Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 25 באוגוסט, 2019

החיים הסודיים של בני 4: ישראל, מה אתה יודע? 3, חיפוש, NCIS לוס אנג'לס 5, שיי טאון 2, המנסרים מטקסס – ההתחלה, העולם על פי אמזון, שלג צח 3, חתונה ממבט ראשון 7, אמת מטרידה יותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החיים הסודיים של בני 4: ישראל, ערוץ Yes VOD 

סדרה דוקומנטרית שעוקבת ומתעדת קבוצה של 12 ילדים מכל הארץ, שמגיעה לגן ילדים יוצא דופן. הגן כולו מרושת במצלמות ומיקרופונים בכל פינה, וביחד עם צמד הפסיכולוגים המומחים, רונן יעקובסון ו-שרון צונץ, מקבלים הצצה נדירה אל עולמם המורכב של הילדים, ואל שלל הנושאים שמעסיקים אותם בגיל 4, כגון: תחילתן של מערכות יחסים, התמודדות עם גבולות, וכמובן ההצלחות והאכזבות היומיומיות. במאי ועורך משנה: רועי שלייפר. שלושה פרקים בני 60 דקות, ישראל, 2019.

09:25 מה אתה יודע? 3 | ?3 Do You Know, ערוץ לוגי

מה אתם באמת יודעים על הדברים שמניעים את העולם סביבנו? כל פרק יבחן את האופן שבו בחיי היום-יום שלנו פועלים ובאמצעות מצלמות קטנות ומיוחדות נגיע לקומות שאף אחד עוד לא הגיע אליהם ונמצא לתשובות לשאלות הכי מעניינות: מה האופן שבו השירותים שלנו עובדים ממש מבפנים? איך המדיח נראה מבפנים כשסוגרים את הדלת ומפעילים אותו? איך עובדת מכונת גלידות? כדור פורח? אופניים? כבאית? ועוד.

22:00 חיפוש | Searching, ערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

מותחן מקורי העוקב אחר סיפורו של אב, אלמן טרי, המחפש אחר בתו בת ה-16, תיכוניסטית שנעלמה באמצע הלילה באופן מסתורי, בלי להותיר עקבות. אחרי 37 שעות מחליט האב לקחת את המושכות ולחפש במקום בו כל הסודות שמורים – מחשבה הנייד של בתו. דיוויד חייב להספיק במירוץ אחר עקבותיה הדיגיטליים של בתו, לפני שהיא תעלם לו לתמיד. שחקנים: דברה מסינג, ג'ון צ'ו, ג'וזף לי. במאי: אניש צג'נטי.

22:00 NCIS לוס אנג'לס 5 | 5 NCIS Los Angeles, ערוץ Yes Action

דרמת החקירות של היחידה הממונה על לכידת הפושעים המסוכנים והחמקמקים המציבים איום על הביטחון הלאומי חוזרת לעונה 5.

22:00 שיי-טאון 2 | 2 The Chi, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

בעונה החדשה, ברנדון שואף להפוך את משאית המזון שלו להצלחה בעודו מתמודד עם הבדלי המעמדות בינו לבין חברתו ג'ריקה. אמט מנסה להשיג משמורת על בנו בהדרכת אימו ג'יידה, קווין מתמודד עם הטראומה של מה שעבר עליו בילדותו ומחזק את הקשרים עם פאפא וג'ייק, שאחיו הגדול רג' חושף אותו לשיעורי הישרדות רחוב מסוכנים. רוני כעת אסיר, מנסה להתרגל למחשבה שהרג את אחיו של ברנדון ולקחת אחריות על חייו, והבלש קרוז מקבל על עצמו חקירה חדשה.

22:00 המנסרים מטקסס – ההתחלה | Leatherface, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 01 באוגוסט, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 העולם על פי אמזון | The World According to Amazon, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בקרוב צפוי אמזון – אתר הקניות הגדול בעולם, להכנס לשוק הישראלי. החברה, שנוסדה על ידי האיש העשיר עולם, ג'וזף בזוס, ביצעה מהפכה בכלכלה ובסחר העולמיים. מה עומד במרכז החברה ששינתה לחלוטין את הדרך בה מתנהל עסק בינלאומי במאה ה-21? בסרט מתראיינים עובדי חברת אמזון, מעובדים זוטרים ועד מנהלים, המתארים את המודל העסקי המצליח ונותנים מבט מבפנים להתנהלות החברה. החברה משתמשת במודלים מתקדמים על מנת להבטיח את ההצלחה הגלובלית חסרת התקדים אליה הגיעה, ביניהם רובוטים המשמשים בתור פועלים ועוקבים אחרי דפוס מתמטי על מנת להבטיח את היעילות והתפוקה הגבוהה ביותר. בנוסף, נחקור כיצד מתכננת ענקית הקניות להמשיך ולכבוש את העולם כולו, כיצד מנוהלת החברה על ידי מנהיגה, בזוס, האובססיבי לגבי קדמת ועתיד החברה, וכיצד מאחסנת ענקית האינטרנט את המידע והכוח הרב שלה. צרפת, 2019.

22:50 שלג צח 3 | 3 Snowfall, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

דרמת הפשע המדוברת מבית FX, המתרחשת בלוס אנג'לס בשנות ה-80, ובמרכזה תחילתה של מגפת הקוקאין והקראק וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום, חוזרת בעונה חדשה. קיץ 1984. קראק וקוקאין מתפשטים בלוס אנג'לס כאש בשדה קוצים ומשנים את התרבות שלה לתמיד. המשטרה מתחיל להבין שמדובר במגיפה והשוטר אנדרה רייט שם לב לצמיחתו של ראש הארגון והשכן שלו פרנקלין סיינט, יחד עם האנשים שלו. בעוד אנשי אכיפת החוק המקומיים נאבקים לחסום את הפרץ, טדי מקדונלד וחבריו ב- CIA עובדים קשה כדי לוודא ששטף הסמים לא יפסיק לזרום לתוך המדינה. ככל שיתגברו הסיכונים והאבדות, הדמויות יתחילו להבין באמת את הכוח ההרסני שהניעו, ויאלצו לבחון מה המניעים האמיתיים שלהם ומה המחירים שישלמו עליהם בעתיד.

23:30 חתונה ממבט ראשון 7 | Married at First Sight 7, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

סדרת דוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פוגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשים בחופה. הזוג מבלה את ליל הכלולות בבית מלון ולאחר מכן יוצא לירח דבש. כשהם שבים הביתה, עליהם לחיות יחד כזוג נשוי במשך שישה שבועות ולאחר מכן הם יכולים להחליט אם להישאר ביחד או להתגרש. הזוגות בעונה החדשה הם: מיה בת 29 – מגייסת בחברת תעופה וטריסטן בן 29 – בעל מכון להוראה; דניאל בת 30 -אשת מכירות תוכנה ובובי בן 27 – מנהל בנייה; אמבר בת 36 – אנליסטית ודייב בן 37 – סוחר אגרות חוב. בדרכם לירח הדבש, נעצרה מיה בשדה התעופה והואשמה בשימוש לא חוקי בכרטיס האשראי של בן זוגה לשעבר. לאחר ששוחררה, טריסטן החליט להישאר איתה להמשך תקופת התוכנית.

אמת מטרידה יותר | An Inconvenient Sequel: Truth to Power, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 29 באפריל, 2018, בשעה 22:55, בערוץ Yes דוקו


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן