Skip to content

תושב ירושלים נעצר בחשד להסתה ותמיכה בטרור

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום כנגד החשוד בן ה-30 לפיו נחשד כי במהלך השנה החולפת פרסם בקיר הפייסבוק שלו קריאות לטרור ותמיכה בארגון טרור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (שישי)  כתב אישום כנגד תושב מזרח ירושלים בחשד שפרסם החברתיות דברי הסתה לאלימות וטרור ותמיכה והזדהות עם ארגון טרור.

בתום חקירת משטרה סמויה שנערכה בשנה החולפת,  עצרה המשטרה בתחילת החודש פלסטיני תושב העיר בן 30, בחשד להסתה לאלימות וטרור ותמיכה והזדהות עם ארגון טרור באמצעות רשתות חברתיות. בחשד לשורה ארוכה של פרסומים שהופצו באמצעות פרופיל פייסבוק שעל שמו, מהם עולה חשד לכדי הסתה לאלימות ולטרור ותמיכה בארגון טרור. כך הותר היום לפרסום.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

מהמשטרה נמסר כי "החקירה הסמויה שנפתחה לאחר קבלת אישור הפרקליטות, הובילה למעצרו של החשוד בראשית החודש (1.8.19), והוא הובא לחקירה במשטרה בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגוני טרור והסתה לאלימות וטרור".

לאחר גיבוש חומר הראיות על ידי חוקרי המשטרה, הגישה לפני זמן קצר, הפרקליטות כתב אישום נגדו בגין העבירות המיוחסות לו, ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

במשטרת ישראל מדגישים כי המשטרה פועלת לשמור על שלום הציבור וביטחונו גם במרחב הסייבר, על מנת להרחיק מקרב האוכלוסייה במזרח ירושלים את אלו המהווים השפעה שלילית בעיקר בקרב האוכלוסייה הצעירה ולהבטיח לכלל התושבים סביבת חיים נורמטיבית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן