Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 17 באוגוסט, 2019

מרי פופינס חוזרת, בחזרה לוודסטוק, הנערים, חוליו טורס: ספיישל סטנד אפ, המועדון לספרות יפה של הגברת ינקלובה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 מרי פופינס חוזרת | Mary Poppins Returns, ערוץ Yes5 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 16 באוגוסט, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV 

21:45 בחזרה לוודסטוק | Woodstock: Three Days That Defined a Generation, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

באוגוסט 1969, הגיעו כמעט חצי מיליון בני אדם לחווה בצפון מדינת ניו יורק כדי לשמוע מוזיקה, אך מה שקרה באותו אירוע הפך להרבה יותר מעוד קונצרט. שלושת ימי פסטיבל וודסטוק הפכו לאירוע אגדי, למהפכה תרבותית שהגדירה דור שלם וסימנה את סופו של אחד העשורים הסוערים ביותר בהיסטוריה המודרנית. הסרט מפנה את עדשת המצלמה אל האנשים שארגנו את הפסטיבל ואל הקהל הצעיר, הרטוב והמורעב, שצעד עשרות קילומטרים כדי להגיע אל העיר המאולתרת שנוצרה בין-לילה על כמה דונמים של אדמות חקלאיות והצליח לייצר מניפסט של 'שלום ואהבה', לספק לעולם תרבות אנטי-ממסדית בלתי נשכחת. בימוי: ברק גודמן. 106 דקות, ארה"ב, 2019.

22:00 הנערים | Our Boys, ערוץ Yes Edge

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 13 באוגוסט, 2019, בשעה 22:00, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot HBO 

22:00 חוליו טורס: ספיישל סטנד אפ | My Favorite Shapes By Julio Torres, ערוץ Hot HBO

22:30 המועדון לספרות יפה של הגברת ינקלובה | Madam Yankelova's Fine Literature Club, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

מועדון ספרותי סודי לנשים בלבד, שחרט על דגלו את שנאת הגברים ושהמוטו שלו הוא שאין אהבת אמת בעולם. בכל שבוע חברות המועדון מתחרות זו בזו על גביע 'אשת השבוע' – מי הצליחה להביא לפגישת המועדון את הגבר האטרקטיבי ביותר. בסוף הפגישה שמתחילה כערב ספרותי, הופכים הגברים לקורבנותיהן. כשסופי פוגשת ביוסף, מועמד מושלם לניצחון בתחרות המועדון, עולמה מתערער. כעת היא חייבת להחליט בין נאמנותה למועדון, שהוא כל חייה, לבין הסיכוי האחרון שלה לאהבת אמת. שחקנים: קרן מור, אניה בוקשטיין, ליא קניג, חנה לסלאו, יפתח קליין, טוביה צפיר, אלכס אנסקי. בימוי: גלעד אמיליו שנקר. ישראל, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן