Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (6.8.19)

מהתיקים החדשים לשנת הלימודים החדשה ועד האביזרים שיעזרו לכם לעבור את הקיץ בהנאה. המוצרים שכדאי לכם לדעת עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בליסטקס אולטרא SPF50 של בליסטקס

השפתון החדש מתאים במיוחד לעונת בקיץ, כלומר למרבית השנה בישראל. הוא עושה שני דברים ביחד – גם מספק לחות לשפתיים, טוב למי שהאוויר היבש של המזגן מייבש את שפתיו; וגם מספק הגנה מפני השמש. השפתון מכיל ויטמינים C ו-E, הוא מגן מקרני UVA ו-UVB, ואינו מכיל  PABA – מסנן קרינה כימי שעלול לגרום לתגובות אלרגיות בעור. לשפתון יש מרקם נעים והוא מספק את הלחות וההגנה המובטחת, מבלי להשאיר סימנים לבנים על עור השפתיים.

14.9 שקלים. להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

תה קר עם רויבוש של BOS

הישר מדרום אפריקה מגיע אלינו המותג החדש, המתמחה בתה קר. הבסיס של שלושת המשקאות שהמותג מציע הוא צמח הרויבוש, עם תמציות טעם. הרויבוש המשמש להכנת התה הוא אורגני, ואומרים כי יש בו נוגדי חמצון במינון גבוה ביחס למוכר מתה ירוק. ההבדל בין המשקאות טמון בטעם הסופי – לימון, אפרסק או אוכמניות, כולם ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים וללא חומרים משמרים. ניסינו את התה בטעם לימון ואת התה בטעם אפרסק, שהצליחו להפתיע אותנו. יש להם טעם ייחודי שאינו דומה לתה שאנו רגילים אליו בארץ, הודות לרויבוש; והשילוב עם הלימון והאפרסק יוצר משקה מרענן וכיפי.

עד 9.5 שקלים. להשיג בטבע מרקט, אניס, Buy the way, במעדניות, חנויות מזון מתמחות ובבתי טבע.

צילום: חברת BOS

תיקים לבית הספר של Explore

המותג, השייך לחברת מודן, מציע לקראת החזרה לבית הספר ליין תיקים נרחב. המבחר כולל את תיקי Explore  1 in 2 המבוקשים, המאפשרים פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. החידוש – מעיצוב של צבעים ניטרליים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט. יש גם תא בצד או באלכסון, לאחסון של טלפון נייד או ארנק. הם מיועדים לכיתות ב' עד ה'. לתיכון מציע המותג את תיקי הראלי – ראלי תא אחד, ראלי שני תאים וראלי ספורט. החידוש טמון בעיקר בעיצוב – פסים, חלקים, מיקסים, רשת ועוד. יש גם תיקים חדשים בעלי תחתית עור, השומר על התיק באזור בו הוא נשחק. אפשרות שלישית הם תיקים אקולוגיים, כלומר תיקים המיוצרים ללא PVC. הם עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס, מצופים בחומר דוחה מים ומשלבים רוכסנים. בד המינאז ובד ריפסטופ הם הבדים החדשים בסדרה זו. לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות.

69-189 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: סטודיו מודן

אלכו-ג'ל של ד"ר פישר

החברה ממשיכה להרחיב את ליין האלכו-ג'ל שלה, המגיע בתוך מתלה והמיועד לתלייה על תיקים. אלו מיועדים לילדים החוזרים לבית הספר והם מגיעים במגוון של עיצובים, כאשר המתלה הוא רב פעמי ואת הבקבוק שבתוכו מחליפים כאשר הוא מסתיים.

19.9 שקלים למתלה עם בקבוק. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יעל האן

אביזרים לקיץ של פעמית סטור

כוסות עם קש, קרחונים מפלסטיק ובקבוקים בשני גדלים, הם בין המוצרים השיקה הרשת עבור עונת הקיץ. אלו מצטרפים לקשיות שתיה דקורטיביות, מטריות מיניאטוריות, שרשרת דגלים, מפיות ומפה, מנג'טים לקפקייקס, צלחות וכוסות חד פעמיות, שהרשת מציעה, במטרה ליצור אירועים ומפגשים. העיצוב של המוצרים צבעוני ומלא חיים, כיאה לעונה; ואלו שניסינו – הקרחונים והבקבוקים – עשו את עבודתם נאמנה.

6.9-12.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אפרת אשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן