Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 26 באוגוסט, 2019

בולרז 5, חכם בלילה, הדילמה של פייסבוק, איש השלג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בולרז 5 | Ballers 5, סלקום TV + ערוץ Yes VOD 

עונה חדשה לדרמה שמציגה את מאחורי הקלעים של עולם הפוטבול האמריקני. ספוילר – ספנסר מנסה להתגבר על התאבדותו של אחיו ועם התביעה נגד ה-NCAA. ג'ו מצליח לחתום עסקה גדולה עם Nike, עבור ספורטאי הסקייטבורד שהוא מייצג וממשיך להגדיל את נתח ספורטאי האקסטרים בחברה.

22:00 חכם בלילה | Night School, ערוץ Hot Cinema1 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה. איש מכירות לא יוצלח נאלץ לשוב לספסל הלימודים ולהשלים בגרויות כדי למצוא עבודה מכובדת. אך לרוע מזלו, הוא נופל על מורה סופר קשוחה, שלוקחת את תפקידה ברצינות יתרה. משחק: קווין הארט, טיפאני האדיש. בימוי: מלקולם לי. ארה"ב, 2018.

22:05 הדילמה של פייסבוק | The Facebook Dilemma, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

בזמן האחרון נשמעות אזהרות רבות על השפעתה של פייסבוק, הפלטפורמה החברתית הגדולה בעולם, על הפרטיות והדמוקרטיה סביב העולם ובארצות הברית בפרט. כיצד התמודדה הרשת החברתית נגד טענות של שימוש לרעה בכוח הענק שצברה לאורך השנים? הסרט מציג את תגובתה של פייסבוק, ענקית הרשתות החברתיות, כנגד טענות של 'פייק ניוז' ושליטה חסרת אחריות בפרטיותם של מליוני אנשים ברחבי העולם. מהן האתגרים העומדים בפניה של החברה ששינתה את הדרך בה אנו מתקשרים אחד עם השני, צורכים תקשורת ומפרסמים את חיינו בפני העולם כולו? ארה"ב, 2019.

איש השלג | The Snowman, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 בספטמבר, 2018, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן