Skip to content

המיליארדר ג'פרי אפשטיין התאבד בתאו

אפשטיין שהיה כלוא עד תום הליכים נמצא מת בתאו למרות שהיה תחת השגחה בהזהרה שהוא עלול לפגוע בעצמו. על פי רשת החדשות abc הוא תלה את עצמו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המיליארדר היהודי ג'פרי אפשטיין שהואשם בעבירות מין בקטינות, התאבד הבוקר (שבת) בתא הכלא בו היה עצור. כך מדווחת היום רשת החדשות – abc . אפשטיין התאבד  כשתלה את עצמו, דיווח מקור לרשת החדשות.  הוא הובהל מתא מעצרו לבית החולים בניו יורק בשעה 06:39 בבוקר, שם נקבע מותו.
אפשטיין בן ה-66, עמד לפני משפט בו הואשם שניצל לכאורה מינית 12 קטינות בניו יורק ובפלורידה. מותו הגיע שלושה שבועות לאחר שנאסר והושם בתא תחת השגחה עקב אזהרה שהוא עלול לפגוע בעצמו, מסרו מקורות לרשת החדשות.

אפשטיין נאסר בחודש יולי האחרון, בשל חשד כי ניצל מינית קטינות במעונו שבפאלם ביץ' שבפלורידה.  חלק מהאשמות היו בדבר אירועים שקרו בתחילת שנת 2000. אפשטיין טען לחפותו והיה צפוי ל – 45 שנות מאסר אם יורשע.

התובעת במשפטו של אפשטיין, ליסה בלום, אמרה כי "בשם הקורבנות, היינו מעדיפים שיישאר בחיים למען הצדק". היא הוסיפה כי התיקים האזרחיים המתנהלים נגדו יימשכו חרף מותו, אל מול מנהלי עזבונו. "לקורבנות מגיעה סגירת מעגל על הנזק שנגרם להם. רק התחלנו".

צילום מסך משידורי החדשות של רשת abc NEWS
צילום מסך משידורי החדשות של רשת abc NEWS

אחת מהקטינות אמרה בתצהיר שגויסה על ידי ג'יזלין מקסוול, עוזרתו של אפשטיין, כשלטענתה גייסה אותה "במסווה של משרת עוזרת לגיטימית, אך ביקשה ממנה לבצע עיסויים בעלי אופי מיני עבור אפשטיין, והענישה אותה כשהיא לא הסכימה להביא אותו לאורגזמה".
אתמול אישר בית המשפט הפדראלי במנהטן ניו יורק פרסום 2000 עמודי מסמכים כחלק ממשפט שמנהלת אחת המתלוננות נגד ג'יזלין מקסוול.
אדם נוסף העיד באותו משפט ש"מקסוול פנתה אליו בנוגע לגיוס בנות בגילאי בית ספר עבור אפשטיין, ושמקסוול ואפשטיין השתתפו פעמים רבות במין קבוצתי עם וירג'יניה ג'ופרה". אחת העובדות אמרה ש"היא הייתה עדה ממקור ראשון לילדה שוודית בת 15 שבכתה ורעדה מפני שמקסוול ניסתה להכריח אותה לשכב עם אפשטיין והיא סירבה". אותה הנערה אמרה שהניסיונות לאלץ אותה לשכב עם המיליארדר "נעשו באמצעות איומים וגניבת הדרכון שלה". היא טענה שהיא הפכה בסופו של דבר לשפחת מין בידי מקסוול ואפשטיין כשהייתה בת 17. במהלך חקירותיו בחודש יולי השנה, עומת אפשטיין פנים מול פנים עם שתים מהקטינות המאשימות. עם אני פרמר שאמרה כי הייתה בת 16 כשאפשטיין הביאה לניו מקסיקו, שם נטען שביצע בה לכאורה מעשים מגונים. ועם קורטני ווילד שסיפרה כי היתה בת 14 כשאפשטיין ביצע בה לכאורה מעשים מיניים. שתי הנשים הועדו בתמיכה לדרישת השלטונות שאפשטין ישאר כלוא עד תום ההליכים נגדו, ללא אפשרות לשחרור בערבות. בית המשפט הפדראלי החליט בסופו של דבר למנוע את שחרורו בערבות בטענה שיש סיכון גבוה שאפשטיין יימלט מהמדינה לפני מועד משפטו.

.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן