעודיות להנחת הקורקינט ובחניות אלו בלבד יהיה אפשרי לעצור את הקורקינט לעצירה סופית ותחנת עגינה. כמו כן, אורחי המלונות ייהנו משעת SB (סטנד-ביי) חינם בתחנות העגינה השונות הפזורות ברחבי העיר, למעט במלונות עצמם.  המחיר באילת: 4 ₪ להשכרת הקורקינט ו- 0.5 שקל על כל דקת שימוש.

הקורקינט השיתופי מגיע לאילת (צילום: יח"צ)

הכלים של LEO זמינים לציבור במשך 24 שעות, בשונה מהפסקת השירות כמקובל כיום בענף מ- 22:00 עד לבוקר למחרת. חדשנות נוספת שמציגה ליאו היא בטכנולוגיה העומדת מאחורי האפליקציה המשרתת את המשתמש. המאפשרת לשמור קורקינט עבור רוכב העושה את דרכו אל הכלי בהליכה, או צפוי לסיים בקרבתו מסלול נסיעה בתחבורה ציבורית, את הקורקינטים ניתן "לשמור" באמצעות האפליקציה לפני ההגעה ליעד. כך הכלים משתלבים כתחבורה משלימה לניוד בעיר עבור המטרים האחרונים לאחר ירידה מרכבת או אוטובוס. עבור שוק העבודה השירות מהווה חלופה לרכב פרטי, ומאפשר הסעה של המוני עובדים במרחב העירוני ובמרכזי התעסוקה. בנוסף האפליקציה מאפשרת להכניס את הקורקינטים למצב המתנה במידה והרוכב מעונין להמשיך את הנסיעה בקרוב ללא חשש שבינתיים הכלי יועבר לרוכב אחר. כך ניתן להיכנס לבתי קפה, משרדים ועסקים, בתי מגורים ושירותים שהקורקינט ממתין לחזרת הרוכב. אפשרות שתתאים את השימוש בליאו כחלק מאורח החיים האורבני.

אלדד ברקוביץ', מנכ"ל LEO: "אנחנו שמחים לקחת חלק בפרויקט ולהיות החברה הראשונה המוצבת באילת. אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה עם רשת מלונות פתאל, שמלונותיה פרוסים בכל רחבי הארץ, יניבו לצרכנים המקומיים ולתיירים אפשרות יעילה וקלה להתניידות בעיר. הרצון להעניק לצרכנים את הפתרון הטוב ביותר מסב לנו גאווה. שיתוף הפעולה עם רשת המלונות הינו עוד שלב בדרך להבנה כי תחבורה שיתופית מסייעת לאיכות הסביבה, להפחתת זיהום האוויר ומספר הרכבים בכביש, כמו גם מעניקה פתרון נוח להתניידות. אנחנו שמחים להיות חלק מהמהפכה המתרחשת בעולם".

אביה מזרחי מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל בישראל: "רשת פתאל הינה רשת בינלאומית המונה למעלה מ-200 בתי מלון ב-18 מדינות, מתוכם 40 בתי מלון בישראל. אנו עדים לשינויים הגלובליים והטכנולוגיים שמתרחשים בעולם ומזהים כל הזדמנות אשר תורמת להעצמת חווית האירוח והשירותים הניתנים לאורחינו. אנו שמחים על החיבור עם חברת LEO, ורואים בה הזדמנות חשובה להענקת פתרון נוח ויעיל שיעזור להתניידות אורחינו במלונות השונים בעיר אילת

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן