Skip to content

תקף ערבים וצעק: "ערבים מנייק, על הזין שלי" – "ערבים מסריחים תלכו מפה"

צעיר תושב נתניה נתקל בחבורת ערבים ליד מכולת בעיר ושאל: אתם ערבים? כשהשיבו בחיוב, קילל אותם, שלף סכין, דקר אחד מהם, ואיים על בעל המכולת שלא יעז למסור את סרטי האבטחה למשטרה. כששוטרים הגיעו לעוצרו איים על אחד מהם: "...אמא שלך תפגע"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גזענות נטו – א.ק צעיר בן 23, תושב נתניה, הואשם הבוקר (שלישי) בבית משפט המחוזי – מרכז שבלוד, בתקיפה ובפציעה של ישראלים ממוצא ערבי בנסיבות מחמירות, מתוך מניע של גזענות ובניסיון לפציעה בנסיבות מחמירות של ערבים גם זאת מתוך מניע של גזענות, באיומים, בשיבוש מהלכי משפט ובהפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
מכתב האישום עולה כי ביום שישי לפני כשבועיים, בסמוך ל-07:00 בבוקר, הגיעו 4 חברים ברכבם ועצרו בסמוך למכולת ברחוב יחזקאל שבנתניה.
בהגיעם בסמוך למכולת, עצרו לידה עם רכבם ושניים מהם ירדו לקנות דברי מזון.

צילום מתוך מאבק בגזענות באתר משרד החינוך
צילום מתוך מאבק בגזענות באתר משרד החינוך

לאחר מספר דקות, הגיע א.ק כשהוא רכוב על קורקינט, ניגש אל הרכב ושאל את יושביו האם הם ערבים. אחד מהם ענה לו שכן.  בתגובה קרא הנאשם לעברם: "ערבים מנייק, על הזין שלי", "יא מניאק, בן זונה כל הערבים האלה", "ערבים מסריחים תלכו מפה" והתרחק מן המקום כשהוא רכוב על הקורקינט.
אבל כאן לא הסתיימה הפרשה,
מספר דקות לאחר מכן, שב הגזען כשהוא רכוב על הקורקינט ופנה אל אחד מהיושבים ברכב ואמר לו: "בוא רד מהאוטו". הערבי פתח את דלת הרכב על מנת לצאת ממנו, אולם חשש ובסופו של דבר לא יצא מהרכב ולאחר זמן קצר סגר את דלת הרכב.

א.ק התקרב אל הרכב כשהוא אוחז בסכין בידו, ניגש אל חלון הרכב, הסמוך למקום מושבו של הצעיר הערבי שחשש לצאת מהרכב וישב בו עם חלון פתוח והבחין כי הנאשם אוחז בסכין ומיהר לנסות ולסגור את החלון ולהרחיק את ראשו. בטרם הסיפק לסגור את החולן הצליח הצעיר באמצעות הסכין לדקור את הערבי רק בשל מוצאו הערבי, במצחו מצד שמאל. הוא לא הסתפק בכך ודפק בידיו על הרכב כשהוא צועק לעבר יושביו לצאת מתוכו.  בעקבות הצעקות יצא נהג הרכב מהמכולת ושאל את הגזען: מה קורה למה אתה צועק? "בתגובה אמר לו הנאשם: "כלבים מניאקים לא רוצה לראות אתכם פה". הגזען לא נרגע ופנה לבעל המכולת ואיים עליו שלא יראה את מצלמות המכולת לרשויות החקירה אחרת ישרוף לו את המכולת.
אחד מיושבי הרכב התקשר
למשטרה ומשהבחין הדוקר במעשיו אמר לו: "תתקשר למשטרה יא מניאק בן זונה", התקרב אליו, שלף את הסכין ממכנסיו, וניסה לדקור אותו ברגלו. בתגובה, מיהר הערבי. להיכנס אל המכולת והנוכחים, יחד עם עוברי אורח נוספים שהיו במקום, שזהותם אינה ידוע במדויק למאשימה, ניסו להרגיע את הנאשם. בשלב זה התוקף החליט להימלט ונסע משם רכוב על הקורקינט. אך בכך זה לא הסתיים – כאשר הגיעו השוטרים לביתו התרגז הגזען ואיים על השוטר סטטיה אהרון: "כמו שאמא שלי תפגע, גם אמא שלך תפגע".

א. ק הואשם כי כתוצאה ממעשיו נגרם לג.ג. (הערבי שנדקר בראשו) חתך מדמם במצחו, ניסה לפצוע את יושב הרכב השני "שלא כדין, כשהוא נושא נשק קר, מתוך מניע של גזענות".

"כמו כן במעשיו, איים הנאשם על בעל המכולת בפגיעה שלא כדין בנכסיו ובפרנסתו בכוונה להפחידו ועשה כן כדי למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין , בין סיכול הזמנתו של עד, בין בהעלמת ראיות ובין בדרך אחרת ובכך שיבש מהלכי משפט, וכן איים על שוטר בפגיעה שלא כדין בגוף בכוונה להפחידו או להקניטו והפריע לו בשעת מילוי תפקידו", נכתב בכתב האישום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן